Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Jos Aaro on Miran isä, niin Mira on Lindan ja Nadjan sisko. Eli Viola on harrastanut seksiä tätinsä kanssa. Insesti kuvio.
Ismo ehkä haluaa Kallen ja Sampon kanssa kolmen kimppaan. Onkohan Sampolla fantasiaa jossa hoidella isää ja poikaa?
Sen verran kun katsoin Laiteloiden ja Sampon autokohtausta niin ihmettelin mitä romua siellä takana on kun ei näy liikenteen kuvaa 😂 sivuilta kuitenkin näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se Ismon sänky laitettu tarkoituksella poikien sängyn päähän että Ismo voi kytätä koska Kalle Sampo alkaa paneen? Olisiko Ismo silloin tyydyttänyt itseään dildolla?
Kun tää Kalle on bottom for ever niin luulisi, että erityisesti Kallen kotivarustukseen olisi kuulunut dildo tai joku kookas jelly tekopenis, sellainen imukuppisysteemin penis. Ikinä ei ole näytetty mitään, ainostaan se Lindan huvittava dilfottelu sellaisella pikkuruisella lelulla.
Benjaminin runkkaus oli, aah seksikäs 😉
Mitä mieltä olitte Kallen Rodos simmareista?
Katariinallakin oli suriseva dildo työhuoneessa.
Fiksuimmat vanhat fanit kelaavat kaiken surkean yli. En edes niitä Karin ja Akin saunakohtauksia jaksanut katsoa. Niin turhaa löpinää. Käänteet menee joko ihan överiksi tai sitten pitää olla tuollaista turhanpäiväistä jutustelua jostain Sallan lapsesta.
Kalle pani Sampoa Sievisten sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Kalle pani Sampoa Sievisten sohvalla.
Eikö ne ollut sopivasti elmukelmutettu keittiörempan takia 🤣
Jutta Korhonen
Onpa kumma, flirttailin sille komealle hoitsulle niin se otti sen ahdisteluna. Ei näköjään kunnon nainen kelpaa hänelle.
Sievisten uudet keittiökaakelit on kyllä rumat. Oikeasti olen nähnyt tuollaisia kulmikkaita kaakeleita koulun vessassa 🤣
Eiköhän Ismon sänky ollut ihan siinä, missä se yleensäkin hotellissa sijoitettaisi. Keskellä käytävää se olisi vain tiellä. Entä jos yöllä menee vessaan ja lentää Ismon päälle, kun pitäisi yrittää ahtaa reunoilta ohi. Ja kukkapuska on varmasti mennyt päivien aikana huonoksi. Se näkyi seuraavana päivänä yöpöydällä. Sitten oli monta jaksoa taukoa kuviosta ja päivät menivät myös Rodoksella eteenpäin. Ei leikkokukat kovin kaukaa kestä.
Lopettakoot koko paskan sarjan ja tehkööt uuden Rantabaari 2.0 tilalle. Ei tietenkään mitään Rantabaaria vaan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuimmat vanhat fanit kelaavat kaiken surkean yli. En edes niitä Karin ja Akin saunakohtauksia jaksanut katsoa. Niin turhaa löpinää. Käänteet menee joko ihan överiksi tai sitten pitää olla tuollaista turhanpäiväistä jutustelua jostain Sallan lapsesta.
Onko tämä nyt sitä itsensä parempana pitämistä? Kun mua haukutaan joka vidun kerta jos olen sanonut roolipelistä mitään ihmiseksi, joka ajattelee olevansa parempi. Ja teikäläinen haukkuu aina epäsuorasti, kun vanhat fanit ovat fiksuja ja uudet jotain tyhmiä? Vaikka oon täysin alusta asti katsonut jaksot.
Taalasmaiden olohuonekin pilattiin. Ei ihan niin hirveä kuitenkaan kuin Sievisten keittiö, mutta en kummastakaan tykkää. Moosen uudesta sisustuksesta en edelleenkään oikein välitä. Sviitiikin on mitä on. Ehkä hienoin asia siinä on makuuhuone, mutta muuten vähän omituinen.
Tuskin mitään uutta tulee. Talousvaikeudet varmasti syynä miksi ei saada kaikkea ulos. Viaplaylla sama että sarjojen esitykset viivästyvät taloudellisista syistä vaikka ne onkin jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitä itsensä parempana pitämistä? Kun mua haukutaan joka vidun kerta jos olen sanonut roolipelistä mitään ihmiseksi, joka ajattelee olevansa parempi. Ja teikäläinen haukkuu aina epäsuorasti, kun vanhat fanit ovat fiksuja ja uudet jotain tyhmiä? Vaikka oon täysin alusta asti katsonut jaksot.
Jotain pitää sitten olla vinksallaan jos kaikkien vuosien jälkeen tätä nykyistä paskaa jaksaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mitään uutta tulee. Talousvaikeudet varmasti syynä miksi ei saada kaikkea ulos. Viaplaylla sama että sarjojen esitykset viivästyvät taloudellisista syistä vaikka ne onkin jo valmiina.
Tulisi edes uudet lavasteet ja paremmat käänteet. Tätä turhaa saippuadraamaa ei jaksa.
Varmaan käsikirjoittajilla on joku testi päällä että kuinka paskaa saa olla ja siltikin katsotaan 🤣