Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58182)

Vierailija
51521/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Tuotannolta taisikin unohtua ihan sellainen pieni juttu vaan, että ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun!

Jutta Korhonen

Palsta on puhunut. Se, että toivot kartanon tuloa, on muiden keskustelijoiden häirikiöintiä ja trollailua. Että häivypäs täältä että pysyy keskustelun taso hyvänä!

Dahlia Mustavaara

Itse olet täällä häiriköimässä niillä sinun provokaatioillasi rintojen paljastamisen suhteen! Sellainen ei ole kovin eleganttia käytöstä!

Vierailija
51522/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukana olen ollut ensimmäisestä ketjusta asti. Monta vuotta oli puhtaasti kommentointia jaksoista ja hahmoista. Muistan kuinka siinä keväällä 2017 sarjassa näytettiin Iidan ja Sebastianin seksisuhde. Eräs kommentoija luultavasti omien traumojensa takia alkoi spämmäämään joka päivä monta kymmentä viestiä aiheesta. Se ettei vanhempi mies kuin hyväksikäytä nuoria naisia. Sama homma pahentui kun sarjan näyttelijät Kerttu ja Sami alkoivat seurustelemaan. Homma paheni entisestään ja pitkä vuosien mittainen ketju poistui. Sen jälkeen ei mitään pitkiä ketjuja enää tullut, kun sama matra jatkui todella pitkään. Muita sivukaupalla toistettuja matroja on ollut "Pyllynhaju lallallaa" ja "Salatut elämät on paska sarja" ja näitä välillä poistetiin. Samalla ketjut meni lukkoon ja poistoon. Olen tätä touhua katsonut monta vuotta. Sen takia valitettavasti mun harjautunut trollisilmä laskee joskus roolipelaajienkin juttuja trollaukseksi. Pahoittelut jos ei ol

Musta tälle asialle vaan ei voi mitään. Ja onko se trollaaminen nyt niin vakava asia? Kyllähän siinäkin voi kuitenkin jotain asiaa olla? Mitä nyt niin hirveää siitäkin sitten seuraa? Ne jutut voi jättää huomiotta. Ihan eri asia kuin että joku oikeassa elämässä ärsyttäisi. Mä aikoinani yritin korjata tilannetta ja viedä porukan sinne toiseen ketjuun, mutta ei auttanut. Se auttoi, että hyväksyin kuinka jokainen nyt vaan kirjottaa mitä tahtoo, kun ei sitä oikein estääkään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51523/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on myös erilainen huumorintaju. Täällä kun peräänkuulutetaan sen perään, että jokaisen mielipidettä pitää kunnioittaa. Niin miksei vitsailijat saa viihtyä juttujensa parissa? 

Vierailija
51524/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Trolli on Internet-slangissa viesti tai henkilö, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä (kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia) tai ennalta arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa."

By Wikipedia. Siksi trolleille ei koskaan pitäisi edes vastata.

Vierailija
51525/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Tuotannolta taisikin unohtua ihan sellainen pieni juttu vaan, että ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun!

Jutta Korhonen

Palsta on puhunut. Se, että toivot kartanon tuloa, on muiden keskustelijoiden häirikiöintiä ja trollailua. Että häivypäs täältä että pysyy keskustelun taso hyvänä!

Dahlia Mustavaara

Itse olet täällä häiriköimässä niillä sinun provokaatioillasi rintojen paljastamisen suhteen! Sellainen ei ole kovin eleganttia käytöstä!

Jutta Korhonen

Eleganttia ja eleganttia. Mitä väliä? Pääasia on se, että jokaisella on oikeus ilmaista itseään. Miksi et ymmärrä sitä? Mitä jos sinulta kiellettäisiin nykyinen tyylisi?

Vierailija
51526/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Trolli on Internet-slangissa viesti tai henkilö, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä (kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia) tai ennalta arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa."

Ja edelleenkään kaikki ei aina liity sun ärsyttämiseesi. Mutta jos kerran haluat että täällä tehdään oletuksia muista, niin sinä varmaan olet se joka hiekkapilluuntuu ja aloittaa tappelut?

Vierailija
51527/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleenkään kaikki ei aina liity sun ärsyttämiseesi. Mutta jos kerran haluat että täällä tehdään oletuksia muista, niin sinä varmaan olet se joka hiekkapilluuntuu ja aloittaa tappelut?

En tehnyt mitään oletusta itseeni. Tuo on vaan ihan perus kauraa, että tuolla Käärijä ja Bojan ketjussa ties mitkä ponit laukkaa ja eräänlainen roolipeli kanssa soi ja tahallaan yrittävät vääntää jonkun riidan sinne. Sama pätee täällä. Ettei pitäisi kenenkään reagoida jos koitetaan aloittaa jotain riita aihetta.

Vierailija
51528/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vaan viihdytän itseäni. Mitä se on muilta pois? En mä ole vastuussa muiden loukkaantumisesta, jos mä en ole hyökännyt ketään vastaan. Ei teidänkään pitkät spekuloinnit ole multa pois.

Vierailija
51529/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin typerä vertaus. Voitko kertoa, miten nuo muiden viestit häiritsevät sinua? Sen kun hyppäät. Ei kaikki voi pitää jokaisesta kommentista. En minäkään pidä pitkistä spekuloinneitsta. Pitäisikö ihmisiä kieltää puhumasta? En näe ratkaisua.

