Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamara
Kuka jaksaa sitä Tammisen lunttua enää yhtään kauempaa katsella!?
Eva Tamminen
Odotas vaan, kun saavun sinne tilaisuuteen! Käännän katseita ja kaikki henkäisevät ihastuksesta!
Tamara
Sä haukot henkeä kun joudut tyttöjen väliin!
Mirkku Mattila
Laitelan Kalle kyllä tykkää meikäläisen pasteijoista ja prutkuttaa oikein kunnolla sen jälkeen!
Dahlia Mustavaara
Tarvitsen sen kartanon lavasteen nyt, enkä vuoden päästä!
Sihteeri
Minä olen Mira Jokisen äiti! Meni tiedot vähän sekaisin kun ei ollut Anneli Mansikkaa hoitamassa adoptiota!
Ken Ojala
Nähdäänkö Elinan kanssa kasvotusten tasan 20 vuoden jälkeen?
Tapani Paju
Ulkolavasteen katu tarvitsee laatupoliisia vahtimaan muutoksen tietä!
Dahlia Mustavaara
Sen konkurssikypsän MTV Oy:n oma pääoma on muutama kolikko taskun pohjalla! Siksi mä soitinkin Pupulle ja järjestin asian!
Harri Järvi
Hei Kalle! Pitkästä aikaa!
Tämähän on asiallinen ketju spekulointiketjuun verrattuna.
Armi Viitamäki
Minä pistän sen Sievisen huushollin järjestykseen!
Miro Holm
Faija se ei oo muuttunut mihinkään, vaikka mä oon jo aikuinen!
Juulia Autio
Että se ulkolavaste ihan vahingossa ilmestyi siihen Karin korjaamon ovelle?
Daniela Honkanen
Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää, että parhaansa se tuotanto tekee! Nytkin meille on hulppeat juhlat tulossa.
Jutta Korhonen
Että mulla menee hermo! Hyvä on! Laitetaan saa ta na kaikki paskaksi! Otetaan tästä moukari ja pam pam pam!
Kikkis
Toi Jutta on niin nolo🤦
Salla Mattila
Epäkohteliasta väkeä. Mä yritän nukuttaa poikaani ja kaikki vaan huutaa ja riehuu.
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää, että parhaansa se tuotanto tekee! Nytkin meille on hulppeat juhlat tulossa.
Dahlia Mustavaara
Vai että hulppeat! Pelkkä viihteen retale jossain valkokankaalla! Olisi nyt ollut laadukas show jossain Helsingin suuressa konserttisalissa ja vip-juhlat minun kartanossani!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Että mulla menee hermo! Hyvä on! Laitetaan saa ta na kaikki paskaksi! Otetaan tästä moukari ja pam pam pam!
Dahlia Mustavaara
Hyvä! Sinäkin olet tullut järkiisi. Ei näissä ahtaissa komeroissa kukaan enää selvin päin kestä.
Sallan ja Pipsan tappelu sarjaan.