Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Aaro Vaalanne
Leipoisko pullaa vai pyörittäskö kolmea naista yhtäaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Rodoksen kuvauspaikat olivat silti parhaimpia ulkomaan kohtauksia moneen vuoteen jos katsotaan näitä Suomessa kuvattuja matkoja. Green screen ei ollut niin paha ja aidot ulkoterassit sekä hotellihuone. Työntekijäkin oli kreikkalainen mies oikeasti. Verrattuna Caymansaariin tai Evan ja Monican matkaan jonka määränpäätä en muista.
Sisältö on kuitenkin täyttä paskaa. Ei millään vähän paremmalla kuvauspaikalla ole väliä jos kulahtaneet jutut täyttävät ruutuaikaa. Kallen kyllästynyt ilme kertoo koko Laiteloiden nykyisen tason.
https://cpad.ask.fm/549/270/335/-349996982-1t026bs-b35banaqkr1ismf/orig…
Tästä meemistä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joanna haluaa mennä tapaamaan hirviötä? Kun ilmeisesti vaihtoi nimensäkin aikoinaan miehen takia?
Ehkä Joanna haluaa nyt tasata tilit menneisyytensä kanssa ja päästä tunnelukoistaan eroon? Miran ilmaantyminen tyttäreksi sai ehkä Joannan vihdoinkin sisuuntumaan ja haluaa nyt vapautua henkisistä kahleistaan kohtaamalla pahantekijän. Ehkä tämä kaikki johtaa lopulta siihen, että Joanna selättää traumansa ja aloittaa uuden elämän Mira-tyttären kanssa jossain muualla sitten kun Joanna keväämmällä poistuu?
Ois hauskaa jos JP:n tyttis oliskin täällä mainittu Marianna, mutta todennäköisyys paluulle taitaa olla olematon.
Dahlia Mustavaara
Odottaisinko kartanon remonttia vai hyppäisinkö sviitin ikkunasta lavasteen toiselle puolelle?
Eva Tamminen
En tarvii autotunee tai photoshoppii. Kun oon niin kaunis ja lahjakas. Timantit on ikuisia, ku mä on timantti!
Mulla jöpötti pöksyssä niin kovaa ja terhakasti kun odotin jotain näkeväni mutta sitten kun Kalle ilmaantui ne ihan kamalat spiidot ago 30 years jalassa niin lopahti eikä enää noussut. Jäin ilman kun en saannut. Vidun Kalle! 😠
Vierailija kirjoitti:
Ois hauskaa jos JP:n tyttis oliskin täällä mainittu Marianna, mutta todennäköisyys paluulle taitaa olla olematon.
Elävä kuollut sopisi tähän. Marianna on kaikille kuollut, mutta kroppaa ei löytynyt merestä. Ihan vain siitä syystä, että Marianna voidaan halutessaan tuoda takaisin sarjaan jos näyttelijä joskus suostuisi palaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Rodoksen kuvauspaikat olivat silti parhaimpia ulkomaan kohtauksia moneen vuoteen jos katsotaan näitä Suomessa kuvattuja matkoja. Green screen ei ollut niin paha ja aidot ulkoterassit sekä hotellihuone. Työntekijäkin oli kreikkalainen mies oikeasti. Verrattuna Caymansaariin tai Evan ja Monican matkaan jonka määränpäätä en muista.
Sisältö on kuitenkin täyttä paskaa. Ei millään vähän paremmalla kuvauspaikalla ole väliä jos kulahtaneet jutut täyttävät ruutuaikaa. Kallen kyllästynyt ilme kertoo koko Laiteloiden nykyisen tason.
Se on sun mielipide. Itse saan edelleen iloa sarjasta enkä toivo sen lopettamista.
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
En tarvii autotunee tai photoshoppii. Kun oon niin kaunis ja lahjakas. Timantit on ikuisia, ku mä on timantti!
Silja Hickley
Salinit on ikuisiaa-a-aa! Mä on Hickley, mä oon sua legendaarisempi tähti!
Saahan sitä olla mitä mieltä tahansa, mutta kilpailu on turhaa. Tämmösissä se on kuitenkin lähtökohtaisesti mielipidekysymys eikä siihen ole oikeaa tai väärää vastausta. Kukaan ei voi todeta huonoksi tai hyväksi.
Dahlia Mustavaara
Roskasarjan tuotanto tekee minusta kohtauksen, jossa hyppään kartanon valmistumiseen kyllästyneenä sviitin ikkunasta alas ja laittaa siihenkin halvan äänitehosteen! Miten hävyttömän halpamaista viihdettä!! 😡
Dahlia Mustavaara
Minut tuotiin tänne vanerisairaalan petiin polyesteriset jätelumput päälle puettuna! Tuotaa edes martini tähän vihlovaan päänsärkyyn mikä johtuu siitä pudotuksesta! 😡
Eva Tamminen
Jos mun levikset repeekin, mä voin ostaa uudet. Koska mul on rahaa, oon rikas ja kaunis, ja asun lukaalissa. Mul on kaapeissa ja sängyn alla hirmuisesti miehiä, ja mä oon niin hyvä ihminen etten tee kenellekään pahaa jou!
Kalle ja Sampo ei voi muuttaa omaan kotiin, koska Sampon pitää edelleen mielistellä Ismoa. Niin typerää kuin se onkaan niin siinä yksi syy miksi eivät muuta. Kalle kyllä varmasti haluaisi.
Jutta Korhonen
Mäkin tahdon laulaa! Tän laulun nimi on muotihirviö:
Dahlialla ei ole lainkaan tyylitajua. Ei se tiedä mitään muodista. Se pisti päälle vaaleanpunaisen paidan ja oranssin hameen. Sekä vihreät korkkarit, yök yök yök. Voi ei, näyttää kauhealta. Voi ei, värit ei sovi yhteen. Voi ei, Dahlia on muotihirviö ja sen vaatteet pitäis polttaa roviolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Silja Hickley
Salinit on ikuisiaa-a-aa! Mä on Hickley, mä oon sua legendaarisempi tähti!
Maarit Salin
Mitä, onko mun pienestä tyttärestäni tullut laulaja? Tuu tänne niin äiti antaa pusun sen kunniaksi, tule tule tule tule!
Mikä pari harrastaa seksiä 4500. jaksossa? Jaksokuvien perusteella näkyy vain JP autossa, Aki ja Henrik pui jotain asiaa kotonaan ja Sallan ja Karin lapsen ristiäiset ovat käynnissä. Mikään ei varsinaisesti viittaa mihinkään vai onko jaksossa sitten Joonatania tai Evaa?
Ismo Laitela
Leipoisko pullaa vai vakoilisinko Kallea?