Silloin pitää hypätä kerralla n. 5-10 sivun ryppään yli, koska roolipeliviestejä ja sarjan haukkumisviestejä on kymmenittäin ja kymmenittäin peräkkäin. Monesti saattaa olla niin, että pelkkiä yhden virkkeen roolipeliviestejä on jotain 3-4 sivua peräjälkeen. Sitten, jos hyppää kerralla 5 tai 10 sivun yli, harmittaa, että sinne viestien väliin saattoi jäädä joku yksittäinen tärkeä ja ajankohtainen tieto sarjasta tai pari itseä kiinnostavaa spekulointiviestiä. Eli joutuu pakostakin hyppimään monien sivujen yli (täynnä roolipeliä, lavasteangstia ja märkiä pieruja) ja sen vuoksi jää helposti uutispimentoon tietyistä asioista. Mutta näillä mennään 🤷

Vierailija
51530/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Eleganttia ja eleganttia. Mitä väliä? Pääasia on se, että jokaisella on oikeus ilmaista itseään. Miksi et ymmärrä si

Dahlia Mustavaara

Sinulla on tietysti oikeus pukeutua juuri niin mauttomasti kuin muillakin rahvailla, mutta minä en tuhlaa enempää aikaani sinun kanssa nahisteluun, hyvästi!

Vierailija
51531/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tehnyt mitään oletusta itseeni. Tuo on vaan ihan perus kauraa, että tuolla Käärijä ja Bojan ketjussa ties mitkä ponit laukkaa ja eräänlainen roolipeli.

Ai, onko sinnekin rantautumut roolipeli? Jännä, luulin että se on edelleenkin vaan täällä Salkkareiden keskuudessa. No, mä en tiedä yhtään minkälainen se meininki siellä on. Mutta sanon nyt vielä että mulla ei ole tarkoitusta ärsyttää ketään. Kuitenkin puolustan itseäni tarvittessa.

Vierailija
51532/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin pitää hypätä kerralla n. 5-10 sivun ryppään yli, koska roolipeliviestejä ja sarjan haukkumisviestejä on kymmenittäin ja kymmenittäin peräkkäin. Monesti saattaa olla niin, että pelkkiä yhden virkkeen roolipeliviestejä on jotain 3-4 sivua peräjälkeen. Sitten, jos hyppää kerralla 5 tai 10 sivun yli, harmittaa, että sinne viestien väliin saattoi jäädä joku yksittäinen tärkeä ja ajankohtainen tieto sarjasta tai pari itseä kiinnostavaa spekulointiviestiä. Eli joutuu pakostakin hyppimään monien sivujen yli (täynnä roolipeliä, lavasteangstia ja märkiä pieruja) ja sen vuoksi jää helposti uutispimentoon.

Harmittavaa, mutta ei tuokaan nyt maailmanloppu ole. Yhtä hyvin ne voi olla asiallisiakin kommentteja, jotka ei kiinnosta itseä. Ei sekään ehkä ole kiva että aletaan rajoittamaan kuinka monta viestiä saa laittaa päivässä. Toki voi olla ns. kohtelias, mutta niin. Pitäisi olla joku asetus sille. Ainakaan täysin samaa viestiä ei voi laittaa kahta kertaa peräkkäin.

Vierailija
51533/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Dahlia, jätät siis palstan? Hienoa!

Vierailija
51534/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa

Täälläkö on taas sota käynnissä? Ihan tulee mun ja Hellun ajat mieleen. Mäpä haen äkkiä kananmunia ja pölyhuiskan!

Vierailija
51535/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pierujutut on kiellettyjä, niin Karin tapauksesta ei olisi saanut puhua. Tai sitten juuri siitä saisi puhua, kun se on tapahtunut.

Vierailija
51536/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Dahlia, jätät siis palstan? Hienoa!

Dahlia Mustavaara

Minä jätän noteeraamatta sinun hävyttömät ja infantillit kommenttisi!

Vierailija
51537/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin vaan viihdytän itseäni. Mitä se on muilta pois? En mä ole vastuussa muiden loukkaantumisesta, jos mä en ole hyökännyt ketään vastaan. Ei teidänkään pitkät spekuloinnit ole multa pois.

Se on häiritsevää silloin, jos spämmätään lukuisia viestejä putkeen. 

Ja jos on motiivisi on vain viihdyttää itseäsi, eikö sitä voi tehdä siellä roolipeliketjussa? Tai vaihtoehtoisesti lavaste- tms. ketjussa (riippuen mitä sisältöä tuotat). Itsensä viihdyttäminen toteutuisi siellä omassa ketjussa täydellisesti. 

Vierailija
51538/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madame Mirva

Sarjalla ja tällä ketjulla tulee olemaan paskanen loppu. Joo mä näin sen tästä kortista jo.

Vierailija
51539/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä ketjussa ihan oikeasti on henkilö epävakaa persoonallisuushäiriöä, niin hänelle voi olla täysin todellinen tunne, että häntä vihataan tai häneen kohdistetaan pelkästään negatiivisia ajatuksi. Heillä saattaa tunteet heitellä voimakkaasti ja olla vahvaakin itseinhoa ja vähättelyä. Valitettavasti sairastuneilla on valitettavan korkeat itsemurhaluvut. Kuormittaa terveydenhuolta aika lailla. Ollaan kaikille kivoja. Tuskin hänkään tahallaan väntää tai ajattelee väärin.

Vierailija
51540/58182 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on häiritsevää silloin, jos spämmätään lukuisia viestejä putkeen. 

Ja jos on motiivisi on vain viihdyttää itseäsi, eikö sitä voi tehdä siellä roolipeliketjussa? Tai vaihtoehtoisesti lavaste- tms. ketjussa (riippuen mitä sisältöä tuotat). Itsensä viihdyttäminen toteutuisi siellä omassa ketjussa täydellisesti. 

Sadannen kerran, kun kaikki ovat täällä. Ehkä ihmiset vaan löytää tämän helpommin. Roolipeliketjussa on vain pari ihmistä jotka kirjoittelee silloin tällöin.