Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58370)
Vierailija kirjoitti:
Se on kovalevyä rouva hyvä.
Dahlia Mustavaara
Kovalevyille saadaan tiedostoja talteen, ei mitään pohjaseinää lavasteelle!
Camilla Mustavaara
Nyt ne käsikirjoittajat sitten kuvittelee että mä katson mun työni pilaamista sormien läpi!
Inka-Liina
Aika kuluu kulumistaan. Seilis katsoo mua ja silmäniskun mä saan. Tää on hänen tilaisuus ainoa, lue tää mun huulilta. Annatko tyhjän lupauksen? Näytä että pidät lupauksen. Tarvitsen todisteet! Todista et sarjasta paremman teet.
Ehkä otat Huvilakadulle mukaasi ja muutat huonot tapasi. Ehkä löydän onneni. Ehkä paikkani on tuotannossasi.
Ne sanoo tuotanto tulee ja menee. Täyttäisikö mun toiveeni? Selväksi tän teen. Yleisö voi kadota kuin Houdini. Tuotanto tulee ja menee. Olisiko se arvoiseni. Kaikki tietää sen. Yleisö voi kadota kuin Houdini.
Daniela Honkanen
Se Vesa on sitten mukava tyyppi. Noelilla kun ei oikein ystäviäkään enää ole. Pyydän Vesan meille jouluksi. Noel varmasti ilahtuu! 🥰
Dahlia Mustavaara
Tätä kirottua roskasarjan studiota. Eikö täällä saa minkäänlaista kartanon lavastetta! 😡
Sihteeri voisi siirtyä Beigeen. Minne hävisi hallitus ja Saga Korkiakoski?
Mene jo Dahlia muualle nalkuttamasta 😡😡
Vierailija kirjoitti:
Mene jo Dahlia muualle nalkuttamasta 😡😡
Dahlia Mustavaara
Tyypillinen roskasarjan puolustaja. Toiselta nimeltään spekuloija. Kelpaa mitkä tahansa loputtomat kolmiodraamat kartanon remontin puuttumisesta viis! 😡
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan munaa!! T. Eva
Tamara
Etsi munas muualta!
Juuri niin. Benjaminin kikkeli myös.
Eva Tamminen
Mä haluan mustaa kyr pää välillä!
Mustaa ky rpää. Mitä vitt ua Eva!?
Nikkisen kikkinen ja Noelin siitin.
JP Kokko
Benjamin saa tyhjentää mun rauhaset hyvityksenä rahojen viennistä!
Janne Haukkala
Haukkapala ois valmiina actioniin!
Minä vuonna se haukkapala tuli sarjaan. Ne oli hyviä aikoja!
Se on kovalevyä rouva hyvä.