Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ulla Taalasmaa
Älä unohda kartanon remonttia Seilis, ettei Dahlia käy vihaiseksi sviitissä!
Mirja Mäkimaa
Nyt kaatuu Konalan studio! Mustavaarat halusi sen kauppakeskuksensa!
Sabrina Mustavaara
Ette kirjoita, enää! Sabrina Mustavaara, tämän roskasarjan uusi muutosjohtaja!
Sabrina Mustavaara
Vanhat lavasteet ja Kajanderit ei varsinaisesti nosta katseluminuutteja!
Dahlia Mustavaara
Nyt uusi limusiini kuljettaa, minne ikinä mä tahdon mennä!
Anneli Vuorela
Korpin kosto on suloinen Amandan uusille omistajille!
Dahlia Mustavaara
Minä en ole tehnyt tarkkoja purkusuunnitelmia tai sitten mä kaadan kaikki lavasteet! Ainakin minun on saatava kartanon lavaste paikoilleen!
Susanna Viita
Jos tulee jotain laatuongelmia niin soittakaa uudelle poliisilaitokselle!
Dahlia Mustavaara
Tuhansilla ihmisillä viiraa pahemman kerran, kaahaavat nyt jonkun vaatimattoman juhlanäytöksen perään! Että se Linda vielä puhui hyvästä tunnelmasta, kissan villat, mahtaako sillä tuotannolla edes olla pätevyyttä siihen työhön!?
Esteri Elsten
Laatu on mennyt pohjaan Seilis ja tämä sarja on pian historiaa!
Dahlia Mustavaara
Pöyristyttävää! Mitä ihmeen roskaa täällä taas kuvataan!
Dahlia Mustavaara
Tämä sviitti puretaan nyt kertakaikkiaan! Seinät ovat kaatuneet päälle jo moneen kertaan. Se roskasarja järjesti minut jopa putkaan sen Raitalan toimesta.
Dahlia Mustavaara
Kuule se tuotanto vihaa jokaista vastaan tulijaa! Minäkin olen joutunut vaahtoamaan kartanon remontista moneen kertaan!
Dahlia Mustavaara
Miten te kuvittelette kartanon remontin ikinä onnistuvan kun te kirjoitatte kaikkea roskaa minun selkäni takana!?
Seireeni
Ne studion pommit kaatais norsunkin, jos norsu niihin astelis!
Lari Väänänen
Vietän nykyään kaikki yöt Kallen kanssa. Olemme vastuullisia, emmekä tartuta muita. Otamme lääkkeetkin yhdessä.
Lasse Sievinen
Juhlissa on tarjolla hirvipaistia.
Aamu Korhonen
Kaksi yötä mielenosoitukseen on, laskin aivan itse tässä kun näin huonon Geelin kopion.
Salla Mattila
Sen Pipsan pitää jättää mut rauhaan! Mun pitää hoitaa Tukkua ja samalla valmistella Amandan näkyvyys niihin juhliin!
Maarit Salin
Ei pysy oikein tämä ulkolavaste pystyssä, kun vähän horjahtelen kännissä ja aallokoilla kuin Tallinnan laiva!