Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Mustavaarat eivät sarjaa yksinään nostaisi. Kyllä tässä on vähän muusta kyse kuin puuttuvista hahmoista.
Eikä lavasteista. Laatu nousee niiden mielissä, jotka Mustavaaroista tykkää eriyisen paljon. Aivan kuten mä en jaksa katsoa jos Karia tai Kallea ei näy kun toiset taas nimenomaan eivät pidä Kallesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustavaarat eivät sarjaa yksinään nostaisi. Kyllä tässä on vähän muusta kyse kuin puuttuvista hahmoista.
Eikä lavasteista. Laatu nousee niiden mielissä, jotka Mustavaaroista tykkää eriyisen paljon. Aivan kuten mä en jaksa katsoa jos Karia tai Kallea ei näy kun toiset taas nimenomaan eivät pidä Kallesta.
Kari ja Kalle on kuivahtaneita hahmoja. Ei enää mitään kiinnostavaa. Paskantamista ja viinan juontia vaan. Oikea ryyppysankari on Maarit Salin!
Vai että Marja-tädin piirakkaa! Puhutaanko tässä nyt Pihlajasta vai Tyrnistä?
Saunan takaa sut ens kertaa kohtasin. Siellä me laitettiin suut makiaks!
Nyt Jorma pois sieltä tädin piirakasta!
Onks teillä Delismon kanta-asiakas korttia?
Aleksi ja Seppo on ongelmissa sen Marja-tädin kanssa.
Myyjä kirjoitti:
Vanerin pala saa kelvata!
Rypsi ja rapiöljyjen maistaja Raisiosta. Älä käy ehottelee, kyllä minä miehet tunnen!
Roolipeli joka ei edes koske Salkkareita?
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Myyjä kirjoitti:
Vanerin pala saa kelvata!
Onko korttine vaneri visa, vaneri visa express, vaneri gold, vaneri platinum vai vaneri golden platina?
Tjaska! I think a about bade!
Mikä tuo Nellan selkätatuointi oli? Erikoinen vai oliko se keskeneräinen/piirros.
Vierailija kirjoitti:
Menkää Putous ketjuun.
Etpä valittanu jonkun seksikertomuksista ja kuvista.