Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sergei Kuula
Saga, tulisitko vaimokseni? Ja jos tulet niin häät jossain hyvin korkealla?
Peppi Puolakka
Mitä helve ttiä Sergei? Aiotko sä taas jättää mut ja tyttäres!?
Sergei Kuula
Mehän erottiin jos et muista ja Sagasta tulee Taigan äitipuoli jos hän vain suostuu. Jos nyt jatketaan. Oisko kenties myöntävä vastaus?
Saga Korkiakoski
Totta kai Sergei ja mä olen enemmän kuin otettu Taigan äitipuolen roolista. Olisiko minun nimeni jatkossa Kuula-Korkiakoski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sergei Kuula
Peppi Puolakka
Sergei Kuula
Mehän erottiin jos et muista ja Sagasta tulee Taigan äitipuoli jos hän vain suostuu. Jos nyt jatketaan. Oisko kenties myöntävä vastaus?
Peppi Puolakka
Mehän paettiin yhdessä! Ja siitä turhakkeesta ei mitään äitipuolta tule!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sergei Kuula
Peppi Puolakka
Sergei Kuula
Peppi Puolakka
Mehän paettiin yhdessä! Ja siitä turhakkeesta ei mitään äitipuolta tule!
Saga Kuula-Korkiakoski
Nyt kannattaa miettiä kenelle puhut. Minä olen suuri bisnesnainen ja voin tehdä tästä tilanteesta hyvin hankalaa jos niin toivot. Voin nimittäin järjestää sinut vastuuseen Sergein paosta.
Entinen pääministeri
Ostan asunnon Pihlajakatu 23 B:stä ja isken Aki Nikkisen. Aki Nikkinen taitaa olla Pihlajakadun miehistä eniten makuuni, vaikka onkin jo vähän liian vanha makuuni. Toisaalta Noel Axelssonkin voisi kelvata kun on aika lähellä omaa ikäänikin. Kristian Harju on liian nuori ja Miki Kajander täysi nyhverö. Kari Taalasmaat taas kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Entinen pääministeri
Ostan asunnon Pihlajakatu 23 B:stä ja isken Aki Nikkisen. Aki Nikkinen taitaa olla Pihlajakadun miehistä eniten makuuni, vaikka onkin jo vähän liian vanha makuuni. Toisaalta Noel Axelssonkin voisi kelvata kun on aika lähellä omaa ikäänikin. Kristian Harju on liian nuori ja Miki Kajander täysi nyhverö. Kari Taalasmaat taas kierrän kaukaa.
Dahlia Mustavaara
Noelin sinä voisit iskeä meidän suunnitelman merkeissä. Mustavaara-yhtiö kuuluu minulle ja perheelleni. Kun tulee sopiva hetki niin otat hänestä eron ja hän jää nallina kalliolle vaikka siihen autoonsa kun on menettänyt kaiken.
Miki Kajander
Lindakin on alkanut tekemään yksityistä keikkaa vaativalle asiakkaalle Karin Ekholmille. Melkein jäätiin molemmat kiinni Rajalalle.
Tarkastaja
Amandasta on löytynyt taas luteita, syyhyä ja banaanikärpäsiä. Syyhy on tarttunut myös paikan henkilöstöön.
Vierailija kirjoitti:
Tarkastaja
Amandasta on löytynyt taas luteita, syyhyä ja banaanikärpäsiä. Syyhy on tarttunut myös paikan henkilöstöön.
Salla Mattila
Ja höpö höpö! Meillä on erittäin korkeat standardit!
Laila Kajander
Vit tu mitä pas kaa taas
Astuukoan Seppo Ullaa siellä rantakopissa ??
Eikös Ismon kannattaisi astua Lassen liukaille ??
Mutta kuka astuu Bessin ?? Kariko ??
Astutaanko peliluolassa ?? Ketkä menee Pihlajakatun sekasaunaan yöllä ??
Mitä paskaa te taas selitätte.
Eva Tamminen
Voisko joku astua mun kanssa? Kristian on töissä ja mulla on tylsää.
Mä en tätä paska ohjelmaa jaksa. Heittäkää ne lavasteet ja koko ohjelma kaatopaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tätä paska ohjelmaa jaksa. Heittäkää ne lavasteet ja koko ohjelma kaatopaikalle.
Samaa mieltä. Dahlian sarja tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Henrikin seksi pippeli.
Kohouma briefsissä.
Sergei Kuula