Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58338)
Aaro Vaalanne
Nyt pannaan pullataikinaa kuntoon. Aaahhh, tuntuu niin hyvältä. Varmasti menevät kaupaksi Aaro sedän pullat, juuh, aaahhh...
Vierailija kirjoitti:
Heli Sievinen
Roolipelaaminen ei ole sairaus eikä sitä voi eikä pidä muuttaa! Ainoa vika tässä on toi spekuloijien asennevamma.
Annika Sievinen
That is so true! Ne spekuilijat sais painua tuppukylään.
Vierailija kirjoitti:
Aaro Vaalanne
Nyt pannaan pullataikinaa kuntoon. Aaahhh, tuntuu niin hyvältä. Varmasti menevät kaupaksi Aaro sedän pullat, juuh, aaahhh...
Dahlia Mustavaara
Eiköhän tämä ala riittää, kiitos taidonnäytteestä ja hyvästi Aaron Valinta!
Dahlia Mustavaara
Menkööt konkurssiin koko olematon perunasäkkien täyttämä kellari!
Jutta Korhonen
Mä voisin taas ottaa niitä Aaron pullia meidän kahvihuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli Sievinen
Roolipelaaminen ei ole sairaus eikä sitä voi eikä pidä muuttaa! Ainoa vika tässä on toi spekuloijien asennevamma.
Annika Sievinen
That is so true! Ne spekuilijat sais painua tuppukylään.
Paula Sievinen
Tuossa iässä sitä vielä etsii omaa identiteettiään. Ei kannata hoppuilla tuon asian kanssa.
Ulla Taalasmaa
Joo, tuo vaan se käsikirjoitus, mä revin sen sitten. Ja voit olla varma että saman kohtalon saa mikä tahansa muu lappunen ja lippunen mitä käsikirjoittajat tarjoo, turha niillä yrittää yleisöä hurmata.
JP Kokko
Moosen takahuoneesta tulee mun ja Henrikin seksiluola. Mä hankin seksikeinunkin tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Joo, tuo vaan se käsikirjoitus, mä revin sen sitten. Ja voit olla varma että saman kohtalon saa mikä tahansa muu lappunen ja lippunen mitä käsikirjoittajat tarjoo, turha niillä yrittää yleisöä hurmata.
Irma Halonen
Kuinka monta kertaa niille käsikirjoittajille pitää sanoa, että tämä suunnan muutos on meidän yhteinen asia!?
Camilla Mustavaara
Kaikuluodatkoon spekuloijat itsensä lähimpään vanhainkotiin!
Dahlia Mustavaara
Roskasarjan kannattajia pyörii nurkissa kuin... Se on tuolla, spekuloijan pirulainen!
Vierailija kirjoitti:
JP Kokko
Moosen takahuoneesta tulee mun ja Henrikin seksiluola. Mä hankin seksikeinunkin tänne.
Benjamin Autio
Uuh, pääseeks meitsi mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JP Kokko
Benjamin Autio
JP Kokko
Tuu vaan, pitäähän mun sua jotenkin rangaista siitä että sä veit mun rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Irma Halonen
Kuinka monta kertaa niille käsikirjoittajille pitää sanoa, että tämä suunnan muutos on meidän yhteinen asia!?
Ulla Taalasmaa
Niin juuri! Ja Seilskö on muka jotenkin parempi tuottaja tälle ohjelmalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Irma Halonen
Ulla Taalasmaa
Niin juuri! Ja Seilskö on muka jotenkin parempi tuottaja tälle ohjelmalle?
Irma Halonen
Ihan kuka tahansa lavasteiden purkamisen puolestapuhuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JP Kokko
Benjamin Autio
JP Kokko
Tuu vaan, pitäähän mun sua jotenkin rangaista siitä että sä veit mun rahat.
Benjamin Autio
Se on kyllä diitsei Jerba joka rankaisee!
Aleksi Salin
Kunhan ei sellaista hintelää hintsuu joka saa sydärin kun vähän rankasee!
Jutta Korhonen
Joo mä tuun ihan just siih... ÄÄÄHHH!!!