Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58487)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mervi Tuomi
Hellurei! Ulla ei oikein tykännyt Lidlin pullista, oli kuulemma liian kuivia, hah!
Ulla Taalasmaa
Skandaaliuutisii! Siskoni puhuu ihan höpöjä. Tulin kertoo heti kun juteltiin.
Mervi Tuomi
Hahhah! Kyllä ne paistopisteen pullatkin menee pahemmassa hädässä!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mervi Tuomi
Hellurei! Ulla ei oikein tykännyt Lidlin pullista, oli kuulemma liian kuivia, hah!
Ulla Taalasmaa
Mervi Tuomi
Ismo Laitela
Ootte kyllä melkoiset siskokset!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mervi Tuomi
Ulla Taalasmaa
Mervi Tuomi
Ismo Laitela
Mervi Tuomi
Eiks ollakki!? Kyllä sinullekin riittää Lidlin pullaa!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mervi Tuomi
Ulla Taalasmaa
Mervi Tuomi
Ismo Laitela
Mervi Tuomi
Ismo Laitela
No kiitos vaan! Iiro leipoo varmasti parempia Delismoon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mervi Tuomi
Ulla Taalasmaa
Mervi Tuomi
Ismo Laitela
Mervi Tuomi
Ismo Laitela
No kiitos vaan! Iiro leipoo varmasti parempia De
Seppo Taalasmaa
Mitkäs kekkerit täällä on meneillään? Aa, katsos vaan, kyllä mulle pullakahvit maistuu!
Puoletkaan roolipelien hahmoista ei ole oikeita. Mervi Tuomet ja Korkiakosken muut perheenjäsenet jne. Kun aikaisemmin kyseltiin mitä hahmoja mitkäkin ovat. Ne on ilmeisesti sellaisia joita kovasti haluttaisi sarjaan. Eihän siinä muuten mitään, mutta nähtävästi sekoittaa mukavasti pakkaa. Itsekin välillä jopa jo unohdan ettei Ullan sisko ole mikään Mervi. Sukunimikään ei välttämättä ole Tuomi jos on ollut naimisissa joskus. Rosmarine ja Esteri voisivatkin olla ihan hauskoja. Kummatkin Dahliaan verrattuna rahvaita.
Vierailija wrote:
Puoletkaan roolipelien hahmoista ei ole oikeita. Mervi Tuomet ja Korkiakosken muut perheenjäsenet jne. Kun aikaisemmin kyseltiin mitä hahmoja mitkäkin ovat. Ne on ilmeisesti sellaisia joita kovasti haluttaisi sarjaan. Eihän siinä muuten mitään, mutta nähtävästi sekoittaa mukavasti pakkaa. Itsekin välillä jopa jo unohdan ettei Ullan sisko ole mikään Mervi. Sukunimikään ei välttämättä ole Tuomi jos on ollut naimisissa joskus. Rosmarine ja Esteri voisivatkin olla ihan hauskoja. Kummatkin Dahliaan verrattuna rahvaita.
Siskon nimeä ei ole edes kerrottu. Vain se että on Kankaanpäästä ja Ulla siellä moneen otteeseen käynyt/asunut. Mervi olisi kuitenkin parempi nimi kuin joku Ulpu tai Alli.
Etenkin aikaisemmin mainittu Irina Saari kääntyi mulla koko ajan laulaja Irina Saareen, mutta tarkoitettiinkin ilmeisesti hahmon Victoria Saaren äitiä. Jonka vanhempia ole nähty tai mainittu koskaan oikeasti nimeltä.
Jostain syystä itse olen aina ajatellut, että Ullan siskon nimi voisi olla Terttu.
Vierailija wrote:
Jostain syystä itse olen aina ajatellut, että Ullan siskon nimi voisi olla Terttu.
Ainakin yksi Terttu oli se joka löysi Severin tieltä. Jämijärvellä muistaakseni asui ja Aaro puhui että sinne on lyhyt matka. Vierekkäisillä paikkakunnilla sitten asuisivat Ullan siskon kanssa.
Heli Sievinen
Tän sarjan käsikirjoittajilla on yks iso asennevamma!
Vierailija wrote:
Tämän ensimmäisen tunnin oli ilmeisesti kommenttikenttä kokonaan poissa käytöstä 😂
Johtuuko tämä kellojen siirtämisestä? Meneekö myöhempään kiinni tänään?
Kallella oli nyt päällä samoja vaatteita kuin Valtterilla? Ainakin väitetty täällä, että samoja.
Susu näytti jotenkin todella pieneltä. Ehkä muistan vain raskausajan, kun vaikutti koko kehoon.
Vammainen paska ohjelma. Huoh.
LOPETA JO YKSIN ROOLIPELAAMINEN!
Vierailija wrote:
Vammainen paska ohjelma. Huoh.
Dahlia Mustavaara
En käyttäisi tuollaista ilmaisua, mutta vertauskuvallisesti täsmälleen samaa mieltä!
Saga Korkiakoski
Minä olen hajauttamisen mestari! Osakesalkku pitää koota viisaasti.
Vierailija wrote:
Saga Korkiakoski
Minä olen hajauttamisen mestari! Osakesalkku pitää koota viisaasti.
Gunnar Mustavaara
Sen minä uskon! Minulle riittää tässä vaiheessa elämää että seuraan kurssin kehitystä.
Ulla Taalasmaa