Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Heli Sievinen
Dahlia pilaa käytöksellään muiden roolipelaajien maineen!
Vierailija wrote:
Heli Sievinen
Paula Sievinen
Sun roolipelaaminen on pelkkä vaihe. Sä olet spekuloija ja sä tajuat sen vielä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuuluuko palaajahullu spekuloijiin?
Mikä palaajahullu?
Hän joka toivoo vanhojen hahmojen paluuta. Kaikki tietää ettei niin käy, turha toivo.
Älä jaksa. Onhan tässä viime vuosien aikana käynyt piipahtamassa vanhempia hahmoja kuten Panu, Mirkku, Jarkko, Karin... Salla ja Cindy tulivat pidemmäksi aikaa. Oona mainittiin kirjaimellisesti pari viikkoa sitten. Laurastakin on puhuttu joten miksi ei saisi pohtia tai toivoa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuuluuko palaajahullu spekuloijiin?
Mikä palaajahullu?
Hän joka toivoo vanhojen hahmojen paluuta. Kaikki tietää ettei niin käy, turha toivo.
Älä jaksa. Onhan tässä viime vuosien aikana käynyt piipahtamassa vanhempia hahmoja kuten Panu, Mirkku, Jarkko, Karin... Salla ja Cindy tulivat pidemmäksi aikaa. Oona mainittiin kirjaimellisesti pari viikkoa sitten. Laurastakin on puhuttu joten miksi ei saisi pohtia tai toivoa?
Pysyvämmäksi hahmoksi kukaan näyttelijä ei halua, kun käsikirjoituskin on roskaa. Sarjan taso on laskenut todella paljon. Parempi olisi aloittaa kokonaan uusi sisarsarja tai spin-off.
Saga Korkiakoski
Kukaan ei ilmeisesti pidä mun lauluista, mutta ne onkin kevennystä näiden vakavasti otettavien pörssikurssien lomassa!
Vierailija wrote:
Saga Korkiakoski
Kukaan ei ilmeisesti pidä mun lauluista, mutta ne onkin kevennystä näiden vakavasti otettavien pörssikurssien lomassa!
Dahlia Mustavaara
Vakavasti on kuitenkin otettava tämä roskasarjan laatu! Se on saatava pois näkyvistä välittömästi ja laatusarja on saatava tilalle!
Kai Olli sattuu olemaan Ramin kummilapsi, jota se ei vain huomannut kauppakeskuksessa? :D
Todistakaa sitten että Laura ja Oona palaavat kun sitä niin väitätte.
Vierailija wrote:
Jos palaisivat, niin ei ainakaan tähän roskasarjaan joka on pilattu useampaan otteeseen.
Pitikö Lauran muka oikeasti palata mutta korona pilasi suunnitelmat? Kuulostaa spekuloijien epätoivoiselta fantasialta.
Vain yhden hahmon paluun toivominen on järkevää, ja se on Pipsa!
Vierailija wrote:
Se onkin täysin eri asia spekuloida kuin väittää, että niin tapahtuisi. Onhan roolipelitkin hassuttelua vai pitääkö nekin hahmot todentaa oikeiksi, että saa käyttää?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Heli Sievinen
Paula Sievinen
Sun roolipelaaminen on pelkkä vaihe. Sä olet spekuloija ja sä tajuat sen vielä.
Heli Sievinen
Kyllä sä kaiken maailman spekulointeja ja paluutoivomuksia otat vastaan mutta et mun kommentteja. Mä olen ROOLIPELAAJA ROOLIPELAAJA ROOLIPELAAJA ROOLIPELAAJA ROOLIPELAAJA!
Vierailija wrote:
Pitikö Lauran muka oikeasti palata mutta korona pilasi suunnitelmat? Kuulostaa spekuloijien epätoivoiselta fantasialta.
Taisi olla pelkkä Jodelin oma trollaaja, kun ei enää vastannut mihinkään mistä podcastistä muka kuuli asian. Äijön kertomana. Kyllähän silloin Aaron ampumisen jälkeen nähtiin pätkä, jossa Aaro puhui puhelimessa ja pohti Lindalle, että tekikö hän todella niin paljon pahaa Lauralle, kun Salla mainitsi jossain mitä kaikkea Aaro teki Laura serkulleen.
Aamu Korhonen
Mä mitään kämästä kartanoa ole tulossa maalaamaan.
Sanna Sepponen haluaa palata. Mutta eipä häntä ole kutsuttu. Tämä todistaa että palaajia ei saada.