Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
1/5153 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda, älä ole niin tyly isällesi. Hän on hieno ja henkevä mies.

Vierailija
2/5153 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikäs täällä maanpaossa mafioson kainalossa. Kiitti Ulla, ja sori pojat et jätin teidät ikuisesti. Onneks ette edes muista mua enää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5153 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein metelöitte täällä mun majatalossa. Te ette ole maksavia asiakkaita joten voitte poistua. Ja sinä Marianna ja sun sairas äitis voitte lähtee ensimmäisinä ulos täältä ja vähän äkkiä vai onko ymmärtämisessä jotain vikaa?

Vierailija
4/5153 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen iloinen Monica että sä olet mun tukena tällaisena hetkenä

Vierailija
5/5153 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä Ouzeita.

Vierailija
6/5153 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perhanan perhana! Mä oon ettiny mun pesäpallomailaa kaikkialta mutten löydä sitä mistään. Onko kukaan nähnyt sitä?

Vierailija
7/5153 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Kalervo Laitela kirjoitti:

Voi perhanan perhana! Mä oon ettiny mun pesäpallomailaa kaikkialta mutten löydä sitä mistään. Onko kukaan nähnyt sitä?

Isä, rauhoitu jo. Mä ja Lari takavarikoitiin se. Tuli mieleen ne ajat kun säilytit asettakin kotona kaupparyöstön jälkeen.

Tuntuu, että sulla on taipumuksia vakavaankin paranoiaan. Ehkä sun kannattaisi jutella jollekin lääkärille, joka ei ole sun oma poikasi.

Seireeni on kuitenkin jo kaukana eikä tule enää takaisin.

Vierailija
8/5153 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko puhua ääneen kun mä en nää mitään

Vierailija
9/5153 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva, jos avioeronne herra Mustavaarasta astuu voimaan, saanko kysyä miten minulle sitten käy? Päättyykö työsuhteeni?

Kuulin, että alueella on Herukka-niminen herrasmiesklubi, josta saattaisi löytyä minun näköiselleni könsikkäälle tanssitaitelijan töitä. Haittaako rouvaa, jos siirryn sinne?

Vierailija
10/5153 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida, milloin sä oikein aiot avautua muillekin siitä mikä meidän pakomatkassa meni pieleen? Ne ansaitsee kuulla totuuden.

Mulla menee nykyään ihan hiton hyvin täällä Malagassa. Törmäsin Kuulan Helenaan, jonka kanssa ollaan biletetty ankarasti! Tulee mieleen vanhat hyvät ajat kun oltiin Taalasmaan Ullan kaa kuin paita ja peppu täällä Epsanjassa. Massit on jo loppu, mut onneks Hellu tarjoaa.

Terkkuja viel Jirille, tuu tänne aurinkoon toipumaan!

Vierailija
11/5153 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiskö joku mun kanssa viinille tai vaikka oluelle?

Vierailija
12/5153 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tietokoneen salasana on Lari.

Vierailija
13/5153 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida Mustonen kirjoitti:

Mulla on joku sairas idenditeettikriisi. Tuntuu et oon vähän päälle vuodessa muuttunut ulkoisesti ihan sikana. Tyyliin et en ees tunnista itteeni, kun katon peilistä. Ihan kun sieltä kattois eri ihminen :O ei kellään muilla ois kokemusta tämmösestä?

Iida, mä kävin Jirin kanssa sellasella lomalla syksyllä 2013. Huomasiksä mussa mitään muutoksia sillon?

Vierailija
14/5153 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis miten Marianna voi nyt olla jo vapaalla jalalla?

Vierailija
15/5153 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Aaltonen kirjoitti:

Häh? Siis miten Marianna voi nyt olla jo vapaalla jalalla?

Heidi rakas, mä oon sun paras kaveri!

Vierailija
16/5153 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uijui Camilla, kyllä mä tajuan mitä se sun pitkä tuijotus ja sormella osoittelu tarkoittaa ;)

Vierailija
17/5153 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meitsi otti loparit tietty siks, ettet sä Camilla sais mitään syytteitä esimiehen aseman väärinkäytöstä tai työpaikka-ahdistelusta. Nyt voitkin sitten jatkossa osoitella ja tuijotella ihan vapaasti.. Äläkä yhtään ujostele mennä pidemmällekin ;)

Vierailija
18/5153 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver Vuorela kirjoitti:

Camilla Mustavaara kirjoitti:

Kuules Haukkala, raahaa noi sun roskapuhees jollekkin sellaselle joka niitä jaksaa kuunnella. Mä voinkin nyt sitten samantien etsiä uuden, paremman työntekijän. Ja sua parempia alaisia mä löydän vaikka jopa Korsosta.

Camilla! Sä tuut huomenna meille asumaan!

Niinhän siinä nyt taitaa päästä käymään, mutta mitään legoilla leikkimistä sun on sitten ihan turha odottaa.

Vierailija
19/5153 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver O.J. kirjoitti:

Lällällää Camilla :P :P :D

Oliver! Heti huoneesees.

Vierailija
20/5153 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni, miten sä meinaat tänään selvitä ilman perehdytystä? Sinuna soittasin Camillalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi