Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olitte Kallen Rodos simmareista?
Ihan perus musta. Tosin tainnut olla edellisessä uintikohtauksessa 10v sitten. Sarjaan ei koskaan viitsitä hommata mitään uutta muutamaa kohtausta varten. Eihän Sampollakaan ollut varsinaisesti mitään uimahousuja. Tietenkään Sampo ei olisi voinut uimaan mennä mutta ilmeisesti oli tuossa vaatetuksessa myös altaalla.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Sinä se muodin häpeäpilkku olet! Täysin keksittyjä vaatteita! Sinä kenties voisitkin tuollaiset hirvitykset ja väriyhdistelmät pukea päällesi, mutta en minä!
Jutta Korhonen
Mä en kuule tarvi vaatteita juuri lainkaan, mulla on nimittäin ihanan mehevät tissit ja perse, joita esitellä esimerkiksi sairaalan käytävällä. Toisin kuin sulla, sen vanha kateellinen korppu!
Köyhät ristiäiset pojalla, kun vieraana on vain Ismo, Kalle ja Sampo. Gunnar on kummina ja työntekijät Daniela, Aino, Miki ja Lasse ovat kaikki työvaatteissa. Miksi ei kutsuttu vaikka Akia? Tai Juttaa? Luulisi puolituttuja olevan jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Rodoksen kuvauspaikat olivat silti parhaimpia ulkomaan kohtauksia moneen vuoteen jos katsotaan näitä Suomessa kuvattuja matkoja. Green screen ei ollut niin paha ja aidot ulkoterassit sekä hotellihuone. Työntekijäkin oli kreikkalainen mies oikeasti. Verrattuna Caymansaariin tai Evan ja Monican matkaan jonka määränpäätä en muista.
Sisältö on kuitenkin täyttä paskaa. Ei millään vähän paremmalla kuvauspaikalla ole väliä jos kulahtaneet jutut täyttävät ruutuaikaa. Kallen kyllästynyt ilme kertoo koko Laiteloiden nykyisen tason.
Se on sun mielipide. Itse saan edelleen iloa sarjasta enkä toivo sen lopettamista.
Itse saan iloa vain Dahlian kohtauksista. Se on mun mielipide, jos kaiken voisi purkaa kartanon lavasteiden tieltä, ainakin melkein kaiken.
Ihme ettei Salla ole pakottanut Karia laittamaan pukua ristiäisiin. Karilla on vain farkut ja tavallinen arkipaita. Siinä missä Gunnarilla, Ismolla, Sampolla ja Kallella on kaikilla ihan puvut päällä.
Eva Tamminen
Sä meet ehkä Stadiin shakkaamaan mut mul on varaa lentää USAan, ku mul on lentsikka ja valtikka. Queen, queen, queen, ja sä oot vaan tollanen piika. Mulla varaa on, ja ostan kaikki Star Bucksit, juo kahvis muualla! Mulla rahaa on, ja ostan kaikki Burger Kingit, syö burgeris muualla. Tadattadattaa, damn right, i'm better than you!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Sinä se muodin häpeäpilkku olet! Täysin keksittyjä vaatteita! Sinä kenties voisitkin tuollaiset hirvitykset ja väriyhdistelmät pukea päällesi, mutta en minä!
Jutta Korhonen
Mä en kuule tarvi vaatteita juuri lainkaan, mulla on nimittäin ihanan mehevät tissit ja perse, joita esitellä esimerkiksi sairaalan käytävällä. Toisin kuin sulla, sen vanha kateellinen korppu!
Dahlia Mustavaara
Sen minä uskon! Eiväthän ilotytöt juuri vaatteita tarvitse! Minä en ole sinulle yhtään mistään kateellinen, en haluaisikaan olla noin tyylitön ja naama aina vinossa!
Mirkku ristiäisiin ja Oona?
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ristiäiset pojalla, kun vieraana on vain Ismo, Kalle ja Sampo. Gunnar on kummina ja työntekijät Daniela, Aino, Miki ja Lasse ovat kaikki työvaatteissa. Miksi ei kutsuttu vaikka Akia? Tai Juttaa? Luulisi puolituttuja olevan jonoksi asti.
