Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58403)
Dahlia Mustavaara
Ei pelkästään poliisilaitos vaan koko roskasarja on yksi vitsi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä sitten oli. Liukuvoidetta ja paskaa joka paikka täynnä tietenkin 🤦🏼🤦🏼
Vesa
Mä huolehdin aina että mun perse on puhdas Noelia varten!
Jutta Korhonen
Hyviä uutisia tuotannolta! Kuulemma kartanon remontti saa jäädä ja sen sijaan keskitytään tekemään sairaalasta parempi.
Maarit Salin
Tervetuloa "hik" mun keittiööni. Tänään väsätään Salin Kuningataren "hik" erikoinen!
Maarit Salin
Ai hemmetti. Palovarotin huutaa. Missä mä oon? Toi piippaus pahentaa mun päänsärkyä!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Hyviä uutisia tuotannolta! Kuulemma kartanon remontti saa jäädä ja sen sijaan keskitytään tekemään sairaalasta parempi.
Dahlia Mustavaara
Mistäs kuvittelevat löytävän tilaa kun se käytäväkin on jo niin ahdas ja loputtoman yksipuolinen esittäessään eri kerroksia?
Mirkku Mattila
Se on tämän majatalon kopperon loppu! Nyt tulta tapeteille!
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Jaana Nieminen
Annas kun mä tulen auttamaan! Olen mestari näissä sytyttämispuuhissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Jaana Nieminen
Annas kun mä tulen auttamaan! Olen mestari näissä sytyttämispuuhissa!
Mirkku Mattila
Mitäs sä nyt? Eihän sitä tuolla tavalla voi sytyttää!? Annas kun mä näytän!
Dahlia Mustavaara
Turha tuoda mitään mauttomia vanerilavasteita yhtään enempää! Vanhojakin riittää purettavaksi asti! 😡
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Ai hemmetti. Palovarotin huutaa. Missä mä oon? Toi piippaus pahentaa mun päänsärkyä!
Mirkku Mattila
Mitäs sä olet vieläkin täällä, kun viereinen koppero palaa!? Palaa palaa!! Nyt pitää lähteä ulos täältä välittömästi!
Kalle Laitela
Työt eivät oikein suju kun ajattelen vain yhteistä joulua Larin kanssa luksushotellissa. Ismokin on ulkomailla niin ei ilmesty häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Mirkku Mattila
Mitäs sä olet vieläkin täällä, kun viereinen koppero palaa!? Palaa palaa!! Nyt pitää lähteä ulos täältä välittömästi!
Maarit Salin
Siis mitä? Missä helvetin välissä mä olen tämne päätynyt? Mähän olin omassa keittiössä jouluviinaksia väsäämässä? Voi vit tu!
Mitä siellä sitten oli. Liukuvoidetta ja paskaa joka paikka täynnä tietenkin 🤦🏼🤦🏼