Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Salla Mattila
Jos luteita etsitään niin oikea paikka voisi olla Dahlian kartano. Me täällä Amandassa kun ollaan niin tarkkoja puhtaudesta. Toisin kuin siellä... remonttihelvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Jos luteita etsitään niin oikea paikka voisi olla Dahlian kartano. Me täällä Amandassa kun ollaan niin tarkkoja puhtaudesta. Toisin kuin siellä... remonttihelvetissä.
Dahlia Mustavaara
Minun tavaroissani ei mitään luteita ole ja kartano on niistä tuholaisista vapaa. Kyllä se on joku epäsiivo asiakas joka on ne tänne levittänyt! 😡
Dahlialla on niin soiva rasia , nyt Gunnar astumaan .
Saga Kuula-Korkiakoski
Sergei viimeistelee Noelin häädön yhtiöstä.
Marianna Kurki
Tää Hanin paita tuntuu niin hyvältä mun päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Dahlia Mustavaara
Minun tavaroissani ei mitään luteita ole ja kartano on niistä tuholaisista vapaa. Kyllä se on joku epäsiivo asiakas joka on ne tänne levittänyt! 😡
Salla Mattila
No kukakohan muu se voisi olla? Satuin kuulemaan että sinun rötiskösi on aika pahassa kunnossa. Ettei vaan ole tuholaiset tarttuneet matkaasi kun olet käynyt valvomassa remonttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
No kukakohan muu se voisi olla? Satuin kuulemaan että sinun rötiskösi on aika pahassa kunnossa. Ettei vaan ole tuholaiset tarttuneet matkaasi kun olet käynyt valvomassa remonttiasi.
Dahlia Mustavaara
Pahemmassa kunnossa tämä vanerisilla väliseinillä paikattu majatalo on. Kartano on historiallinen rakennus, josta on pidetty hyvää huolta. Tämän majatalon omisti ennen joku rähjäinen ukko jolla ei ollut mitään osaamista. Olisiko tuholaisongelma muhinut jo niistä ajoista?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät
Dahlia Mustavaara
Oletko kenties spekuloija? Painuhan siitä vai kutsunko minä vartijat?
Camilla Mustavaara
Mä en ois ikinä uskonut että Sergei Kuula on meidän apuri Noelin savustamisessa. Missä se meidän Sebastian on?
Vierailija kirjoitti:
Marianna Kurki
Heidi Aaltonen
Mä bustaan sut Hanille ennen kuin mitään ehtii sattua. Oishan se pitänyt arvata ettet sä ole miksikään muuttunut!
Hutaistiin, huonoimpaan matkustetaan.
Käsikirjoitus, todella syvältä syvältä on.
Hutaistiin, ulkolavastekin kasaan.
Kivet kivet muovia on, ei aidompaa toivoa vois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marianna Kurki
Heidi Aaltonen
Mä bustaan sut Hanille ennen kuin mitään ehtii sattua. Oishan se pitänyt arvata ettet sä ole miksikään muuttunut!
Marianna Kurki
Mä sain ton paidan Hanilta lahjaksi. Vähän kuten sä annoit mun lainata sun vaatteita ja Peppi käsitti väärin. Mä olen ihan terve nykyään, koittakaa uskoa!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Pahemmassa kunnossa tämä vanerisilla väliseinillä paikattu majatalo on. Kartano on historiallinen rakennus, josta on pidetty hyvää huolta. Tämän majatalon omisti ennen joku rähjäinen ukko jolla ei ollut mitään osaamista. Olisiko tuholaisongelma muhinut jo niistä ajoista?
Salla Mattila
Kun minä tulin tänne töihin niin toin mukanani korkeat standardit. Täällä on tehty huolellista työtä hygienian ja puhtauden eteen. Et kai sinä enää täällä asuisi jos kartanolla ei olisi ongelmia? Sitähän minäkin!
Mirkku Mattila
Piti sitten Sallan mennä pyöräyttämään lapsi samalle miehelle kuin serkkunsa! Vois sitä nyt joku raja olla.
Pipsa Tiilikainen
Kehtaanko mä tulla takasin, kun Ismo on kuulemma nykyään melkoinen nössö ja mieslapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
Kun minä tulin tänne töihin niin toin mukanani korkeat standardit. Täällä on tehty huolellista työtä hygienian ja puhtauden eteen. Et kai sinä enää täällä asuisi jos kartanolla ei olisi ongelmia? Sitähän minäkin!
Dahlia Mustavaara
Kartanolla on remontti, ei tuholaisongelmaa. Tämä majatalon rotisko ei ole korkeita standardeja nähnytkään. Huoneet pitäisi laittaa uuteen uskoon, ei niistä pimeistä kopeista ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Piti sitten Sallan mennä pyöräyttämään lapsi samalle miehelle kuin serkkunsa! Vois sitä nyt joku raja olla.
Laura Kiviranta
Mä olen Mirkku sun kanssa täysin samaa mieltä. Että näiden kahden pitikin alkaa vehtailemaan. Helppo se on unohtaa mut johonkin hullujen huoneelle.
pitäisihän se hani nyt astua välittömästi kun sillä on ne möllykät
Viola Angervuo
En mä jaksa näitä oikkis opintoja. Aaron valinnassa riittää töitä.