Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Silja Hickley
On pettymysten sarja kun mun lapsetkaan eivät ole saapuneet uusina hahmoina sinne Pihlajajadulle!
Heli Sievinen
Siinä juhlajakson suunnittelussa oli jo suuri asennevamma!
Maarit Salin
Huhuu, juoppo tuli taloon, onko muut konkarit kotona?
Tamara
Kuka jaksaa sitä Tammisen lunttua enää yhtään kauempaa katsella!?
Oona Kiviranta
Mun faija ja Salla on tainnut unohtaa mut kokonaan, mut ei se mitään. Eihän siinä sarjassa ole mitään järkeäkään enää!
Antti Polvijärvi
Poliisilaitos muuttaa uusiin tiloihin! Mulle on yks hailee mitä ne sarjan ainoat kuulusteluhuoneen kytät siihen sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Antti Polvijärvi
Poliisilaitos muuttaa uusiin tiloihin! Mulle on yks hailee mitä ne sarjan ainoat kuulusteluhuoneen kytät siihen sanovat.
Susanna Viita
Annetaan niille potkut sitten, jos eivät johtajiaan tottele!
Pamela Johansson
Mitähän sille Ismolle kuuluu? Ja Kallelle?
Saga Korkiakoski
Sarjan laatu voi lähteä jyrkkään nousuun, jos minä saan heittää sen Noelin yhtiöstä ulos!
Pipsa Tiilikainen
Minä olen sopivan energinen, toisin kuin se Salla! Ihan kauhea mekkala että korviin ottaa!
Dahlia Mustavaara
Missä ne kartanon tapetit viipyvät? Minä tilasin ne jo ties kuinka kauan sitten!
Venla Salo
Mä kaadan mielelläni ne Jirin entisen kahvilan seinät! Päästään niistäkin muistoista joskus eroon.
Tarkastaja Leimonen
Mä tutkisin näitä Amandan raaka-aineita ja valmistustiloja! Kuka teillä nämä nämä annokset valmistaa?
Tanja Jääskeläinen
Minulla on siinä Beigessä osakkuus! Olen kuullut huhuja että tämä piilotteleva pääomistaja, A. Nikkinen, tehtailee jotain hämärähommia tämän firman suojissa!
Ossi Puolakka
Matleena soitti että Cindy on joutunut sairaalaan! Ihme kun ei aikasemmin ole kuulunut, vaikka siitä onnettomuudestakin on jo aikaa.
Helena Kuula
Vieläkö se minun kunnostamani majatalo on pystyssä? Voi herran tähden mitä kuulin! Sen paikan omistaisi nykyään Mattilan Salla, Sievisen Lasse ja Rintalan Cindy.
Isabella Holm
Se Salla vielä katuu että osti sen majatalon!
Vierailija kirjoitti:
Tamara
Kuka jaksaa sitä Tammisen lunttua enää yhtään kauempaa katsella!?
Eva Tamminen
Odotas vaan, kun saavun sinne tilaisuuteen! Käännän katseita ja kaikki henkäisevät ihastuksesta!
Dahlia Mustavaara
Joillakin ei ole yhtään luonteen lujuutta! Se Kalle on ollut aina sellainen nahjus!