Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58486)

Vierailija
48121/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla Savikuja etsii myös töitä. Mutta eipä saanut Salkkareista.

Vierailija
48122/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aamu Korhonen

Mä mitään kämästä kartanoa ole tulossa maalaamaan. 

Dahlia Mustavaara

Se ei ole mikään kämänen, voi herran jumala miten vulgääri ilmaisu! Hyvä on, kyllä minä sitten paremman maalarin löydän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48123/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Sepponen, onko hän laittanut tuotannolle palautetta? Se, että puhuu fb-ryhmässä ei auta. Olen myös itse nähnyt kommentteja joissa kertoo, että olisi mukava palata. Venla tuskin tulisi Salkkareihin. Etsii varmasti parempaa, kun on saanut maineensa jotenkin pois sarjasta ja ollut muissa tuotannoissa. 

Vierailija
48124/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Kiviranta

Paula, mikä tää on? Etkö sä tiedä että huono käsikirjoitus on spekuloijien lempi asia, se houkuttelee niitä tänne. Kuule, mä olen aina spekuloijien määräysvallan alla, mutta sulla on vielä mahdollisuus paeta ja pelastaa perhees.

Vierailija
48125/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Venla Savikuja lähtenyt silloin ulkomaille töiden perässä vai opiskelemaan ulkomaille. Miten se nyt töitä etsii Suomesta. Pitää mennä googlettamaan.

Vierailija
48126/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Sievinen

Sori mutta mä en voi olla töissä paikassa joka ei puolusta roolipelaajien oikeuksia.

Vierailija
48127/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aamu Korhonen

Dahlia Mustavaara

Se ei ole mikään kämänen, voi herran jumala miten vulgääri ilmaisu! Hyvä on, kyllä minä sitten paremman maalarin löydän!

Jutta Korhonen

Mun tyttäreni maalaa vain potentiaalisia kohteita. Sun kartanosi on vain yksi kämäinen vanerin seinä, sohva ja "kultainen" puhelin.

Vierailija
48128/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua etoo homoilut ja muut eriskummalliset suhteet. 

Osasi ne ihmiset joskus tehdä kunnon sarjoja, oli "naapurilähiö,"  "me tammelat,".

Ne oli katsottuja sarjoja, joissa oli tavallisia ihmisiä.

Vierailija
48129/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona Kareella oli ig:ssä hetken Mariannaan liittyvä juttu yksi päivä, mutta poisti sen aika pian. Oli kiitollinen näyttelijän työstä ja hahmosta. En enää muista tarkalleen. Se oli kuvakaappaus siitä Äijön Iltalehden jutusta. Moni varmaan toivoisi, että Marianna vielä joku kaunis päivä palaisi sarjaan.

Vierailija
48130/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sanna Sepponen, onko hän laittanut tuotannolle palautetta? Se, että puhuu fb-ryhmässä ei auta. Olen myös itse nähnyt kommentteja joissa kertoo, että olisi mukava palata. Venla tuskin tulisi Salkkareihin. Etsii varmasti parempaa, kun on saanut maineensa jotenkin pois sarjasta ja ollut muissa tuotannoissa. 

Venla Savikuja ei kuitenkaan ole hirveästi saanut rooleja Salkkareiden jälkeen. Heidi oli kuitenkin sen verran pitkään mukana että vaikea saada muualta isompia rooleja. Oona Kare esitti Lenita Airistoa hyvin parissa kohtauksessa siinä Hymyä!-sarjassa. Sekin olisi ollut hauska jos olisi näkynyt enemmän.

Vierailija
48131/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy Rintala

Mun isä on mukamas Jumalan miehiä. Se valehteli että mun äidillä on syöpä, jotta mä palaisin spekuloijien lahkoon. Mutta samanlaista peliä sekin pelaa!

Vierailija
48132/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Osasi ne ihmiset joskus tehdä kunnon sarjoja, oli "naapurilähiö,"  "me tammelat,".

Pitäisikö epätavalliset ihmiset sitten piilottaa ja heitä kohdella huonommin?

Vierailija
48133/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aamu Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Mun tyttäreni maalaa vain potentiaalisia kohteita. Sun kartanosi on vain yksi kämäinen vanerin seinä, sohva ja "kultainen" puhelin.

Dahlia Mustavaara

Se on ehkä tämän roskasarjan jäljitelmä minun elämästäni. Surkea sarja ei saa mitään muitakaan uusia lavasteita, aina pitää käyttää samaa ahdasta sairaalaa ja majataloa! Paremmassa sarjassa olisi hyvin mukailtu lavaste Villa Toivolan kanssa sopivaksi!

Vierailija
48134/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tervetuloa nykypäivään. Onko ihmekkään, kun sarjat ovat 60-luvulta. Homoushan oli Suomessa rikos vuoteen 1971 ja kehoituskielto poistui 1999. Ei silloin tosiaakaan mitään sellaista tv:ssä edes oltaisi voitu näyttää.

Vierailija
48135/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homohullu saapui taas. 🤣

Vierailija
48136/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea sarja ansaitsee paskansa ja leimansa. Ei tuotanto edes yritä tehdä parempaa.

Vierailija
48137/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi loppua rahat kesken, eikä saaneet rakennettua isompaa lavastetta. Kalusteetkin olivat varmaan vuokrattu jostain.

Vierailija
48138/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viime vuoden perusteella varmaan ensi viikolla julkaistaan kevään ohjelmistoa. Silloin luultavasti mainitaan tarkemmin Rantabaarista. Toivottavasti alkaisi alkuvuodesta, koska tulee varmaan taas 60 jaksoa eli 15 viikkoa. Jos samaan 4 jaksoa viikossa tahdissa mennään. Tammikuun puolesta välistä huhtikuulle katsottavaa.

Vierailija
48139/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Parin viime vuoden perusteella varmaan ensi viikolla julkaistaan kevään ohjelmistoa. Silloin luultavasti mainitaan tarkemmin Rantabaarista. Toivottavasti alkaisi alkuvuodesta, koska tulee varmaan taas 60 jaksoa eli 15 viikkoa. Jos samaan 4 jaksoa viikossa tahdissa mennään. Tammikuun puolesta välistä huhtikuulle katsottavaa.

Viimeinen kausi toivottavasti. Ne resurssit voisi laittaa Salkkareihin takaisin. Uudet lavasteet olisi korkea aika saada. Kartano ja uusi kantapaikka vähintään.

Vierailija
48140/58486 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joannalle vuoden äiti palkinto.