Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
48721/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Tervetuloa ensimmäiselle tyky-päivälle! Nyt vaan rohkeasti tissit esiin ja tanssimaan! Tää on tosi hauskaa!

Dahlia Mustavaara

Erittäin halpamaista toimintaa! Voisitte mennä edes ammattilaisen tanssiopetukseen ja pukea vaatteet päälle.

Vierailija
48722/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaan saapuu miljonääri puolisonsa kanssa. Miljonääri ja puolisonsa ovat molemmat miehiä ja biseksuaaleja, jotka haluavat lapsen. Miljonääri kiinnostuu Evasta ja haluaa Evan sijaissynttäjäksi/handmaidiksi ja valmis maksamaan Evalle siitä suuren summan. Eva suostuu rahan takia, mutta raskaudessa on ongelmia ja Eva joutuu vaaraan. Jotain tällaisia Suomen lain mukaan laittomia kuvioita olisi mukava nähdä sarjassa. Elinahan oikeastaan painosti Nellan antamaan lapsensa adoptioon ja kielsi lapsen biologisia sukulaisia olemasta tekemisissä lapsen kanssa, jotta Elina saisi olla taas äiti, mutta kyllähän sarjan mukaisen Suomen lain mukaan tuo kai ihan laillisesti ja virallisesti meni, eikä Nellalle tuosta maksettu. Miran tapaus taas on jäänyt vähän epäselväksi. Adoptoiko kukaan koskaan Miraa, vai jäikö jo vauvana oman onnensa nojaan ja milloin minnekin kiertolaiseksi eli täysin hylätyksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48723/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna syyttää Miraa suoraan siitä, että Mira on syntynyt. Joannan mielestä Mira ei olisi saanut edes syntyä. Tapahtunut ei kuitenkaan ollut Miran syytä.

Vierailija
48724/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sarjaan saapuu miljonääri puolisonsa kanssa. Miljonääri ja puolisonsa ovat molemmat miehiä ja biseksuaaleja, jotka haluavat lapsen. Miljonääri kiinnostuu Evasta ja haluaa Evan sijaissynttäjäksi/handmaidiksi ja valmis maksamaan Evalle siitä suuren summan. Eva suostuu rahan takia, mutta raskaudessa on ongelmia ja Eva joutuu vaaraan. Jotain tällaisia Suomen lain mukaan laittomia kuvioita olisi mukava nähdä sarjassa. Elinahan oikeastaan painosti Nellan antamaan lapsensa adoptioon ja kielsi lapsen biologisia sukulaisia olemasta tekemisissä lapsen kanssa, jotta Elina saisi olla taas äiti, mutta kyllähän sarjan mukaisen Suomen lain mukaan tuo kai ihan laillisesti ja virallisesti meni, eikä Nellalle tuosta maksettu. Miran tapaus taas on jäänyt vähän epäselväksi. Adoptoiko kukaan koskaan Miraa, vai jäikö jo vauvana oman onnensa nojaan ja milloin minnekin kiertolaiseksi eli täysin hylätyksi?

Sijaissynnyttäjä voisi olla sarjaan paluun tekevä Heli. Ei jaksa sitä Evaa yhtään enempää.

Vierailija
48725/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanoin, Mira poistuu, Ilo mukanaan... 

Vierailija
48726/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Sievinen

Mä olen synnyttäjä, synnyttäjä, synnyttäjä, synnyttäjä! Eikä mikään Eva, Eva, Eva, Eva!!

Vierailija
48727/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Heli Sievinen

Mä olen synnyttäjä, synnyttäjä, synnyttäjä, synnyttäjä! Eikä mikään Eva, Eva, Eva, Eva!!

Paula Sievinen

Todella sairas kuvio. Perinteet kunniaan!

Vierailija
48728/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Heli Sievinen

Paula Sievinen

Todella sairas kuvio. Perinteet kunniaan!

Lasse Sievinen

Susta ota koskaan selvää! Mieles on muuttunut Helin suhteen ainakin sataan kertaan!!

Vierailija
48729/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ei poistu Ilon kanssa, kun se mukula on näkynyt ties kuinka monta kertaa Violan näyttelijän stooreissa. Mitä juonipaljastuksiin tulee niin nehän on yleensä kirjoitettu sillä oletuksella, ettei katsoja ole nähnyt vielä loppuviikon jaksoja. Uskon että Linda ei saa kontaktia Miraan tarkoittaa, ettei saa siellä löytöpaikalla mitään kontaktia Miraan. Kun nimenomaan keikka kosti autotiellä harhailevaa ihmistä, johon ei saa kontaktia. 

