Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58121)

Vierailija
51481/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri

Ihan kamala seksihullu se herra Axelsson. Mä löysin taas uudet, sanottaisiinko nenäliinat, pitkin hänen työpöydän ympäristöä.

Vierailija
51482/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteeri

Ihan kamala seksihullu se herra Axelsson. Mä löysin taas uudet, sanottaisiinko nenäliinat, pitkin hänen työpöydän ympäristöä.

Eva Tamminen

Hei, mä olen sieltä Joonatan Sievisen firmasta. Mä sitten siivoan täällä jatkossa. Että anna minun huolehtia tästä. Kyllähän sitä yksi jos toinenkin työpäivän aikana innostuu ties mihin.😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51483/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sihteeri

Eva Tamminen

Hei, mä olen sieltä Joonatan Sievisen firmasta. Mä sitten siivoan täällä jatkossa. Että anna minun huolehtia tästä. Kyllähän sitä yksi jos toinenkin työpäivän aikana innostuu ties mihin.😘

Saga Korkiakoski

Painu sinä hepsankeikka ulos täältä! Mustavaaran Dahlia on kyllä kertonut minkälainen se hänen entisen vävypoikansa ex-vaimo on oikein naisiaan!

Vierailija
51484/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sihteeri

Eva Tamminen

Saga Korkiakoski

Painu sinä hepsankeikka ulos täältä! Mustavaaran Dahlia on kyllä kertonut minkälainen se hänen entisen vävypoikansa ex-vaimo on oikein naisiaan!

Eva Tamminen

Anteeksi nyt vaan, mutta tämä sihteeri on tämän siivouksen tilannut ja minut lähetettiin tänne. Ei teillä ole mitään laillista syytä häätää minua töistäni!

Vierailija
51485/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Paina ylänuolta, jos seuraat tätä ketjua vain lukemalla viestejä taustalla.

Paina alanuolta, jos osallistut ketjun sisällöntuottoon kirjoittamalla tänne myös kommentteja.

Olisi kiva selvittää paljonko täällä on aktiivikirjoittelijoita ja taustailijoita.

Itsellä on sellainen fiilis, että täällä pyörii todella vähän porukkaa. Jokaiseen viestiin tulee tosi vähän peukkuja, maksimissaan 2 tai 3 kpl. Yleensä vain 0-1.

Tämän gallupin mukaan fiilis taitaa osoittautua oikeaksi. Vastausten perusteella ketjussa on vain 4 aktiivisempaa kirjoittajaa ja 1 taustailija. Enkä kyllä oikeastaan ihmettele miksi jengi kaikonnut Salkkari-ketjusta. 

Vierailija
51486/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantabaarissa on kyllä hyviä näyttelijöitä, mutta en kauheasti pidä hahmoista. Olen varmasti poikkeus, joten siihen nähden ei tarvitse tulla sanomaan kuinka väärässä olen. En vain jaksa sitä keskustelua enää. En osaa sanoa mistä johtuu. Pidän muutenkin aina muutamasta hahmosta jokaisessa sarjassa. Jartsa + Alissa ja Lola. Näistäkin kaksi on alunperin Salkkareista, mutta saavat enemmän tilaa Rantabaarissa. 

Vierailija
51487/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski

Anteeksi nyt vaan, Evako se nimi olikin, mutta nyt siihen tuli muutos. Minä tilaankin ihan itse jonkun ammattitaitoisemman siivousfirman, jossa on ihan koulutetut siivoojat! Ette joudu aivan mustan listan pohjalle jos nyt lähdet saman tien! Tervepä terve sitten vaan ja tuolta löytyy ne portaat suorinta tietä ulos!

Vierailija
51488/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Paina alanuolta, jos osallistut ketjun sisällöntuottoon kirjoittamalla tänne myös kommentteja.

Olisi kiva selvittää paljonko täällä on aktiivikirjoittelijoita ja taustailijoita.

Itsellä on sellainen fiilis, että täällä pyörii todella vähän porukkaa. Jokaiseen viestiin tulee tosi vähän peukkuja, maksimissaan 2 tai 3 kpl. Yleensä vain 0-1.

Tämän gallupin mukaan fiilis taitaa osoittautua oikeaksi. Vastausten perusteella ketjussa on vain 4 aktiivisempaa kirjoittajaa ja 1 taustailija. Enkä kyllä oikeastaan ihmettele miksi jengi kaikonnut Salkkari-ketjusta. 

En minäkään. Harva jaksaa spekuloijien aloittamaa valitusta, riidan aloitusta ja pahan mielen levittämistä.

