Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Dahlia Mustavaara
Tämä lyhyenläntä poika purkaa lavasteet ensin!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kai mun sitte pitää lopettaa Salkkarit ettei tarvi tätä negaa kuunnella.
Miten olis, että lopettaisit vaan tän palstan seuraamisen!
Olen ollut matkassa ensimmäisestä ketjusta asti. Olin yläasteella tai yläkoulu taitaa nykyään olla. Koulussa ei ollut frendejä ja muutamat vapaa-ajan ystävät eivät sarjaa seuranneet. En muista kuinka päädyin vauvalle ja ketjuun, mutta siitä tuli heti henkireikä ja oma mielekäs paikka jakaa lempisarjan käänteitä. Silloinen teiniporukka oli lemppari eli Iida, Janne, Tale, Matleena, Lari, Elias... Se oli illan kohokohta käydä kommentoimassa. Viime vuodet ketjussa on muuttunut. Pääosaa näyttelee roolipelit ja kaikenlainen sarjan haukkuminen ja olen oman osanikin saanut siitä. Kaiholla kaipaan vähän rauhallisempia aikoja. Kritiikki on eri asia, en minäkään allekirjoita nykyista laatua hyväksi mutta vähän rakentavampi keskustelu olisi kiinnostavampaa.
Vierailija wrote:
Samponko se jättimatkalaukku oli?
Katselin sitä jättimatkalaukkua kun lääkäri Laitela käsitteli sitä kuin tyhjää vaan. Body ukko!
Dahliakin on tänään jo yli 25 kertaa todennut kartanosta. Sen sijaan että Rouva Mustavaara käyttäyisi täällä arvolleen sopivasti. Ei Rouva koskaan pyörisi foorumeilla kommentoimassa.
Dahlia Mustavaara
Jo on onneton roskasarja kun ei saa edes oman tasoistaan kartanon lavastetta. Vähän muutenkin tulee mieleen se yksi saippuasarja 90-luvulta. Vie minut heti pois täältä, tämä on todella vulgääri sarja!
Vierailija wrote:
Kallen iso haiseva katku pieru!!! 😡
Dahlia Mustavaara
Melkoinen rahvaan katku täällä onkin!
Salkkareissa Ismo pelästyy kotonaan.
Ei helv... 🤭😂
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-hahmot-jarkyttyvat-loydos…
Vierailija wrote:
Dahliakin on tänään jo yli 25 kertaa todennut kartanosta. Sen sijaan että Rouva Mustavaara käyttäyisi täällä arvolleen sopivasti. Ei Rouva koskaan pyörisi foorumeilla kommentoimassa.
Dahlia Mustavaara
Mitä muutakaan tekemistä olisi kun minut on ottojen välissä köytetty sviittiin kiinni!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Mitä muutakaan tekemistä olisi kun minut on ottojen välissä köytetty sviittiin kiinni!
Minna Laurikainen
Mä tulen pistämään sen tuotannon ojennukseen!
Huonoin suomalainen sarja kaikilla mittareilla mitattuina on kyllä ollut Tähtitehdas. Tuohon verrattuna esim. Salatut elämät on laatusarja. En tiedä, onko netissä enää pätkiä Tähtitehtaasta tai näkeekö sitä enää mistään, mutta jos näkee niin kannattaa katsoa saadakseen käsityksen meiningistä. Varmasti Nelonenkin on jo kauan sitten unohtanut tai halunnut unohtaa esittäneensä tuollaista tuotosta.
Mua ei haittaisi tippaakaan roolipelit tai Dahlia jos mun itseni annettaisi puhua rauhassa. Mut on liian monta kertaa haukuttu mm. spekuloija hulluksi ja paluu hulluksi. Miksi ei vain voida kaikki kommentoida omaa? Eikä lyttää toisia.
Vierailija wrote:
Huonoin suomalainen sarja kaikilla mittareilla mitattuina on kyllä ollut Tähtitehdas. Tuohon verrattuna esim. Salatut elämät on laatusarja. En tiedä, onko netissä enää pätkiä Tähtitehtaasta tai näkeekö sitä enää mistään, mutta jos näkee niin kannattaa katsoa saadakseen käsityksen meiningistä. Varmasti Nelonenkin on jo kauan sitten unohtanut tai halunnut unohtaa esittäneensä tuollaista tuotosta.
Salkkareitakin voi katsoa niin monesta suunnasta. Onhan tätä saman nimen alla esitetty 25 vuotta, mutta nykyisiä jaksoja ei voi verrata mitenkään edes 10 vuoden taakse, eikä jopa aikaan ennen koronaa. Tähtitehdas saattaa olla jopa laatua nykyisiin jaksoihin verrattuna.
Mistä siihen jättimatkalaukkuun oli edes löytynyt tavaraa kun kaikillahan omaisuuden piti mahtua yhteen sellaiseen vedettävään lentolaukkuun? Kallekin oli pakannut omat tavaransa sellaiseen.
Onkohan muuten yhtään Tähtitehtaassa näytellyttä näytellyt Salatuissa elämissä?
Dahlia Mustavaara
Minä kutsuin lavasteen purkajan paikalle, mutta Seilis oli toista mieltä!
Kaikesta huolimatta Salkkarit oli lokakuun 5. katsotuin Maikkarilla.
https://www.finnpanel.fi/tulokset/totaltv/mtv/total28/3plus.html
Vierailija wrote:
Onkohan muuten yhtään Tähtitehtaassa näytellyttä näytellyt Salatuissa elämissä?
Nyt muistinkin, että ainakin Tanjan näyttelijä oli keskeisessä roolissa Tähtitehtaassa. Hahmon nimi oli Tarja Salmen.
Dahlia Mustavaara
Tuntuu kuin näkyisi roska väkeä arvoasunnoissa. Onko se tässä sarjassa normaalia?