Vierailija
48730/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige ja Dahlian kartano tänne heti!

Vierailija
48731/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää että Kallen ja Sampon kolmas pyörä on Ismo. Toisaalta eihän sitä vielä tiedä. Sehän oli lähinnä yksi viikon viimeisiä kohtauksia. Onhan siinä mahdollisuus vielä, että Ismo lähtisi koneella takaisin. Ramista ja Susu-Pauliinasta ei mainittu mitään vaikka hekin näyttävät ilmaantuneen samaan hotelliin ensi maanantain jaksossa.

Vierailija
48732/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden tiimikin julkisesti onnitteli Eerikäistä synttäreistä viikko takaperin. Ilmeisesti Petrin paluu ei sitten ollut mikään salaisuus? Eskokin jakaa melkein joka päivä kuvia studiolta. Yleensä ei saisi kertoa...

Vierailija
48733/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa näitä Ismon juttuja enää. Olisi kohtuullista antaa Kallelle ja Sampolle jo sitä omaa aikaa. Käsikirjoituksessa alkaa menenään kuvion osalta taas yli. Enää puuttuu, että Ismo bunkkaisi samassa huoneessa.

Vierailija
48734/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä en jaksa näitä Ismon juttuja enää. Olisi kohtuullista antaa Kallelle ja Sampolle jo sitä omaa aikaa. Käsikirjoituksessa alkaa menenään kuvion osalta taas yli. Enää puuttuu, että Ismo bunkkaisi samassa huoneessa.

Laitelat on muutenkin pilattuja. Enää puuttuisi että Miia esitti kuolevansa ja tekee paluun.

Vierailija
48735/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Mä purin lavasteita kun meidän purkaja... Niin Mikael, kyllä mä sen muistin! Joka tapauksessa hän sairastui ja mä kaadoin vaneriseiniä kokonaiset kolme tuntia!

Vierailija
48736/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäiväiseen Rajala-keskusteluun, että ihmettelin enemmän sitä kun Joanna sanoi Rajalan lopettavan tutkinnan, kun tuloksia ei tule mutta kuitenkin Rajala itse sanoi että joskus on kausia ettei mitään tapahdu. Ei vaikuttanut olevansa turhautunut ettei operaatio etene vain pikemminkin luottavainen Mikin suhteen.

Vierailija
48737/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismon ongelmat liittyvät täysin siihen ettei luota edelleenkään Sampoon. Sama homma oli Petrin kanssa. Ismo haluaa ylisuojella poikaansa. Sen takia Samin tai Larin kanssa ei ollut mitään vastaavaa, koska kumpikin oli ihan tavallisia miehiä. Petri on tavallinen mutta Ismo pelkää aina ylipaljon Kallen retkahtamista.

Vierailija
48738/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea sarja ansaitsee loppua! Ulkolavasteen käyttäminen ei ole jatkamisen arvoista!

Vierailija
48739/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi englannin kielisiä repliikkejä ei koskaan suomenneta suoraan jaksoon. Vaatiiko jotenkin liikaa työtä? Ainoastaan Dahlian Ranskan vierailussa viime vuosilla on ollut tekstitys. Joo varmasti suurin osa ymmärtää mitä englanniksi puhutaan, mutta moni muu sarja kääntää jokaisen asian. Katsomon teksteissä ne on mutta ei jaksossa. Pihlajasadussa, jossa Noel puhui ranskaa ei myöskään ollut tekstejä. Sitä oli tylsä katsoa kun joutui vain päättelemään.

Vierailija
48740/59931 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi englannin kielisiä repliikkejä ei koskaan suomenneta suoraan jaksoon. Vaatiiko jotenkin liikaa työtä? Ainoastaan Dahlian Ranskan vierailussa viime vuosilla on ollut tekstitys. Joo varmasti suurin osa ymmärtää mitä englanniksi puhutaan, mutta moni muu sarja kääntää jokaisen asian. Katsomon teksteissä ne on mutta ei jaksossa. Pihlajasadussa, jossa Noel puhui ranskaa ei myöskään ollut tekstejä. Sitä oli tylsä katsoa kun joutui vain päättelemään.

Olisi kiva jos se Dahlian Ranskan vierailu muistettaisi ja tulisi uusi palvelija tai rouva puhuisi useamminkin ranskaa.

Ketju on lukittu.