Vierailija
51489/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantabaarissa on kyllä hyviä näyttelijöitä, mutta en kauheasti pidä hahmoista. Olen varmasti poikkeus, joten siihen nähden ei tarvitse tulla sanomaan kuinka väärässä olen. En vain jaksa sitä keskustelua enää. En osaa sanoa mistä johtuu. Pidän muutenkin aina muutamasta hahmosta jokaisessa sarjassa. Jartsa + Alissa ja Lola. Näistäkin kaksi on alunperin Salkkareista, mutta saavat enemmän tilaa Rantabaarissa. 

Minäkään en pidä hahmoista. Sellaisten teini pissisten ja veetien tasolla ne on.

Vierailija
51490/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väki on vähentynyt, koska Salkkareiden kovimmat fanit ovatkin lopettaneet ainakin uusien jaksojen katselun.

Vierailija
51491/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lasse Sievinen kaappihetero? 

Vierailija
51492/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonareissa kerrottiin, että Eva lohduttaa Joonatania, joka kaipaa tietyn naisen seuraan. Kaivattu on tietty Hani. Mutta mietin vaan tuota Evan lohdutusta. Yleensä sillä sanalla on tarkoitettu suutelua tai sänkypuuhia. Toivon todella, ettei Eva yritä kellistää Joonataniakin. Hänhän on tavallaan sukulainen, kuuluu Sievisklaaniin.

Vierailija
51493/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saga Korkiakoski

Anteeksi nyt vaan, Evako se nimi olikin, mutta nyt siihen tuli muutos. Minä tilaankin ihan itse jonkun ammattitaitoisemman siivousfirman, jossa on ihan koulutetut siivoojat! Ette joudu aivan mustan listan pohjalle jos nyt lähdet saman tien! Tervepä terve sitten vaan ja tuolta löytyy ne portaat suorinta tietä ulos!

Eva Tamminen

Vai niin. Pitäkää seksitoimistonne hyvänänne!

Vierailija
51494/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en pidä hahmoista. Sellaisten teini pissisten ja veetien tasolla ne on.

Salkkareissa vasta huonot hahmot onkin. Laitelat on tosi tylsiä tai ärsyttäviä nykyään kaiken maailman Hanien kanssa ja suurempi osa hahmoista on tosi rasittavia. Dahlia, Ulla, Aki, Henrik, JP on parhaimmistoa nykyisistä. Oikeastaan muista en niin kauheasti välitä. Rantabaarissa on kokonaisuuskin paljon parempi.

Vierailija
51495/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Moderni nainen mä oon. En enää eksy Aaron tuuliin. Dahlian kärsimys vahvistukoon. Tahtoisin jatkaa, hyvin alkanutta johtajan paikkaa. Moderni nainen, tuntee arvon vapauden.

Sua tarvitsen, sydänystäväkseni rohkean naisen. Tissit paljastamme, toisiamme tukekaamme. Rohkea nainen, tuntee arvon oikeuden.

Vierailija
51496/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantabaarissa joku vanha pervo nuoli nuoren naisen pillua jossain auditoriossa. Ja sen naisen mies tuli paikalle. Tuoko muka hyvä juoni. 🤢

Vierailija
51497/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantabaarissa joku vanha pervo nuoli nuoren naisen pillua jossain auditoriossa. Ja sen naisen mies tuli paikalle. Tuoko muka hyvä juoni. 🤢

Ainakin se oli parempi kuin Eva ja Kristian.

Vierailija
51498/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

En minäkään. Harva jaksaa spekuloijien aloittamaa valitusta, riidan aloitusta ja pahan mielen levittämistä.

Tämä se vasta riidan kylvennältä kuulostaakin. Kyllä se on ihan molemmin puolista ollut. Spekuloijat eivät jaksa roolipeliä ja valittaa ja toisin päin roolipelaajat aloittavat siitä yhdestä ainoasta spekuloijasta. Joka ilmeisesti kärsii mielenterveydellisistä ongelmista joten en täysin ymmärrä miksi pitää aina vetää sekin näihin mukaan.

Vierailija
51499/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väki on kadonnut, koska ketju on nykyisin pelkkää mielikuvitusleikkiä ja trolliviestejä täynnä. Pyllyä, pierua, seksiä, eritteitä, insestifantasiaa. Haukkumista ja negatiivisuutta. Ei sellaista kyllä pidemmän päälle jaksa. 

Vierailija
51500/58121 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väki on kadonnut, koska ketju on nykyisin pelkkää mielikuvitusleikkiä ja trolliviestejä täynnä. Pyllyä, pierua, seksiä, eritteitä, insestifantasiaa. Haukkumista ja negatiivisuutta. Ei sellaista kyllä pidemmän päälle jaksa. 

No ei itse sarjaa kyllä jaksa. Ihmiset varmaan kyllästyivät jo niihin korona-ajan "panokohtauksiin" varjokuvineen 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi