Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58464)
Vierailija wrote:
Minkä takia Salkkareissa yleensä ulkomaille sijoittuvissa ulkomaisissa kohtauksissa on aina miestyöntekijöitä? Oli sitten hotellin työntekijä, virasto tai vaikkapa baarimikko.
Niin ja jos kyse on homoista kuten Kalle, se baarimikkokin on "homomainen". Välimeren maissa tuollainen työ ehkä katsotaan naiselle ei sopivaksi ammatiksi ja työksi.
Ajatelkaa nyt aikuiset tätä Ismon, Ainon ja Sampon yhteistä kohtausta. Pikkulasten tarinoita sisällöltään aikuisille. 🤣
Vierailija wrote:
Minkä takia Salkkareissa yleensä ulkomaille sijoittuvissa ulkomaisissa kohtauksissa on aina miestyöntekijöitä? Oli sitten hotellin työntekijä, virasto tai vaikkapa baarimikko.
Ullankin hotellihuoneeseen Malagassa tuli tumma miespuolinen työntekijä.
Vierailija wrote:
Ajatelkaa nyt aikuiset tätä Ismon, Ainon ja Sampon yhteistä kohtausta. Pikkulasten tarinoita sisällöltään aikuisille. 🤣
Sen takia en pysty katsomaan tätä paskaa. Dahlian ja Ullan kohtaukset ainoita helmiä joukossa. Nekin voisi olla parempia.
Rodoksen hotellihuone ei kyllä yhtään näytä yhtään välimerelliseltä vaan halvahkolta suomalaiselta huoneistohotellihuoneelta.
Mä suutun ihan helvetillisesti ihmisenä jos mulle vastataan tyyliin: ei kiinosta.
Otan ihan hirveet pultit.
Vierailija wrote:
Rodoksen hotellihuone ei kyllä yhtään näytä yhtään välimerelliseltä vaan halvahkolta suomalaiselta huoneistohotellihuoneelta.
Dahlia Mustavaara
Mitä voi odottaa kun kyseessä on halvalla tehty roskasarja. Marko Äijö saastutti tämän rahvaanomaisen viihteen lopullisesti.
Mä en saa juuri kenenkään puheesta selvää. Ja Ismo takertuu lapsellisesti Kalleen ja kiukuttelee niinku joku pikkulapsi
Dahlia Mustavaara
Mokoma tuotanto ei ymmärrä rakentamisesta mitään kun kylpyamme on sijoitettu keskelle surkeaa sviittiä. Kosteushan pilaa koko rakenteen. Kartanoni on ainakin suunniteltu laadukkaasti!
Vierailija wrote:
Varmaan rannikolla on muunlaisiakin hotelleita. Eihän Suomessa tietenkään ole mitään sen tapaista.
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Mokoma tuotanto ei ymmärrä rakentamisesta mitään kun kylpyamme on sijoitettu keskelle surkeaa sviittiä. Kosteushan pilaa koko rakenteen. Kartanoni on ainakin suunniteltu laadukkaasti!
Ulkomailla on hienompia hotelleja, jossa kylpyamme ei ole kylpyhuoneessa. Sitä varmasti Amandassa haettiin.
Saga Korkiakoski
Tuotanto ei ymmärrä miten bisnesnero olen, joten keskittyvät vain asioihin joista ymmärtävät jotain, kuten suhdekiemuroista. Minun kaltaiseni älykkö ei jaksaisi tuollaisen katseluun käyttää aikaansa!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Ulkomailla on hienompia hotelleja, jossa kylpyamme ei ole kylpyhuoneessa. Sitä varmasti Amandassa haettiin.
Amandan hotellihuoneet on kaukana siitä. Ei ole yhtään mietitty niiden pienempienkään huoneiden mallia tai sviitissä mitään mukavuuksia, mitä sellaisessa pitäisi olla. Kylpyamme makuuhuoneessa ei ole sitä.
Surkea sarja ansaitsee loppua ulkolavasteen kaatumiseen.
Dahlia Mustavaara
Nyt kun se vanha jäärä saatiin pois, niin käymme viemässä sen surkean ulkolavasteen roska-auton perään! Pupuni on näppärä kaikessa mihin ryhtyy!
Vierailija wrote:
Se ei voi kaatua.
Dahlia Mustavaara
Tämä on juuri niin mauton ulkolavaste kuin roskasarjalta voi odottaa! Voi kamala miltä ne kiviä esittävät lelukaupan muovipalikat näyttää, Magnus varmaan tykkäisi leikkiä niillä! Minäpä otan ne hänelle talteen!
Dahlia on oikeasti sarjan intohimoisin seuraaja kun jaksaa päivystää melkein 7-23.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se ei voi kaatua.
https://pbs.twimg.com/media/DcvYhXkWAAAWoJr.jpg
Kari Taalasmaa
Kyllä muuten voi, kun sahataan ne metalliputket irti mun korjaamoni ovelta!
Mihin ihmeeseen töihin Miki on menevinään. Se vartiointipalvelun työ oli vain hätävalhe Akille. Miki ole missään töissä vartijana.