Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Saga Korkiakoski
Kaikki saavat vielä yllättyä kun suosta nostetun Mustavaara-yhtiön kurssi lähtee jyrkkään nousuun!
Gunnar Mustavaara
Axelsson Company sais mun puolesta upota vaikka suohon!
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Minä en karju, mutta sun ääneesi alkaa mennä kaikilla hermo! Nyt alat painua!
Salla Mattila
Nyt kuule riittää! Mä hankin sulle lähestymiskiellon! Ihme että Ismo pitää tuollaisen hullun puolia.
Roosa Kemppainen
Mä otan mallia Ismosta ja varustaudun pesämallomailalla sinne juhliin! Wow wow wow!
Katri Sievinen
Mä en ole mikään jakorasia!
Kalle Laitela
Vit tu ku panettaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Salla Mattila
Nyt kuule riittää! Mä hankin sulle lähestymiskiellon! Ihme että Ismo pitää tuollaisen hullun puolia.
Pipsa Tiilikainen
Senkus hankit! Mutta turha tulla sitten mun reviirilleni!
Dahlia Mustavaara
Toivottavasti tuotanto on varannut kartanon lavasteelle riittävästi tilaa. Mä en taida kestää muuten!
Venla Salo
Nyt kaatuu Moosen seinät!
Anneli Mansikka
Adoptiopaperit menivät hieman sekaisin ja täten Joanna Lumijoki ei ole Miran äiti!
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava roskasarja päätökseen!
Dahlia Mustavaara
Menneisyys on menneisyyttä, nyt on nyt. Niin käsikirjoittajaparatkin ajattelevat eikä välitä. He saivat uuden mahdollisuuden järjestää kartanon remontti, toivottavasti he eivät jätä sitä käyttämättä!
Sabrina Mustavaara
Mä vien kaikki lavasteet mitkä on niille huutaville eukoille eli Sallalle tai seinätapeteille eli sairaalan väelle vähääkään tärkeetä!
Dahlia Mustavaara
Kannattaisi katsoa eteensä, eihän nämä lavasteet mitään näyttäviä ole! Täällä kaivataan purkutyövoimaa, joku mauton roskasarja kuvaa loputtoman tylsiä kohtauksiaan!
Pipsa Tiilikainen
Jos se Salla ei lähde samantien matkoihinsa niin mä en vastaa seurauksista!
Maarit Salin
Juopottelun juhlapäivä lähestyy tuota pikaa. Eipä osaa tuotanto aavistaa minkälaisen skandaalin mä järjestän tästä farssista!
Tamara
Ne luntut joutaa tiehensä mun ja tyttöjen tieltä! Tämä koskee erityisesti niitä Tammisia!
Saga Korkiakoski
Sarjan maine on vaakalaudalla purkamattomien lavasteiden takia! Pidetään nyt parin päivän tauko ja katsotaan jos tuotanto saisi asiat vielä päälaelleen.
Pipsa Tiilikainen