Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Täällä olisi nuori ja ujo poika vailla isukin käsittelyä. 😜
Asuukohan Olli sattumalta Keravalla?
Salkkarit-pressissä esiteltiin uudet hahmot - Tässä ovat Petunia, Lars, Gunilla ja Mervi!
Dahlian, Ekholmin ja Tuomin sukalaisten näyttelijät esittäytyivät syksyn pressitilaisuudessa. Hahmoja esittävät Seela Sella, Vesa Wallgren, Maarit Peltomaa ja Eija Vilpas.
Eli he tulevat Elinan, Miran, Joannan ja Cindyn tilalle.
Mä en tapaa mun uutta sisarusta koskaan.
Missä helvetissä mun siskoni on? Kertokaa!
Hyvä että Seilis saa uusia parempia hahmoja huonojen tilalle.
Todennäköisesti Olli asuu Keravalla. Vielä kun paljastuisi Susun ja Ramin adoptio pojaksi. Ääh. Liian epämääräistä mutta sarjassa menisi heittämällä läpi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a2cdc65d-53c2-4ef4-9e65-fcfaa5…
Koveron haastattelusta tuli mieleeni, että myös Kososen nyättelijä joskus kertoi jännitäneensä todella paljon ensimmäisiä kohtauksia Eskon kanssa. Esko oli huomannut asian ja nostanut esille ja saanut tilanteen hyväksi luomalla tasavertaisen kollegoiden välisen tilanteen. Oli arvostanut ja arvostaa edelleen Eskoa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti Olli asuu Keravalla. Vielä kun paljastuisi Susun ja Ramin adoptio pojaksi. Ääh. Liian epämääräistä mutta sarjassa menisi heittämällä läpi.
Ramin poika voisi vaikka ollakin. Susulla tuskin mitään tekemistä, mutta saattaa tuntea Ollin. Ihan varmasti Susu vyyhti alkaa purkautumaan siten, että joku hahmoista näkee Susun kadulla vilaukselta tms.
Heh, Miki kovistelee Ollia, ja Susu tulee paikalle. "Näpit irti mun pojastani!"
Joanna on ihan varmasti Miran kadonnut äiti!
Ärsyttävää kun maikkari tunkee pikkumainoksia tv:ssä. Nytkin putkakohtauksessa tuli Tietäjät tietää mainos vasempaan reunaan ja peitti Sallan naaman. Mielestäni olisi mukavaa katsoa jaksoa eikä lukea mainoksia samalla.
Huoh, Ollit, Ramit, Susut, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, Ollit, Ramit, Susut, huoh.
Ramin näyttelijä on oikeasti hyvä. Tehnyt paljon telkkaria ja teatteria. Jos vain hahmo onnistuisi kasvamaan isommaksi. Muutenkin tyyliltään erilainen. Muistuttaa jaksokuvissa ihan Ismoa kauppiaana liivi päällä :D
Roskasarja ilman Mustavaarojen uudelleen nousua.
Kyllä sää sen tiiät! Rips raps kitara katkes.
Tortut kostuu, tortut kostuu! Sä olit pikkunen poika kun mä sulle piirakkaa tarjosin!
Karin niemen kotikartanolla kananpoikaa karinoidaan.