Kaikki juhlat on Amandassa, kun parempaa ei viitsitä tehdä. Ei muutenkaan kiinnosta Sallan saunatonttupentu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Sen minä uskon! Eiväthän ilotytöt juuri vaatteita tarvitse! Minä en ole sinulle yhtään mistään kateellinen, en haluaisikaan olla noin tyylitön ja naama aina vinossa!
Aaro Vaalanne
Noh noh arvon naiset, älkääs nyt riidelkö turhasta. Te olette vain vähän erilaiset, siinä kaikki. Molemmat ainutlaatuisia omilla tavoillanne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pari harrastaa seksiä 4500. jaksossa? Jaksokuvien perusteella näkyy vain JP autossa, Aki ja Henrik pui jotain asiaa kotonaan ja Sallan ja Karin lapsen ristiäiset ovat käynnissä. Mikään ei varsinaisesti viittaa mihinkään vai onko jaksossa sitten Joonatania tai Evaa?
Veikkaan Joonatania, mutta nainen voi olla kuka tahansa; Eva tai Hani. Voihan se tietysti olla mahdollista, että Sampo ja Kalle karkaavat ennen ristiäisiä Amandaan. Juonipaljastuksissa ei ollut mitään näistä juhlista.
Vierailija kirjoitti:
Mirkku ristiäisiin ja Oona?
Se olisi liikaa vaadittu. Ainakin Oona on.
Ulla Taalasmaa
Voi että, Dahlia vaan sviitissä istuu ja käy Delismossa ostoksilla. Sääliks käy. Minä sentään olen Malagassa!
Tuottajan vaihdos ei näy jaksoissa lainkaan. Sääliks käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
En tarvii autotunee tai photoshoppii. Kun oon niin kaunis ja lahjakas. Timantit on ikuisia, ku mä on timantti!
Silja Hickley
Salinit on ikuisiaa-a-aa! Mä on Hickley, mä oon sua legendaarisempi tähti!
Maarit Salin
Mitä, onko mun pienestä tyttärestäni tullut laulaja? Tuu tänne niin äiti antaa pusun sen kunniaksi, tule tule tule tule!
Silja Hickley
Äiti, älä nyt viitsi! Sun tyttäres on jo 40-vuotias kahden lapsen Ameriikan mamma!
Ulla Taalasmaa
Mä kävin vähän vakoilemassa Axelsson yhtiössä. Sillä Noelilla on näköjään ollut hirmuinen flunssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
En tarvii autotunee tai photoshoppii. Kun oon niin kaunis ja lahjakas. Timantit on ikuisia, ku mä on timantti!
Silja Hickley
Salinit on ikuisiaa-a-aa! Mä on Hickley, mä oon sua legendaarisempi tähti!
Maarit Salin
Mitä, onko mun pienestä tyttärestäni tullut laulaja? Tuu tänne niin äiti antaa pusun sen kunniaksi, tule tule tule tule!
Silja Hickley
Äiti, älä nyt viitsi! Sun tyttäres on jo 40-vuotias kahden lapsen Ameriikan mamma!
Maarit Salin
Mitä, onko mulla lapsenlapsia? Tuo ne mummin syliin, tuo tuo tuo tuo!
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Mä kävin vähän vakoilemassa Axelsson yhtiössä. Sillä Noelilla on näköjään ollut hirmuinen flunssa!
Saga Korkiakoski
Kovat seksuaaliset tarpeet sillä pervolla juristilla on, kun täällä pitää harrastaa seksiä työpöydän päällä sen koulutyttönsä kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Tuottajan vaihdos ei näy jaksoissa lainkaan. Sääliks käy.
Ei niin koska Äijö oli keväällä puikoissa ja silloin on kirjoitettu vähintään muutama kuukausi käsikirjoitusta eteenpäin syksyn osalta joten niihin ei voi vaikuttaa. Tuottajan muutoksia on enemmän kuvauspaikoissa. Enemmän puherooleja ja monipuolisemmin kuvattu tiettyjä asioita. Mutta nämähän ei riitä tässäkään kohtaa vaikka kuinka sanoisi että pienistä muutoksista voi olla tie suurempaan.
Dahlia Mustavaara