Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58487)
Heli Sievinen
Tässä ei ole mitään muuta ongelmaa kuin määräilijöiden asennevamma. Huumoria ei saa eikä pidä muuttaa!
Dahlia Mustavaara
Mä en tahdo muistella nykyisiä jaksoja, vaan vanhoja hyviä aikoja!
Paula Sievinen
Heli ei ole mikään roolipelaaja eikä me sitä sellaseen yllytetä!
Aamu Korhonen
Mitem tällaista paskaa kukaan jaksaa? En ymmärrä.
Heli Sievinen
Kuinka monta kertaa mun pitää sanoa että mä olen ROOLIPELAAJA ROOLIPELAAJA ROOLIPELAAJA ROOLIPELAAJA ROOLIPELAAJA!
Annika Sievinen
Heli ei oo ainoo jolla on ongelmia. Usein kun mulla on paha olla niin mä oksennan palstalle kommentteja missä mä valitan muiden ilkeää kohtelua ja sitä kuinka yksinäinen mä olen spekulointini kanssa.
Irma Halonen
Kuinka monta kertaa mun pitää sanoa, että tää on meidän yhteinen linja purkaa lavasteet!!
Vierailija wrote:
Perustakoot spekuloijat uuden ketjun, joka on omistettu paskojen aikojen analysointiin!
Viimeksi kun ehdotin mut haukuttiin. Et mieti miksi en halua sitä tehdä tai edes enää ehdottaa...
Aina on vaihtoehtona Kaksplus, jos spekuloijia niin ärsyttää, mutta eipä siellä ole keskustelu aktivoitunut. Täällä vaan valitetaan roolipelistä.
No niin, valittajat on varmaan tyytyväisiä että saivat jälleen kerran riidan aikaiseksi ja pilattua ketjun. Taidanpa olla kommentoimatta jonkin aikaa.
Spekuloijat nauttivat ettei kartanon remonttia tai Beigeä tule. Ovat tyytyväisiä tähän paskaan!
Aamu Korhonen
Aina kun näen jonkun spekuloimassa jotain päätöntä täällä minulle iskee epätoivo mutta samalla kyllä naurattaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Perustakoot spekuloijat uuden ketjun, joka on omistettu paskojen aikojen analysointiin!
Viimeksi kun ehdotin mut haukuttiin. Et mieti miksi en halua sitä tehdä tai edes enää ehdottaa...
Turhaan alapeukutatte. Viimeksi olin joku paskaperse, kun ehdotin että jos halutaan voidaan mennä muuallekin puimaan. Eihän roolipeli ärsytä muulloin kun silloin, kun ns. valtaa ketjun. Kaikilla toki oikeus kommentoida.
Vierailija wrote:
Spekuloijat nauttivat ettei kartanon remonttia tai Beigeä tule. Ovat tyytyväisiä tähän paskaan!
Miksi en saisi olla. Alkaa ottamaan päähän ettei saisi muka tykätä.
Pitääkö sitä uutta ketjua mainostaa niin ylimielisesti?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi en saisi olla. Alkaa ottamaan päähän ettei saisi muka tykätä.
Dahlia Mustavaara
Riman alittamisesta ei kukaan täysijärkinen nauti! Minullakin on omat standardit, mutta ne mokomat käsikirjoittajat tai tuotanto ei siitä välitä!!
Mä tykkään sarjasta vaan siks että saa fantasioida Noelista.
Kuuluuko palaajahullu spekuloijiin?
Käsikirjoittajat ovat unohtaneet myös Saga Korkiakosken ja miten Noel sai lavastettua Akin syylliseksi yliajoon. Mustavaara-yhtiö nyk. Axelsson Company kuuluisi palauttaa alkuperäisille omistajilleen!
Se nyt vain on niin että me kaikki olemme säälittäviä kun tuhlaamme elämämme paskaan sarjaan ja tähän ketjuun.