Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Jani-Petteri kirjoitti:
Mä halkaisin ulkolavasteen kahtia mun lasermiekalla. Haittaaks se?
Ei, se ei haittaa!
Eräs 73 nainen ottaa minulta suihin ilman kondomia ja kaikki sisään nieulusta alas kerran viikossa. Antaa naidakkin ja tykkää kun nain mutta itse tykkään eniten kun hän imee ja runkkaa ja voin rauhassa rentoutua ja nauttia ja laueta sitten kaikki hänen suuhunsa ja hän nielee kaiken. Imee myös munan täysin puhtaaksi. Joskun harrastetaan tissipanoa kun sillä on aika isot tissit. Olen pannut kortsulla persereikääkin mutta hän ei oikein tykkää kun se on siitä jotenkin sairasta kun pylly ei ole kuulemma siihen. Nuoruudessa ottanut suihin usein vaikka sellainen oli kuulemma hieman outoa 60 luvulla. Itse saan hänen kanssaan isoja orgasmeja. Omaa eukkoa nussin vain kaksi kertaa kuussa n. puoltuntia kerralla.
https://s.smutty.com/media_smutty_2/g/r/a/n/p/grannylover-ddzlh-dc430b…
Kuinkas ne minun kukkaseni voi?
Roskasarja on niin huono ettei kukkaissuvun hahmoja näy.
Mä oon Orvokki, pahoittelut vielä siitä törmäyksestä!
Ynklig! Minä laitan tuulemaan!
Ihana että JP sai ansionsa mukaan.
Kuulkaas palsta, kun mä en voi tässä teille laadukkaaksi sarjaksi muuttua.
Myötähäpeä tulee noista Joannasta ja Lindasta, Helsingin ainoat poliisit kovistelee jotain Hinkupano-Sallaa ja konkurssipesä-Karia
Tämä oli viimeinen punainen sateenvarjo! Minä voin olla nyt tyttäreni ja perheeni lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä tulee noista Joannasta ja Lindasta, Helsingin ainoat poliisit kovistelee jotain Hinkupano-Sallaa ja konkurssipesä-Karia
Sekä Alssi-Gunssia
Onks kaikki täällä ihan hulluja!?
Margareta ja Gunilla ovat siskokset - Shokkikäänne: "Alissa on sukua Dahlialle!"
Vierailija kirjoitti:
Missä spekuloijat?
Tärkeimmät käytiin jo viikonloppuna läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä spekuloijat?
Tärkeimmät käytiin jo viikonloppuna läpi.
Kai täällä telkkarin tahtiin katsovia on?
Mä halkaisin ulkolavasteen kahtia mun lasermiekalla. Haittaaks se?