Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
54941/59931 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola Angervuo

En mä jaksa näitä oikkis opintoja. Aaron valinnassa riittää töitä.

Vierailija
54942/59931 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

Jos luteita etsitään niin oikea paikka voisi olla Dahlian kartano. Me täällä Amandassa kun ollaan niin tarkkoja puhtaudesta. Toisin kuin siellä... remonttihelvetissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54943/59931 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Jos luteita etsitään niin oikea paikka voisi olla Dahlian kartano. Me täällä Amandassa kun ollaan niin tarkkoja puhtaudesta. Toisin kuin siellä... remonttihelvetissä.

Dahlia Mustavaara

Minun tavaroissani ei mitään luteita ole ja kartano on niistä tuholaisista vapaa. Kyllä se on joku epäsiivo asiakas joka on ne tänne levittänyt! 😡

Vierailija
54944/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlialla on niin soiva rasia , nyt Gunnar astumaan .

Vierailija
54945/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Kuula-Korkiakoski

Sergei viimeistelee Noelin häädön yhtiöstä.

Vierailija
54946/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianna Kurki

Tää Hanin paita tuntuu niin hyvältä mun päällä! 

Vierailija
54947/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Dahlia Mustavaara

Minun tavaroissani ei mitään luteita ole ja kartano on niistä tuholaisista vapaa. Kyllä se on joku epäsiivo asiakas joka on ne tänne levittänyt! 😡

Salla Mattila

No kukakohan muu se voisi olla? Satuin kuulemaan että sinun rötiskösi on aika pahassa kunnossa. Ettei vaan ole tuholaiset tarttuneet matkaasi kun olet käynyt valvomassa remonttiasi.

Vierailija
54948/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Dahlia Mustavaara

Salla Mattila

No kukakohan muu se voisi olla? Satuin kuulemaan että sinun rötiskösi on aika pahassa kunnossa. Ettei vaan ole tuholaiset tarttuneet matkaasi kun olet käynyt valvomassa remonttiasi.

Dahlia Mustavaara

Pahemmassa kunnossa tämä vanerisilla väliseinillä paikattu majatalo on. Kartano on historiallinen rakennus, josta on pidetty hyvää huolta. Tämän majatalon omisti ennen joku rähjäinen ukko jolla ei ollut mitään osaamista. Olisiko tuholaisongelma muhinut jo niistä ajoista?

Vierailija
54949/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät

Vierailija
54950/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät

Dahlia Mustavaara

Oletko kenties spekuloija? Painuhan siitä vai kutsunko minä vartijat?

Vierailija
54951/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla Mustavaara

Mä en ois ikinä uskonut että Sergei Kuula on meidän apuri Noelin savustamisessa. Missä se meidän Sebastian on?

Vierailija
54952/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marianna Kurki

Heidi Aaltonen

Mä bustaan sut Hanille ennen kuin mitään ehtii sattua. Oishan se pitänyt arvata ettet sä ole miksikään muuttunut!

Vierailija
54953/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutaistiin, huonoimpaan matkustetaan.

Käsikirjoitus, todella syvältä syvältä on.

Hutaistiin, ulkolavastekin kasaan.

Kivet kivet muovia on, ei aidompaa toivoa vois.

Vierailija
54954/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marianna Kurki

Heidi Aaltonen

Mä bustaan sut Hanille ennen kuin mitään ehtii sattua. Oishan se pitänyt arvata ettet sä ole miksikään muuttunut!

Marianna Kurki

Mä sain ton paidan Hanilta lahjaksi. Vähän kuten sä annoit mun lainata sun vaatteita ja Peppi käsitti väärin. Mä olen ihan terve nykyään, koittakaa uskoa!

Vierailija
54955/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Pahemmassa kunnossa tämä vanerisilla väliseinillä paikattu majatalo on. Kartano on historiallinen rakennus, josta on pidetty hyvää huolta. Tämän majatalon omisti ennen joku rähjäinen ukko jolla ei ollut mitään osaamista. Olisiko tuholaisongelma muhinut jo niistä ajoista?

Salla Mattila

Kun minä tulin tänne töihin niin toin mukanani korkeat standardit. Täällä on tehty huolellista työtä hygienian ja puhtauden eteen. Et kai sinä enää täällä asuisi jos kartanolla ei olisi ongelmia? Sitähän minäkin!

Vierailija
54956/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkku Mattila

Piti sitten Sallan mennä pyöräyttämään lapsi samalle miehelle kuin serkkunsa! Vois sitä nyt joku raja olla.

Vierailija
54957/59931 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa Tiilikainen

Kehtaanko mä tulla takasin, kun Ismo on kuulemma nykyään melkoinen nössö ja mieslapsi?

Vierailija
54958/59931 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Salla Mattila

Kun minä tulin tänne töihin niin toin mukanani korkeat standardit. Täällä on tehty huolellista työtä hygienian ja puhtauden eteen. Et kai sinä enää täällä asuisi jos kartanolla ei olisi ongelmia? Sitähän minäkin!

Dahlia Mustavaara

Kartanolla on remontti, ei tuholaisongelmaa. Tämä majatalon rotisko ei ole korkeita standardeja nähnytkään. Huoneet pitäisi laittaa uuteen uskoon, ei niistä pimeistä kopeista ole mihinkään.

Vierailija
54959/59931 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirkku Mattila

Piti sitten Sallan mennä pyöräyttämään lapsi samalle miehelle kuin serkkunsa! Vois sitä nyt joku raja olla.

Laura Kiviranta

Mä olen Mirkku sun kanssa täysin samaa mieltä. Että näiden kahden pitikin alkaa vehtailemaan. Helppo se on unohtaa mut johonkin hullujen huoneelle.

Vierailija
54960/59931 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisihän se hani nyt astua välittömästi kun sillä on ne möllykät

Ketju on lukittu.