Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Kartano ja huonot hahmot pois. Thats it!
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Voi että, Dahlia vaan sviitissä istuu ja käy Delismossa ostoksilla. Sääliks käy. Minä sentään olen Malagassa!
Dahlia Mustavaara
Et ole tällä kertaa pysynyt uusimpien tapahtumien tasalla! Minä hyppäsin sviitin ikkunasta alas, kun tuntuu ettei kartanon remontti ole ikinä valmis!
Vierailija kirjoitti:
Kartano ja huonot hahmot pois. Thats it!
Niin ei siis kartanoa tietenkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Voi että, Dahlia vaan sviitissä istuu ja käy Delismossa ostoksilla. Sääliks käy. Minä sentään olen Malagassa!
Dahlia Mustavaara
Et ole tällä kertaa pysynyt uusimpien tapahtumien tasalla! Minä hyppäsin sviitin ikkunasta alas, kun tuntuu ettei kartanon remontti ole ikinä valmis!
Salla Mattila
Se ikkunan lasi meni rikki sun temppuilusi takia. Lasku tulee perässä, ettäs tiedät!
Jutta Korhonen
Kartano kartano kartano. Meillä kaikilla menee kartano toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kartanoa ei tule, sitä ei tarvita, ketään ei kiinnosta se, joten anna olla Dahlia! Sarjan pääpaino tulee olemaan muissa jutuissa, kuten sairaalassa. Lopeta siis raivostuttava ininäsi, kaikki saavat siitä päänsäryn!
Kartano ei sarjaa pelasta. Ja vaikka sellainen tulisi niin taso nousisi miten? Se että Dahliaa näytetään kerran parissa viikossa kökkimässä kartanossa ja kertomassa hauskoja asioita. Sivuhahmoihin ei ole varaa enää samalla tavalla. Korkeintaan jotain tuppisuita taustalla jotka ei millään tasolla nosta arvoa. Joo haluaisin kartanon itsekin mutta mielestäni kartano on nostettu vähän liian suurelle alustalle. Olette toivonut kartanoa. Jos se tulee sitten ei yhtäkään valitusta siitä kuinka x asia on kartanossa huonosti.
Monica
Älkää sanoko että äitikin meni jo sekaisin? Okei, alan katsoa hoitokoteja.
Vierailija kirjoitti:
Kartano ei sarjaa pelasta. Ja vaikka sellainen tulisi niin taso nousisi miten? Se että Dahliaa näytetään kerran parissa viikossa kökkimässä kartanossa ja kertomassa hauskoja asioita. Sivuhahmoihin ei ole varaa enää samalla tavalla. Korkeintaan jotain tuppisuita taustalla jotka ei millään tasolla nosta arvoa. Joo haluaisin kartanon itsekin mutta mielestäni kartano on nostettu vähän liian suurelle alustalle. Olette toivonut kartanoa. Jos se tulee sitten ei yhtäkään valitusta siitä kuinka x asia on kartanossa huonosti.
Kartano tulee toteuttaa Dahlian vaatimalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
Se ikkunan lasi meni rikki sun temppuilusi takia. Lasku tulee perässä, ettäs tiedät!
Dahlia Mustavaara
Tosiaanko luulet että sen vanerikopin ikkuna olisi minulle suurikin summa!? Minähän voisin tarjota vaikka toisenkin nipun sinne ahtaaseen alakertaan sörveeteiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli täysin mahdoton. Sori mutta se on vain faktaa. Turha toivoa enempiä.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Tosiaanko luulet että sen vanerikopin ikkuna olisi minulle suurikin summa!? Minähän voisin tarjota vaikka toisenkin nipun sinne ahtaaseen alakertaan sörveeteiksi!
Salla Mattila
No minun tietojeni mukaan annoit omaisuutesi jollekin nettihuijarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on mahdotonta? Kerro.
Kyllä teille kaikille tulee hymyt huuleen kun kevät 2024 saapuu Pipsan saattelemana! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on mahdotonta? Kerro.
Lavaste on mahdoton jos siitä halutaan iso ja aidon näköinen. Sen pitää olla pysyvä eli ei voi hakea mitään vuokrakalusteita mistään. Oikea kartano on asia erikseen mutta sitä ei luultavasti voitaisi näyttää kovin usein. Näissä pitää ottaa aina huomioon paikan omistajan aikataulut ja asuuko paikassa ihmisiä pysyvästi vai onko vain lähinnä satunnaiskäytössä. Ihmisiä pitää mahdollisesti häätää aina omasta kodista pois siksi aikaa. Ja Salkkareissa kuvaukset tapahtuvat pääosin päiväaikaan arkisin. Moni on töissä tai sitten puhtaasti eläkkeellä jne.
Sairaala, poliisiasema, Moose, Amanda sekä Delismo pois niin johan on kartanolle tilaa. Vai jääkö joku kaipaan jotakin edellä mainittua lavastetta?
Vierailija kirjoitti:
Kartanon remontti olisi ainakin paras käänne pitkään aikaan, jos siinä näytettäisi remonttifirman työntekijöiden arkea siellä. Valmiissi kartanossa olisi ainakin kunnon ruokatarjoilut ja Pupu sitten voisi hakea niitä rouvan tai muiden vieraiden eteen kun kokki on saanut valmiiksi ja kaataa tietysti viiniä, jota hakisi rouvan hulppeasta viinikaapista. Hiusmuotoilija voisi tulla laittamaan rouvan hiukset kuntoon tai meikkaaja käy esittelemässä uusia tuotteita. Kartanon putket voisi hajota ja huoltomies tulee korjaamaan niitä. Ystävättäriä käy kylässä ja tuo vaikka mauttoman kermaliköörin tullessaan. Ei se varmaan ideoihin kaatuisi vaan enemmänkin siihen miten sen pystyy toteuttamaan. Ei näitä nykyisiä kohtauksia ainakaan jaksa. Paljon parempia varmasti olisivat.
Kikkis Lilja
Mitä ihmettä? Täällä sairaalan käytävän seinässä on valtvava reikä, josta näkee suoraan meidän potilashuoneeseen! Mitä täällä on tapahtunut? Pitää ilmoittaa Romppaiselle välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Sairaala, poliisiasema, Moose, Amanda sekä Delismo pois niin johan on kartanolle tilaa. Vai jääkö joku kaipaan jotakin edellä mainittua lavastetta?
Samaa mieltä! En ainakaan minä jää niitä kaipaamaan. Dahlia on parhaita hahmoja koko sarjan ajalta ja nykyisistä heittämällä paras, joten kartanoa vaan kehiin.
Alkuperäisten lavasteiden rakentamiseen oli budjetti jotain yli 100 000 euroa. Miettikääpä sitten paljon hieno kartanolavaste veisi rahaa. Luultavasti vähintään muutaman kymmentä tonnia. Iso lovi varmaan tämän päivän pikkubudjettiin. Päälle jos pitäisi taistella oikeiden kuvauspaikkojen ja lupien kanssa jatkuvasti.
Ulla Taalasmaa
No hyh hyh! Oishan mun pitäny tajuta, kun meijän Talellakin oli mukamas flunssa. Mut hänellä ei kyllä ollut niin paljon paperia levällään!