Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Dahlia Mustavaara
Mä kävelin kerran ulkolavasteen ohi, siinä on mauttomuutta ihan tarpeeksi. Minä en minnekään Munkkiniemen kadulle tai puistoon enää mene!
Dahlia Mustavaara
Miltä nyt surkeat hahmot näyttävät. Toistensa kopioilta, halvoissa markettirytkyissään!
Dahlia Mustavaara
Aiotko sä sitten palata sen roskasarjan helmoihin?
Dahlia Mustavaara
Käsikirjoittajat olivat töykeitä, puhumattakaan limusiinin rikkojasta, hän kaahasi kuin kaistapää!
Dahlia Mustavaara
Tuntuu ettei roskasarjan loppuminen ole ikinä mahdollista!
Roolipelaajiakin on vain yksi. Säälittävää, että ei ole muuta elämää kuin yksikseen puhuminen. Kannattaisi puhua jollekin.
Dahlia Mustavaara
Tämä käsikirjoittaja tässä on ideaköyhä ja Äijön helmoissa siipeilevä loinen!
Dahlia Mustavaara
Sä olet näppärä kaikessa mihin ryhdyt, myös lavasteiden purkamisessa!
Olen vammainen ja tapan pian itseni
Dahlia Mustavaara
Ikävää että te puratte roskasarjan loppumisen viattomiin sivullisiin. Sellainen ei ole kovin eleganttia käytöstä!
Vierailija wrote:
Olen vammainen ja tapan pian itseni
Tän kirjotti varmaan Inka Liina🤣🤣😂🤣🤣
Dahlia Mustavaara
Kuinka te kehtaatte!! Painukaa surkeat hahmot ulos mun sarjasta!!
Dahlia Mustavaara
Sairaala! Samanlainen ahdas käytävä vuodesta toiseen ja missä se ainoa lääkäri on?
Harmi, että roolipelaajia on vain yksi. Kannattaisi kehitellä jotain muutakin tekemistä, ellet halua löytää itseäsi kodittomana jo hyvinkin pian. Olet hyvin isossa vaarassa menettää asemasi yhteiskunnassa.
Määräilijä tekee oletuksia toisista. Sairasta!
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Sairaalan kokous käsittelee siirtymistä uusiin tiloihin. Täällä on havaittu hometta ja potilaat sekä työntekijät ovat saaneet oireita!
Potilaita ei ole tällä hetkellä ketään, ja jos joskus on, niitä on vain yksi kerrallaan. Entä työntekijät? Montako niitä on? Jutta, Nella, Kalle, Kikkis ja Eva, joka on Joonatanin firman kirjoilla, mutta sairaalan työsuojelu koskee häntäkin.
Dahlia Mustavaara
Hei käsikirjoittaja! Ai sinä surkea!! Mikäs sinulle on tullut kun yrität vakuuttaa minua toista kertaa vähän ajan sisään!?
Dahlia Mustavaara
Sun kannattais luopua huonosta käsikirjoituksesta, se ei ole tehnyt hyvää ketjun ilmapiirille!
Mitä luulette, kärsiikö Camilla peräsuolen laskeumasta?
Dahlia Mustavaara
Siellä se köllöttelee vaneriseinien alla se rämehirviö kainalossa. Toivottavasti siellä on edes tukala olla!