Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Saga Korkiakoski
Minun olisi pitänyt nähdä se tilanne mitä se Noel oikein sille tyttöparalle tekee. Sihteeri on liian lepsu ja Noelin ohjailtavissa. Taitaa olla hänkin ihastunut tähän meidän kieroon toimitusjohtajaan.
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Minun olisi pitänyt nähdä se tilanne mitä se Noel oikein sille tyttöparalle tekee. Sihteeri on liian lepsu ja Noelin ohjailtavissa. Taitaa olla hänkin ihastunut tähän meidän kieroon toimitusjohtajaan.
Camilla Mustavaara
Et ole tosissasi! Me ollaan työllistetty sitä sihteeriä vuosikaudet ja näin se kiittää meitä! Kohta se voi siirtyä Noelin puolelle ja paljastaa olevansa meidän kaksoisagentti. Pitääkö mun soittaa seireenille? Meidän välit ei kyllä oo mitkään parhaimmat sen Alissa keissin jälkeen...
Toivottavasti Aino pistää Mikinkin kylmäksi nyt kun totuus paljastui Ainolle. Girl power! 💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Camilla Mustavaara
Et ole tosissasi! Me ollaan työllistetty sitä sihteeriä vuosikaudet ja näin se kiittää meitä! Kohta se voi siirtyä Noelin puolelle ja paljastaa olevansa meidän kaksoisagentti. Pitääkö mun soittaa seireenille? Meidän välit ei kyllä oo mitkään parhaimmat sen Alissa keissin jälkeen...
Saga Korkiakoski
Ehkä minun täytyy hoitaa asia hiljaisella neuvottelulla. Varmasti sihteeri on meidän puolella kun saa pienen palkankorotuksen. Kohta Noelin asema yhtiössä on mennyttä ja voimme miettiä taas nimen vaihtoa ja imagon kohotusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Aino pistää Mikinkin kylmäksi nyt kun totuus paljastui Ainolle. Girl power! 💪🏻
Miki onkin turha hahmo. Samalla saisi koko perhe kadota Susuineen ja kaikki teinit myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Oih oih oih, ah. Aaro toivoisi varmasti kuulevan nämä äänet makuuhuoneessa.
Salla Mattila
Olkaa varovaisia etteivät Amandan hauraat seinät kaadu!
Dahlia Mustavaara
Sehän tiedetään jo. Sen pienen vanerikopin seinä oikein värähteli kun minä laitoin oven kiinni hieman tunnekuohuissani. Eivät ne mitään kantavaa seinää ole.
Siivooja
Sperman haju siellä roskiksessa oli.
Benjaminin terhakka seisokki.
Irma Halonen
Kyllä on mauttomia juttuja. Ja mähän en tämmöstä kuuntele!
Merja Pennanen
Mikä maine? Mä olen tavallinen laboratoriohoitaja.