Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Vierailija kirjoitti:
Miten näin paskaa sarjaa saa edes tuottaa. Ihmettelen vain.
Dahlia Mustavaara
Sitä saakin suuresti ihmetellä. Eivät mokoman roskadraaman tuottajat ymmärrä mistään paremmasta! 😡
Pitäisi kieltää laissa tämä roskasarja.
Pamela Johansson
Beigen kurssit lähtee minun johdossani suureen nousuun! Kiitos Martin perinnön että saan tehdä tätä työkseni.
Pipsa Tiilikainen
Kuntosalillani menee erittäin hyvin. Avaamme toisen aivan Pihlajakadun läheisyyteen.
On se kumma miksei tuotanto halua päästä eroon surkeasta laadusta. Määrä ei korvaa laatua. Yksinkertaista. Rantabaari on siksi parempi.
Martta Rintala
Mielelläni minä niitä lavasteita leivon kumoon!
Johannes Rintala
Syntisen huonot käsikirjoitukset joutuu pannuhuoneen pesään!
Selma Viljanen
Minä toin parempia käsikirjoituksia. Pitäisi antaa niille uusille tekijöille ettei niitä pilata!
Mirkku Mattila
Kaikki ajattelee joskus järjettömiä asioita ja ainostaan tyhmä käsikirjoittaja laittaa niitä ylös paperille!
Esteri Elsten
Virta päälle paperisilppuriin poika!
Rosmarine Duncker
Mun viikkosiivoojakin purkaisi vanhat lavasteet nopeammin pois!
Heli Sievinen
Se on pelkkä asennevamma jos ei saa juonikuvioita toteutukseen!
Oona Kiviranta
Ensin pannaan käsikirjoitukset kattilaan. Sitten laitetaan se hellalle. Kohta ne syttyy!
Saga Korkiakoski
Tämä lavasteiden purkaminen olisi ihanteellinen ratkaisu meidän ongelmaan! Tervetuloa laatu takaisin!
Silja Hickley
Se on tartu laatuun! Se on väärä suomennos!
Isabella Holm
Mua kiinnostaa ainoastaan vain se ettei mun tarvitse katsella Kajandereita tai nähdä kolmiodraamoja! Sä olet nähnyt miten pohjalla sarja on! Mä soitin teille että te palauttaisitte sen entisen loiston!
Paula Sievinen
Aaro päästä mut pois!!! Sä olet hullu!!!! Lasse saa tietää!!!
Dahlia Mustavaara
Roskasarjalla ei pitäisi olla varaa tehdä huonoa laatua!
Isabella Holm
Hävytöntä käsikirjoittaa pitkäaikaisille faneille näin huonoa juhlajaksoa! Eihän tuollainen riisikeppi ilman apujoukkoja pärjäisikään!
Miten näin paskaa sarjaa saa edes tuottaa. Ihmettelen vain.