Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Tarkastaja
Salla Mattilalle on laitettu nahkahameiden käyttökielto.
Salla Mattila
Höpsistä! Minä laitan kultaisen nahkamekon juhliin!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Sen Pipsan pitää jättää mut rauhaan! Mun pitää hoitaa Tukkua ja samalla valmistella Amandan näkyvyys niihin juhliin!
Pipsa Tiilikainen
En jätä rauhaan jos tämä ahdas ravintola ei ala tästä vähitellen häipyä ja kumisevat portaat lentää samaan jätekasaan ulkolavasteen kanssa!
Dahlia Mustavaara
Anna mä arvaan! Sinä ja Seilis johdatte entiseen malliin, sillä aikaa kun minä istun sviitin vankina yötä päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastaja
Salla Mattila
Iida Vainio
Kultainen on varattu mulle!
Jp on ihan nössö!!!! Ottakaa mut sarjaan rähisemään niin johan tulee vähän äksönii peliin!
Vapise Jp täältä tullaan!
T.Rähinä-Renkku
Dahlia Mustavaara
Tämä koko sarja on yksi iso vitsi! Minun kartanon remonttiakaan ei olla nähty kahden vuoden aikana paluuni jälkeen.
Rosmarine Duncker
Mä kuulinkin että Karin kaljatölkit menikin konkurssiin. Ei sillä miehellä ole mitään bisnestajua!
Taalasbisse. Säälittävä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastaja
Salla Mattila
Iida Vainio
Kultainen on varattu mulle!
Salla Mattila
No kukas se sinä luulet olevasi? Väistyhän siitä, nyt pitää laittaa vauhtia töppösiin. Juhlat on ylihuomenna ja meidän pitää valmistaa Amandan tarjottavat sinne.
Jutta Korhonen
Mä vähän sekosin tossa, pahoittelut siitä. Meni vaan hermo tähän meininkiin. En mä jaksa enää tosta sairaalasta välittää, stressiä se vaan tuo!
Ulla Taalasmaa
Tässä tuotannolle vähän maistiaisia!
Eva Tamminen
Mä pokaan jonku seksikkään ja rikkaan miehen sieltä juhlista.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Tässä tuotannolle vähän maistiaisia!
Irma Halonen
Se laatu oli mun pyhin asiani!
Iida Vainio
Salla et sä voi toisen pukuetikettiä viedä. Kultainen mekko on minun juttuni. Keksi omasi!!
Aamu Korhonen
Niin juuri, joku kultamekko tytteli on kutsuttu juhliin. Kertoo kaiken nykyisestä tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Niin juuri, joku kultamekko tytteli on kutsuttu juhliin. Kertoo kaiken nykyisestä tasosta.
Dahlia Mustavaara
Tämäpä juuri! Edes minua ei voida pitää totuuden mukaisessa valossa. Se päivä kun minulle kirjoitetaan vielä yksikin kohtaus sen ulkolavasteen rotiskon eteen, ah, en halua edes ajatella sitä!
Kotkamies ansaitsee myös kutsun juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Dahlia Mustavaara
Tämäpä juuri! Edes minua ei voida pitää totuuden mukaisessa valossa. Se päivä kun minulle kirjoitetaan vielä yksikin kohtaus sen ulkolavasteen rotiskon eteen, ah, en halua edes ajatella sitä!
Daniela Honkanen
No eiköhän sun aikas ole pian lopussa niin ei tarvi sun sitten enää miettiä lavasteita! Tai siis... anteeks... mä menin liian pitkälle... mä en tarkottanu... oon ollu jotenkin sekasin viime aikoina...
Tarkastaja