Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Oona Kiviranta
Ihan kakat lavasteet! Tää tyhmä seinä kaatuu nyt! 😡
Niko Vainio
Kaada vaneria! Kaada vaneria!
Toivo Axelsson
Kakan näköinen lavaste!!
Rosmarine Duncker
Koska on seuraava lavasteen vaihto?
Gunilla Beckström
Minä tiedän millä me saamme Dahlian toipumaan. Ranskalaiset juustot, viini ja bravo, muuta ei tarvita!
Noel Axelsson
Kai se pitää vetää nyt kunnon runkut.
Maarit Salin
Se on aika emännän iltavellin! Kippis ja kulaus, jotta totuus tuotannosta ei unohtuisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Älä mene! Auta! 😟😵
Jutta Korhonen
En auta. Sulla on porttikielto sairaalaan!
Dahlia Mustavaara
Joka väliin sinun täytyy soittaa sitä suutansa vaikka minä makaisin lähes tajuttomana saastaisen kulmakaupan lattialla!
Jutta Korhonen
No kuule voi voi! Ois kannattanu miettiä aiemmin käyttäytymistään. Nyt karma iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Älä mene! Auta! 😟😵
Jutta Korhonen
En auta. Sulla on porttikielto sairaalaan!
Dahlia Mustavaara
Joka väliin sinun täytyy soittaa sitä suutansa vaikka minä makaisin lähes tajuttomana saastaisen kulmakaupan lattialla!
Jutta Korhonen
No kuule voi voi! Ois kannattanu miettiä aiemmin käyttäytymistään. Nyt karma iskee.
Dahlia Mustavaara
Sinä voisit miettiä väkivaltaisuuttasi ja vihanhallintaongelmiasi! Niistä joutuvat viattomat sivulliset kärsimään.
Saga Korkiakoski
Koska on seuraava kurssin nytkähdys suureen noususuhdanteeseen Noelin aiheuttaman tuhon jäljiltä?
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Sinä voisit miettiä väkivaltaisuuttasi ja vihanhallintaongelmiasi! Niistä joutuvat viattomat sivulliset kärsimään.
Jutta Korhonen
Sori mutta tuollaista puhetta en kuuntele ihmiseltä, jolla on pippurisumutin ja laittaa palvelijansa lyömään toista turpaan!
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Se on aika emännän iltavellin! Kippis ja kulaus, jotta totuus tuotannosta ei unohtuisi!
Dahlia Mustavaara
Tuotanto on ansainnut turmion tien, jos kehtaavat minutkin kirjoittaa vielä ulos mauttomaan kunnalliseen kopperoon kupsahtaen!
Eva Tamminen
Kukaan ei siis noteerannut uutta biisiäni. Haistakaa vit tu! Kyllä sille mikälie Linka-liinalle tykkäyksiä satelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Sori mutta tuollaista puhetta en kuuntele ihmiseltä, jolla on pippurisumutin ja laittaa palvelijansa lyömään toista turpaan!
Dahlia Mustavaara
Tottakai minulla täytyy joku turva olla, vaikkapa väkivaltaisten huligaanien varalle ja minun Pupuni ei syyttä suotta lyö ketään, Lasse Sievinen oli lyönyt Aaroa joten tottakai minun oli näytettävä sille majurille missä mennään ja kuka on Dahlia Mustavaara!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Dahlia Mustavaara
Tuotanto on ansainnut turmion tien, jos kehtaavat minutkin kirjoittaa vielä ulos mauttomaan kunnalliseen kopperoon kupsahtaen!
Maarit Salin
Kuules... mä kirjotan sellasen jutun siitä tilaisuudesta ja tuotannosta, että tulee aivan saa ta nan selväks millasta peliä ne pelaa... ne rahanahneet pas kat! Vit tu, nyt sitä viinaa!!!!
Jaana Nieminen
Toivottavasti Aamu nyt ei taas joudu vaikeuksiin kun lähtee osoittamaan mieltään. Voi voi, tytöstäni on tullut ääriaktivisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Dahlia Mustavaara
Maarit Salin
Kuules... mä kirjotan sellasen jutun siitä tilaisuudesta ja tuotannosta, että tulee aivan saa ta nan selväks millasta peliä ne pelaa... ne rahanahneet pas kat! Vit tu, nyt sitä viinaa!!!!
Dahlia Mustavaara
Loistavaa työtä Maarit! Ne törkytoimittajatkin ansaitsisivat oman lööppinsä työnsä eettisyydestä!
Pipsa Tiilikainen
Se tuotanto vielä katuu, jos minua ei kirjoiteta mukaan!
Dahlia Mustavaara
Voi tuotanto, tuotanto! Ette kai ole minua käsikirjoittamassa poistumaan päin?!