Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58370)
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on saatava roskasarja loppumaan! Katson samalla kuinka tuuliajolla käsikirjoitus on!
Vierailija kirjoitti:
Joannan parhaat hetket tähän mennessä kun kovisteli Vesaa pistoolilla, mutta en edelleenkään tykkää Joannasta.
Miks mumisijalla oli lippis?
Dahlia Mustavaara
Seilis ei vieläkään osaa kutsua minua rouva Mustavaaraksi?!
Maarit Salin
Kilisee kalisee kassissa, viinat ne kilisee kassissa!
Marianna Kurki
Mä jouduin kävelemään sinne halpaan syvennykseen. Ei se ole mikään Pihlajakatu, en mä enää niin sekaisin ole!
Marianna Kurki
Hou hou hou, hyvää joulu saa ta na!
Marianna Kurki
Hou hou hou, hyvää joulua saa ta na!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joannan parhaat hetket tähän mennessä kun kovisteli Vesaa pistoolilla, mutta en edelleenkään tykkää Joannasta.
Miks mumisijalla oli lippis?
Joanna koittaa olla jotain vaikka ei ole kuin ilmaa.
Camilla Mustavaara
Kaikki ne mumisijat voisi heittää vaikka pihalle täältä! Sen Evan voisi kärrätä ensimmäisenä pihalle, ei sellainen kevytkenkäinen hepsankeikka sovi tänne arvotaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Kilisee kalisee kassissa, viinat ne kilisee kassissa!
Puliukko
Viina se on paras lääke kaikkeen!
Dahlia Mustavaara
Eiköhän tämä kartanon remontin pitkittäminen riitä. Kiitos surkeista käänteistä ja hyvästi surkeat hahmot!
Minna Laurikainen
Tänä iltana Moosen rakennus räjähtää maan tasalle!
Dahlia Mustavaara
Vaihdetaan ainakin ikkuna, niin saadaan tähän Moosen tilalle se kartanon remontti!
Ismo Laitela
Pesäpallomailalla saa kunnon iskuvoimaa majatalon vaneriseiniä kohti. Kyllä ne tästä hyvin kaatuu!
Sabrina Mustavaara
Pilaantuneet pullat ja vesileikit eivät varsinaisesti nostaneet pörssikursseja, mutta vielä vähemmän Noelin paneskelut toimiston pöydällä!
Noel on kyllä kunnon panomies.
Vesa
Noel on oikea tykki! 😍
Dahlia Mustavaara
Irstailut pois ja kartanon remonttilavaste pystytykseen. Seis! Mitä kalustelevyä tämä on? Minun kartanoani ei rakenneta mistä tahansa pahvista! 😡
Dahlia Mustavaara
Roskasarjan tuotannolla ei ole sitten minkäänlaista järjenjuoksua! Miten on mahdollista että kartanoni remontti on vieläkin kesken!? 😡