Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Missä Miran ja Ilon löytyminen on kuvattu?
Saga Korkiakoski
Minulla on sijoitusasunto aivan siinä Pihlajakadun tuntumassa!
Kuinkahan monta kertaa Salla on itse rähjännyt tiskin takana asiakkaiden kuullen omia asioitaa, mutta työntekijöille jurputtaa koko ajan. Danielan pitää hymyillä enemmän ja Sampolla kestää 15 sekuntia liian pitkään.
Salla Mattila
Älkää tehkö niin kuin minä, vaan tehkää kuten minä sanon.
Minkä takia Olli veti itseään kyyryyn, ikään kuin piiloon kun Rami törmäsi siihen pöytään ja Matiakseen?
Vierailija wrote:
Minkä takia Olli veti itseään kyyryyn, ikään kuin piiloon kun Rami törmäsi siihen pöytään ja Matiakseen?
Ehkä Olli on Ramin kummilapsi? Mainittiin jaksossa jotain kummilapsista.
Vierailija wrote:
Salla Mattila
Älkää tehkö niin kuin minä, vaan tehkää kuten minä sanon.
Dahlia Mustavaara
Sinä voisit lopettaa sen kailottamisen, tärykalvot särkyy!
Vierailija wrote:
Lähteeköhän Mira suoraan tuolta löytöpaikalta hoitoon? Somestooreissä näkyi silloin, että Jutta, Aaro ja Viola olivat paikalla. Nyt hän vain Joanna ja Linda löysivät Miran. Miksi kaikki ilmaantuu paikalle vai ovatko sattumalta?
Jos Joanna ja Linda löysivät Miran ja siihen tilanteeseen tulee myös paikalle Jutta, Viola ja Aaro, ne ovat siis jäävyväiset, eli Mira lähtee hoitoon ja käytännössä poistuu sarjasta. Myöhemmin Mira sitten soittaa, hei hei ilo.
Vierailija wrote:
Saga Korkiakoski
Minulla on sijoitusasunto aivan siinä Pihlajakadun tuntumassa!
Gunnar Mustavaara
Camilla vei minulta kaikki asunnot ja niiden avaimet! Siksi olen joutunut asumaan Taalasmailla ja ostamaan kalapuikkoja. Nyt olen asunut jokusen aikaa Dahlian kanssa Amandan sviitissä.
Mikä on Ismon läsnäolon tarkoitus Rodoksella ja miksi Ismo on nykyään tuollainen perskyttä? 🤔😳
Vierailija wrote:
Lähteeköhän Mira suoraan tuolta löytöpaikalta hoitoon? Somestooreissä näkyi silloin, että Jutta, Aaro ja Viola olivat paikalla. Nyt hän vain Joanna ja Linda löysivät Miran. Miksi kaikki ilmaantuu paikalle vai ovatko sattumalta?
Varmaan Linda soitti ne paikalle
Vierailija wrote:
Mikä on Ismon läsnäolon tarkoitus Rodoksella ja miksi Ismo on nykyään tuollainen perskyttä? 🤔😳
Lähtenyt tuomaan Sampoa, kun ilmeisesti matkanteko näytti niin vaikealta.
Camilla Mustavaara
Dahlia oli oikeassa! Ne Satu ja Camilla olivat vain käyneet jossain leikkauksessa ja yrittivät saada Mustavaaroilta rahaa. Dahlia on, valitettavasti, äideistä parhain!
Tosiaan Susu sanoi tämän päivän jaksossa Ramille, että pitäiskö sen nähdä niitä kummilapsia useampi. En yhtään ihmettelisi jos Olli olisi yksi kummilapsista. Sehän sopisi täydellisesti palettiin.
Jiri Viitamäki
Mä palaan Tallinnasta! Dahlia soitti mulle ja kysyi mua uudeksi Pupuksi. Totta kai suostuin, hyvä palkka ja fiksua seuraa!
Vierailija wrote:
Kuinkahan monta kertaa Salla on itse rähjännyt tiskin takana asiakkaiden kuullen omia asioitaa, mutta työntekijöille jurputtaa koko ajan. Danielan pitää hymyillä enemmän ja Sampolla kestää 15 sekuntia liian pitkään.
Salla on kaamea pomo. 😖 Ja tuo asiakkaiden kuullen möykkääminen on myös todella typerää, varmasti asiakkaat tykkää! En varmaan tulisi enää tuohon majataloon yöpymään kun se majatalon emännän lapsi kiljuu takahuoneessa ja emäntä huutaa työntekijöilleen ja milloin kellekin.
Dahlia Mustavaara
Sallasta tulee minun kyökkipiika Amandan konkurssin jälkeen!
Vierailija wrote:
Mikähän tää Rami on muuten miehiään? Onkohan hänelläkin joku salattu menneisyys?
Koska tulee Amandan tulipalo? 😡