Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Aamu Korhonen
Kolme yötä mielenosoitukseen on, laskin aivan itse tässä kun kuulin uuden mumisevan teinin saapuvan.
Pihlajakadun Big Band
Duo Osmo Show, Duo Osmo Show! Ismo sekä Ossi Show, Ossi sekä Ismo Show!
Inka-Liina
Yön lanteet keinuu tahtiin musiikin, sen mustat hiukset hulmuaa. Mä tanssin luona vanhan laiturin, kuumaa lambadaa. Vain tähdet todistaa hetken sen, kun huulet kuumat raottuu ja linnut laulaa kieltä enkelten, kun suuta koskettelee suu! Silmiäni usko en, sun silmissäsi kimaltaa. Se kantaa vielä huomiseen, taivaanrannan taa. Taas ihanaa, se oottaa kulkijaa taas taivaanrannan taa!
Pihlajakadun Big Band
Salin ja kuningattaren Show, Salin ja kuningattaren Show! Maarit sekä Gin Show, Gin sekä Maarit Show!
Pihlajakadun Big Band
Mustavaaran laatu Show, Mustavaaran laatu Show! Dahlia sekä Pupu Show, Pupu sekä Dahlia Show!
Inka-Liina
Munkkiniemen rantaan käveltiin, laatu on takana päin. Mä hiljaa itkin pelkäsin, pelkkä juhlanäytös vaan on, on on, on on, on!
Kultavuodet nousee siivilleen, ne lentää suoraan unholaan, sinne kaus pois kadotetun taa, taa.
En enää jää tätä katsomaan, ken lipun sinne ostaa, kertoo paljonkin tämän laulun muistoistakin, paljon vaan, vaan, vaan vaan, vaan vaan, vaan!
Pipsa Tiilikainen
Salla Mattila, sä lähdet täältä nyt heti tiehesi!
Maarit Salin
Mä ryyppään koko viikon!
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Salla Mattila
Anteeksi mitä? Muahan ei käskytetä tuolla tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Mä ryyppään koko viikon!
Tuotanto
Siinä tapauksessa sulla ei ole mitään asiaa juhlajakson tilaisuuteen! Me hankitaan toinen toimittaja!
Jp on ihan nössö! Ottakaa mut sarjaan rähisemään niin saa vähän äksönii ja sitten myös näytän tollasille JP:lle kuka on pomo!
T. Rähinä-Renkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Salla Mattila
Pipsa Tiilikainen
Kyllä käskytän! Sun aikas on tullut, joten ala painua! Tiedät kyllä minne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Mä ryyppään koko viikon!
Tuotanto
Siinä tapauksessa sulla ei ole mitään asiaa juhlajakson tilaisuuteen! Me hankitaan toinen toimittaja!
Maarit Salin
Hyvä on, mutta mä kirjoitan sellaisen häpeilemättömän skandaalin teistä ettei tätä sarjaa katso enää kukaan!
Dahlia Mustavaara
Hävyttömiä juttuja täällä julkisesti levitetään!
Saga Korkiakoski
Noel Axelsson ei nauti tämän hallituksen luottamusta, joten hänet on erotettu toimitusjohtajan tehtävästä!
Fredrik Wettermann
Misä ola Sabrina Mustavaara?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Salla Mattila
Pipsa Tiilikainen
Kyllä käskytän! Sun aikas on tullut, joten ala painua! Tiedät kyllä minne!
Salla Mattila
Mulla on kuule erittäin tärkeä rooli täällä! Ja jos voisit mitenkään lopettaa tuon karjumisen, poikani alkaa pelätä sinua!
Dahlia Mustavaara
Nyt nämä mauttomat lavasteet saavat kauan odotetun purkutuomion!