Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58487)
Vierailija wrote:
Miksette roolipelaajat voi tehdä omaa ketjua? Miksi pilaatte tämän ketjun näillä typerillä ja turhilla kommenteillanne? Ärsyttävää keskustella itse sarjasta kun joka välissä on näitä teidän typeriä kommentteja.
Sarjan taso on mitä on. Ei kiinnosta tämä Kajanderin tasoinen paska.
Vierailija wrote:
Miksette roolipelaajat voi tehdä omaa ketjua? Miksi pilaatte tämän ketjun näillä typerillä ja turhilla kommenteillanne? Ärsyttävää keskustella itse sarjasta kun joka välissä on näitä teidän typeriä kommentteja.
Niillä on omakin ketju, mutta eivät halua puhua kun siellä ei kukaan muukaan puhu?
https://www.vauva.fi/keskustelu/2797153/miks-salkkareissa-osa-ii-roolip…
Dahlia Mustavaara
Halvan viihteen spekulointi ei ole minkään arvoista!
Oliko Kallen ja Sampon kohtauksia normaalia enemmän? Huomisessa jaksossa taisi olla peräti seitsemän. Jos oikein muistan kun tässä mielessä laskeskelin.
Kaikista eniten ärsyttää, kun välillä koitetaan pistää muiden suuhun sanoja. Jos ei itse pidä Salkkareista ja pitää muutenkin sarjaan kelvottomana, niin ei tarkoita etteikö joku muu voisi tykätä.
Ulla Taalasmaa
Ulos täältä senkin määräilijät!!
Katariina Mäkelä II
Nyt ulos täältä! Ulos!!
Dahlia Mustavaara
Roskasarja ei pysty vastaamaan mun standardeihin. Siksi mä soitinkin purkufirman paikalle ja järjestin muutostyöt!
Dahlia Mustavaara
Ei kai ne spekuloijat kiristä sua jollain? Räpytä kolmesti silmiäsi jos asia on näin!
Dahlia Mustavaara
Miksi ihmeessä Seiliksen puolella olevat vaihtaisivat takaisin Äijön puolelle? Ne ajat ovat viimeaikoina olleet halpaa viihdettä!!
Marko Äijö
Spekuloijien hiljaisuus on roolipelin hiljaisen hyväksynnän merkki!
Aamu Korhonen
mitä v t u n paskaa nyt taas!!?
Vierailija wrote:
LOPETA JO YKSIN ROOLIPELAAMINEN!
Yritäpä estää. Nautin kun kärsit ja valitat.
Vierailija wrote:
Ylimielinen kiusaaja taas nostaa itsensä muiden yläpuolelle ja pitää muita kommentoijia typerinä ja turhina. Olet kamala ihminen.
Helena Kuula
Täällä ei kukaan jakele määräyksiä! Tänne saa suoltaa kaiken sarjaan liittyvän!!
Vierailija wrote:
Kaikista eniten ärsyttää, kun välillä koitetaan pistää muiden suuhun sanoja. Jos ei itse pidä Salkkareista ja pitää muutenkin sarjaan kelvottomana, niin ei tarkoita etteikö joku muu voisi tykätä.
Ja se että sanoo muiden kommentteja typeriksi ja turhiksi, ei tarkoita etteikö joku muu voisi niistä tykätä.
Vierailija wrote:
Miksi pilaat ketjun negatiivisellä ja ilkeällä ilmapiirillä? Täällä oli kaikilla kaikki ihan hyvin ennen sinua.
Tämä kuva jossa väitetty Miran äiti koru kaulassa ja maski kasvoilla jonkun miehen kanssa. Kuvankäsittelyohjelmassa hieman sharppasin sitä. Joanna se ei ole ainakaan. Jos se on joku näyttelijöitä, se on Nella. Sitä miestä mietin. Silmät on kuin Ismolla mutta liian lyhyt Ismoksi. Käsi ei ole ihan nuoren miehen käsi mutta ei myöskään Ismon ikäisen. Sampo tai Joonatan se ei myöskään ole koska naamion alta näkyy hieman hiuksia. Huonona veikkauksena Noelin näyttelijä.
Mitä itse arvelette?
Perustakoot spekuloijat uuden ketjun, joka on omistettu paskojen aikojen analysointiin!