Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Mitä? Mikä ihmeen pihlajakatu tämä on? Tää ovi vie johonkin hemmetin korjaamoon! En mä nyt niin humalassa ole tietääkseni et näkisin harhoja.
Dahlia Mustavaara
Sanopa muuta mikä totaalinen farssi on leikkiä tässä jotain vakavasti otettavaa hienostorouvaa tekokuitukivien edessä!
Jutta Korhonen
Meidän sairaalaan on panostettu. Löytyy vastaanotto, labra, labran käytävä, rappukäytävä, pääkäytävä, lääkevarasto, potilashuone ja johtajanhuone.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Miltä nyt itseään esittelevät luntut näyttävät. Toistensa kopioilta. Halvoissa tekokuiturievuissaan.
Eva Tamminen
Ja tämä ei sitten liittynyt muhun.
Irma Halonen
Ja mähän en sitä spekulointiketjun puhetta kuuntele!
Madame Mirva
Turpaan siellä toisessa ketjussa saa. Joo mä näin sen tästä kortista jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Mitä? Mikä ihmeen pihlajakatu tämä on? Tää ovi vie johonkin hemmetin korjaamoon! En mä nyt niin humalassa ole tietääkseni et näkisin harhoja.
Dahlia Mustavaara
Sanopa muuta mikä totaalinen farssi on leikkiä tässä jotain vakavasti otettavaa hienostorouvaa tekokuitukivien edessä!
Jutta Korhonen
Meidän sairaalaan on panostettu. Löytyy vastaanotto, labra, labran käytävä, rappukäytävä, pääkäytävä, lääkevarasto, potilashuone ja johtajanhuone.
Dahlia Mustavaara
Vai onko? Asioin ihan minun tasoisessani yksityisessä sairaalassa ennen kuin tähän mokomaan roskasarjaan tulin mukaan sen kartanon vaneriseinän edessä mikä lie muovinen jäljitelmäpuhelin korvallani.
Eiköhän muuteta sairaalan tilat kartanon huoneiksi! Kaikki ovat sitten tyytyväisiä. Kuulusteluhuoneesta saisi kellarin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän muuteta sairaalan tilat kartanon huoneiksi! Kaikki ovat sitten tyytyväisiä. Kuulusteluhuoneesta saisi kellarin.
Jos nyt sairaalan paikka on paras kartanolle. Moose ehkä tilavampi kokonaisuus. Sairaalan paikalle sopisi ehkä paremmin Happy Homesin toimisto tai kellari.
Madde Ojala
Voi pikku pikku spekuloijat!
Camilla Mustavaara
Spekuloijat voisi keskittyä sarjan uudistumiseen ja lopettaa sen turhan lörpöttelyn.
Koska Pipsa tulee takaisin!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Koska Pipsa tulee takaisin!!!!!
Ulla Taalasmaa
Sitten kun tämä sarja on uudistettu oikein erityisellä tarkkuudella!
Tarkastaja Leimonen
Mä tutkisin teidän käsikirjoituksia ja lavasteiden paikkoja!
Sarja ei ole mitään ilman Pipsan energisyyttä.
Ei stana kun nauratti kun Eva moppasi vanhanaikaisella lankamopilla sairaalan lattiaa. Ei siivoustyössä käytetä tuollaisia. 😂
T. Siivooja
Inka-Liina
Legendat keinuu sarjaan takaisin näin vaan, mun lauluääni kantaa taas, täällä näen kaikki huonot lavasteet, kumotakseni ne tanssin lambadaa!
Ismo Laitela
Taloyhtiön juhlat ja makkaraa grillataan ulkolavasteen edessä. Vähän ahdasta on, mutta kyllä me kaikki mahdutaan tähän muistelemaan menneitä!
Toi Nella on sitte lapsellinen. Yrittää sabotoida Evan työtä, toivottavasti Nella on se joka saa potkut ja jää kiinni tekosistaan.
Ismo Laitela
makkaraleipää ja olutta! Sen jälkeen sauna. Tuo Lauri salsaa!!
Dahlia Mustavaara
Miltä nyt itseään esittelevät luntut näyttävät. Toistensa kopioilta. Halvoissa tekokuiturievuissaan.