Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Salla Mattila
Herranjumala! Jutta meinas osua Tukkuun!
Ismo Laitela
Onpas Jutta villi! Mun sängyssä ois tilaa... 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Seinä alas ja toinen kumoon! Seinä alas ja toinen kumoon! Seinä alas ja toinen kumoon! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA! 🤡
Dahlia Mustavaara
Bravo! Kohta on tilaa kartanolle enemmän kuin voimme vaan ikinä kuvitella!
Daniela Honkanen
Vai että bravo? Sä olet tehnyt Jutasta sekopään! Toi ei oo enää tervettä. Te ootte kaikki ihan sairaita!
Dahlia Mustavaara
Mähän sanoin että ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun ja nyt se sitten tapahtuu! Saadaan tähän kartanon muodokkaita ikkunoita paikalle!
Saga Korkiakoski
Kohta on samppanjan paikka! Meidän älykkäät elämät alkaa vindoinkin näkyä!
Anneli Vuorela
Jutta, tule purkamaan majatalo!
JP Kokko
Meille tarvitaan sitten homoluolan lavaste!
Aamu Korhonen
Mäkin tarviin sitten oman asunnon ja muualta kuin Pihlajakadulta!
Isabella Holm
Saila Mattila ansaitseekin menettää sen majatalonsa! Ei harmita yhtään että mä en enää omista sitä!
Sabrina Mustavaara
Lauri Luokkanen oli pelkkää painajaista, eihän sillä Isabellalla mitään veljeä koskaan ollutkaan!
Ingvar Mustavaara
Sveitsissä olen saanut oikein hyvää hoitoa, mä en kuolekaan ihan niin pian mitä annettiin ymmärtää!
Monica Mustavaara
Severi ei asu enää Helsingissä joten mä voin tehdä ihan hyvin töitä sielläkin!
Pamela Johansson
Mä aion selvittää mitä se rikollisliiga oikein tekee meidän vesillä! Mä en katso tätä laskusuhdannetta enää päivääkään!
Maarit Salin
Nyt aletaan ryyppäämään! Johan tässä alkaa vaihtua "juhlaviikkokin"!
Silja Hickley
Sattuko minikikkeliin!
Karppi
Kukaan ei tajunnutkaan että Korpilla on myös kaksoissisko! Muhahahaah!
Antti Polvijärvi
Nyt sitä liikettä vähän äkkiä! Tämä kuulusteluhuoneen nurkka tyhjenee välittömästi ja loput menee roskiin!
Susanna Viita
Mä en olekaan ollut koskaan noin ahtaalla laitoksella. Ihme jos tämä kolmikko on edes pysynyt järjissään!
Tiina Rajala
Kieltämättä mukava saada kahvihuonetta, pukuhuonetta ja muutenkin neliöitä ympärille. Mä näen vieläkin pelkkää harmaata edelliseltä laitokselta!
Katariina Mäkelä II
Nyt ulos täältä! ULOS!
Daniela Honkanen
Vai että bravo? Sä olet tehnyt Jutasta sekopään! Toi ei oo enää tervettä. Te ootte kaikki ihan sairaita!