Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Vierailija kirjoitti:
Kristian imi just mun nännit puhtaaks
T. Eva
Pipsa Puumalainen
Nautinto, on elinvoiman lähde ja täällä te saatte nauttia sydämenne kyllyydestä!
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on saatava kartanon remontti loppuun!
Noel Axelsson
Kyllä se pitää nyt viimeistään vetää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
Nella Tamminen
Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JP Kokko
Moosen takahuoneesta tulee mun ja Henrikin seksiluola. Mä hankin seksikeinunkin tänne.
Benjamin Autio
Uuh, pääseeks meitsi mukaan?
JP Kokko
Tuu vaan, pitäähän mun sua jotenkin rangaista siitä että sä veit mun rahat.
Benjamin Autio
Se on kyllä diitsei Jerba joka rankaisee!
Henrik Ekholm
Älä oo sit niin raju ku JP, jooko?
Jutta Korhonen
Mirja Mäkimaalle on lähetetty lasku sairaalan seinän hajoittamisesta.
Lari Väänänen
Olen tekemässä paluuta. Saavun Kallen luo palomiesasussa. Olen Tinderissä valeprofiililla ja saanut supertykkäyksen Kallelta. Yllätän Kallen todella. Huonoja miehiä Kallella on viime aikoina ollut.
Minkä summan se Mäkimaa sai laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Heli Sievinen
Roolipelaaminen ei ole sairaus eikä sitä voi eikä pidä muuttaa! Ainoa vika tässä on toi spekuloijien asennevamma.
Ei roolipelaaminen mikään sairaus ole, mutta sellainen roolipelaaja on sairas, joka ei tajua, että tämä on normaalien ihmisten keskusteluketju, roolileikkijöille on oma ketjunsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli Sievinen
Roolipelaaminen ei ole sairaus eikä sitä voi eikä pidä muuttaa! Ainoa vika tässä on toi spekuloijien asennevamma.
Ei roolipelaaminen mikään sairaus ole, mutta sellainen roolipelaaja on sairas, joka ei tajua, että tämä on normaalien ihmisten keskusteluketju, roolileikkijöille on oma ketjunsa!
Ulla Taalasmaa
Kuules nyt, tämä sarja ei ole millään muotoa enää normaali!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli Sievinen
Tämä on nyt roolipelaajien ketju. Spekuloijilla on uusi ketjunsa. Etsi se vaikka googlen avulla, jos et ole tietoinen. Ja täälläkin saa edelleen speluloida. Kis kis, kuten Kape Aihinen sanoo! Peace out.
JP Kokko:
Siistii et Henu ja Krisu suostui jatkaa baarimikko-tarjoilijoina! Tosin mul ois vähän muit suunnitelmii Henun varal tuol salahuoneen puolel...kamera käy!
Miksu:
Miksi mut on täysin unohdettu? Ei oo enää kuukausiin tullu hakkauskeikkoja eikä muutakaan! Koko liiga muuttui kertaheitolla pehmokerhoksi kun se Nilkkinen paljastu meidän isox pomox.
Ulla Taalasmaa:
Herrasiunaa mikä nimi! Tukku Taalasmaa! Et sie suinkaan voi olla tosissaan? Tukku? Poikapoloa tullaan niin kovin kiusaamaan koko kouluikä eikä siinä mummin pullatkaan lohduta! Voi Kari! Ei tuo kamala nimi suinkaan lopullin oo? Nyt vaihtamaan se Anttiin niinku olis jo!
Ismo Laitela:
Terrrve. Vai semmosta huuuumoria! On se kumma kun vanha mies ei saa edes jouluna olla rauhassa vaan joutuu jouluisten pilkkavideoiden kohteeksi! Sillan alle ja sillan alle!
No sinne sitä varmaan kohta joutuukin muuttamaan....*ääni väristen* Kun eihän mua tänne omaan kotiin halua edes oma poika eikä sen mies! Kiitollisuus, se se on katoava luonnonvara!
Kävin ensimmäistä kertaa kokeilemassa roolipelaamista. Olipas ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli Sievinen
Lakkaa provosoimasta ja mene sinne uuteen ketjuun.
Uudessa ketjussa kerrotaan selkeästi ketjun säännöt. Tämä on taas ihan yleinen ketju, missä saa kommentoida miten lystää.