Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä kuolen roskasarjan vanerisairaalassa mutta olen elossa paremmassa Mustavaarojen laatusarjassa!
Camilla Mustavaara
Mä en ole mikään Tuula Raution tytär vaan oikeasti sä olet, valitettavasti, mun biologinen äiti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä kuolen roskasarjan vanerisairaalassa mutta olen elossa paremmassa Mustavaarojen laatusarjassa!
Camilla Mustavaara
Mä en ole mikään Tuula Raution tytär vaan oikeasti sä olet, valitettavasti, mun biologinen äiti!
Gunnar Mustavaara
Saippuasarja teki vitsin alzheimeristä jota ei edes ollut olemassakaan!
Salla Mattila
Noh noh, älkääs nyt Mustavaarat siinä touhottako, tässä on kiire suunnitella Amandan näkyvyyttä juhlajakson tilaisuuteen!
Maarit Salin
Saa tanan ulkolavaste, missä mun asunto on???
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Noh noh, älkääs nyt Mustavaarat siinä touhottako, tässä on kiire suunnitella Amandan näkyvyyttä juhlajakson tilaisuuteen!
Dahlia Mustavaara
Se surkea parin lavasteen ahdas setti on tuhoon tuomittu!
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Jarkko Peltonen
Se asunto on vuokralla joillekin Kajandereille.
Saga Korkiakoski
Se Noel on niin omahyväinen ja sekaisin ettei edes tajua, että tämän Axelsson Companyn tulevaisuus on vaakalaudalla jyrkässä laskusuhdanteessa!
Isabella Holm
Sehän tästä vielä puuttuiskin että ahtaissa lavasteissa jatketaan seuraavatkin 5-10 vuotta. Tule katsomaan mitä inflaatio sai aikaan ja syö toki Ismon makkaraleipä samalla, nyt vain 6.96!
Tanja Rasi
Tältä se siis tuntuu kun menettää kaiken laadun!
Ossi Puolakka
Täysin tollot Pihlajakadun poliisit eivät löytäneet mua Rakkavaarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Jarkko Peltonen
Maarit Salin
Anteeks mitä? Voi ny vit tu. SE ON MUN KOTI!
Noel Axelsson
Että se yks tyyppi tuotannosta on seksikäs jätkä. Mä niin panen sitä vessassa siellä juhlissa! 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Jarkko Peltonen
Maarit Salin
Anteeks mitä? Voi ny vit tu. SE ON MUN KOTI!
Jarkko Peltonen
Sähän myit sen asunnon aikoinaan mulle, mutta voidaan me yrittää saada ne vuokralaiset ulos.
Ulla Taalasmaa
Tuotanto on joutunu rappiolle. Sääliks käy.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Tuotanto on joutunu rappiolle. Sääliks käy.
Inka Haapala
Pahinta on se ettei meidän aikoja edes muistella!
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Peltonen
Sähän myit sen asunnon aikoinaan mulle, mutta voidaan me yrittää saada ne vuokralaiset ulos.
Maarit Salin
Aijaha, no en kuule muista tollasta. Oon kato vähän tässä kostuttanu huulia. Mutta joo, ajapa ne Kajanderit mitkä lie sieltä, tuskin niitä kukaan jää kaipaamaan. Salin Kuningatar palaa nyt kotiin, per kele!
Laura Kiviranta
Mitkä ihmeen rumat teinien tapetit täällä seinillä on!? Tää on mun koti ja ulos sieltä mun makuuhuoneesta senkin pervo setä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Peltonen
Maarit Salin
Aijaha, no en kuule muista tollasta. Oon kato vähän tässä kostuttanu huulia. Mutta joo, ajapa ne Kajanderit mitkä lie sieltä, tuskin niitä kukaan jää kaipaamaan. Salin Kuningatar palaa nyt kotiin, per kele!
Jarkko Peltonen
En mä voi kuitenkaan tehdä laitonta vuokrasuhteen purkua. Täytyy odottaa vähintään irtisanomisajan verran.
Dahlia Mustavaara