Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58370)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Hyvin me mahdutaan samaan sänkyyn kaikki kolme! Mähän voin vaikka tulla teidän väliin. Voi veljet, on sitten mukava lomailla yhdessä.
Dahlia Mustavaara
Eikö tuo teidän polyamorinen suhde mene jo liian pitkälle. Että se nurkissasi asuva aikamiespoika menee sinun kanssasi vielä häämatkalle! Ismo Laitela, sinulla on viirannut viimeisen kerran!
Ismo Laitela
Kuules nyt Dahlia, eihän tämä mitään polyamoriaa ole, vaan huolehtimista ja lähimmäisen rakkautta. Se taitaa olla eräille vieras käsite. Mä rakastan mun poikaani. Ja Sampoa kanssa, sekin on jo vähän niinku mun poikani, heh heh.
Voisko olla että Panu tietää jotain enemmän Ainon kanssa siitä kuolemasta? Kerta Aino lähti taas isälleen. Sitähän epäiltiin jo aikaisemmin, että Aino kovassa humalassa laittanut ainetta ja hädissään pyytänyt isältään apua. Kyllä Tiia oli heti elokuussa kuvauksissa. Ei varmastikaan mitään monen viikon poissaolo tällä kertaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Mitä hittoa? Hei! Seilis vei mun gin tonicin käsikirjoittajille! Antakaa se takaisin!
Dahlia Mustavaara
Rauhoitu nyt hetkeksi! Minä pyydän Pupun mukaan niin saamme sabotoitua samalla ne loputkin käsikirjoitukset!!
Maarit Salin
Sen koko käsikirjoituksen saa "hik" repiä kappaleiksi! Voi, tällä surkeudellako mua rangaistaan "hik" Hannan kuolemasta? Se oli vahinko että mä kompuroin niihin johtoihin!
Noel Axelsson
Uuuhhh. Heh heh, nyt onki sitten vähän siivottavaa tässä. No, nautitteko seuraajat? Nähään taas ens kerralla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Hyvin me mahdutaan samaan sänkyyn kaikki kolme! Mähän voin vaikka tulla teidän väliin. Voi veljet, on sitten mukava lomailla yhdessä.
Dahlia Mustavaara
Eikö tuo teidän polyamorinen suhde mene jo liian pitkälle. Että se nurkissasi asuva aikamiespoika menee sinun kanssasi vielä häämatkalle! Ismo Laitela, sinulla on viirannut viimeisen kerran!
Ismo Laitela
Kuules nyt Dahlia, eihän tämä mitään polyamoriaa ole, vaan huolehtimista ja lähimmäisen rakkautta. Se taitaa olla eräille vieras käsite. Mä rakastan mun poikaani. Ja Sampoa kanssa, sekin on jo vähän niinku mun poikani, heh heh.
Dahlia Mustavaara
Voi Ismo, ei kai sinun lapselliset toilailusi ole menneet pahenemaan päin! Jos minä jotain tästä sinun lähimmäisen rakkaudesta tiedän, niin sinä tunget nokkasi aivan jokaiseen paikkaan. Alat muistuttaa hyvinkin vahvasti erästä talonmiehen rouvaa!
Kalle Laitela
Arvatkaa vituttiko kun menin seksikkäästi siihen sängylle ja oma isä tulee siihen! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Mitä hittoa? Hei! Seilis vei mun gin tonicin käsikirjoittajille! Antakaa se takaisin!
Dahlia Mustavaara
Rauhoitu nyt hetkeksi! Minä pyydän Pupun mukaan niin saamme sabotoitua samalla ne loputkin käsikirjoitukset!!
Maarit Salin
Sen koko käsikirjoituksen saa "hik" repiä kappaleiksi! Voi, tällä surkeudellako mua rangaistaan "hik" Hannan kuolemasta? Se oli vahinko että mä kompuroin niihin johtoihin!
Dahlia Mustavaara
Käsikirjoitukset kyllä vaan, Hanna Salinia minä en tuntenut, enkä koko tapauksesta niin välitä!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Violan ja Miran suhde piti päättää niin huonosti. Viola raivosi, kiroili ja kutsui Miraa tosi rumaksi, mm. ämmäksi ja hulluksi. Syytti siitä, ettei ota teoistaan vastuuta. ...
En yleensä jaksa korjata omia kirjoitusvirheitäni, mutta tässä kohtaa pakko, ettei synny väärinymmärrystä. Piti siis kirjoittaa, että Viola kutsui Miraa tosi rumaSti (mm. ämmäksi ja hulluksi). Ei siis kutsunut rumaKsi.
Kaksi viikkoa jo täysin paskoja jaksoja. Surkean sarjan voisi lopettaa. Alkaa olla tarpeeksi jo paskaa syksystä 2020 lähtien!
Noelin panoon "pettyneet" huom. Se panokohtaus toimistollahan jäi kesken. Eli ehkä teillä on vielä pientä toivoa, että tilanne jatkuu seuraavassa jaksossa xD
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa jo täysin paskoja jaksoja. Surkean sarjan voisi lopettaa. Alkaa olla tarpeeksi jo paskaa syksystä 2020 lähtien!
Voisithan sinäkin lopettaa katsomisen. En ymmärrä, kun monessa paikassa valitetaan ja toivotaan sarjan loppumista, mutta kuitenkin katsotaan ja tiedetään kaikki käänteet.
Vain paskoja näyttelijöitä enää hakeutuu tähän sarjaan. En minäkään menisi kun niin paskat käänteet.
Selviääköhän Danielalle koskaan, että myös Noel harrasti seksiä Elinan kanssa eli pettäjä hänkin on? Tuskinpa narsisti-Noel tätä itse kertoo ja Elina ei ole enää sarjassa. Eli kuulunee jälleen niihin salaisuuksiin, jotka jäävät ikuisesti pimentoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisithan sinäkin lopettaa katsomisen. En ymmärrä, kun monessa paikassa valitetaan ja toivotaan sarjan loppumista, mutta kuitenkin katsotaan ja tiedetään kaikki käänteet.
Voit lopettaa sen spekuloimisen, ketään täysijärkistä ei kiinnosta tämä paska!
"Tottakai sä luotit siihen, Elina on lääkäri!", totesi Daniela. Eihän ole. Lellu oli vasta kandivaiheen opiskelija. Ei koskaan ehtinyt valmistua lääkäriksi.
Tämän vuoden jaksot voisi poistaa.
Kirottu vuosi kun Jasmin ja Airakin kuoli, Salkkarit harvinaisen paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lopettaa sen spekuloimisen, ketään täysijärkistä ei kiinnosta tämä paska!
Ai tämä menee taas tähän ilkeilyyn. Miksi? Anna muiden nauttia viihteestä jos haluavat. Se että et pidä ei tarkoita etteikö joku muu voisi saada iloa sarjasta.
Dahlia Mustavaara