Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Saga Kuula-Korkiakoski
Tämä ei ole mikään miljonäärileskien vanerivarasto josta jaellaan murha-aseita entisille ja tuleville vangeille!
Kalle tyhmä piereskelijä 😡😡
Pierun haju leijailee vanerikäytävässä. Sitä tasoa tämä sarjakin on.
Kauppakeskuksen vartija
Tunnistan jo todella hyvin nämä Pihlajakadun porukat ja pysäytän nämä aina kun näitä satun näkemään. Tutkin näiden ostokset ja poistan mahdolliset uudet nahkavaatteet. Uusien nahkavaatteiden ilmestyminen Pihlajakadulle pitää estää. Tunnistan myös sairaalan toimitusjohtajan Jutta Korhosen ja sama koskee Jutta Korhostakin.
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskuksen vartija
Tunnistan jo todella hyvin nämä Pihlajakadun porukat ja pysäytän nämä aina kun näitä satun näkemään. Tutkin näiden ostokset ja poistan mahdolliset uudet nahkavaatteet. Uusien nahkavaatteiden ilmestyminen Pihlajakadulle pitää estää. Tunnistan myös sairaalan toimitusjohtajan Jutta Korhosen ja sama koskee Jutta Korhostakin.
Jutta Korhonen
Mun nahkavaatteeni ovat tapani ilmaista mun naiseuttani! Nyt loppuu se mun kyttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Pierun haju leijailee vanerikäytävässä. Sitä tasoa tämä sarjakin on.
Kikkis
Eikä sairaala ole vieläkään tehnyt mitään! Rahat meni Merjan palkkaukseen ja sekin lähti livohkaan.
Laila Kajander
Naurettiin tossa kavereiden kaa miten snobi mummu ryyppää kodittomuuttaan :D
Katja Vainio
Tuotannon tyypit on pikku kakaroita aikuisten kropissa. Ne on säästyny vain ja ainostaan sen takia että kyseessä on legendaarinen sarja. Mutta heinä me en enää laskis sen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Mitä sinä kaheli kakara kuvittelet tietäväsi mitään minun asioistani? Pitääkö sinulle ostaa energiajuoma vaiko tikkukaramelli kun lantit ovat lopuillaan?
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Mitä sinä kaheli kakara kuvittelet tietäväsi mitään minun asioistani? Pitääkö sinulle ostaa energiajuoma vaiko tikkukaramelli kun lantit ovat lopuillaan?
Saga Kuula-Korkiakoski
Toivotan tervetulleeksi kaikki hallituksen jäsenet tähän harvinaiseen sunnuntai-aamun aikaiseen kokoukseen. Tämä tilaisuus käsittelee meidän uusia strategioita yhdistyä Beige Companiesin kanssa. Siksi minulla onkin täydellinen henkilö siihen, nimittäin toisen yhtiön johtoon palannut Camilla Mustavaara.
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Toivotan tervetulleeksi kaikki hallituksen jäsenet tähän harvinaiseen sunnuntai-aamun aikaiseen kokoukseen. Tämä tilaisuus käsittelee meidän uusia strategioita yhdistyä Beige Companiesin kanssa. Siksi minulla onkin täydellinen henkilö siihen, nimittäin toisen yhtiön johtoon palannut Camilla Mustavaara.
Laila Kajander
Kiviäkin kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Susu Honkanen
Jätä mun tyttäreni rauhaan! Lapsellista aikuiselta ihmiseltä räyhätä tuolla tavalla lapselle!
Eila Hirvonen
Yrittivät tarjoilla sultsiinoita siellä juhlanäytöksessä. Toisen kerran en enää lankaan mene!
Ismo Laitela
Meillä on niin ratkiriemukasta Lassen kanssa!
Tyhmä Kalle 😡