Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ulkolavasteen rakennus oli virhe.
Oikeassa elämässä nussisin ilomielin ja sydämeni kyllyydestä tätä Nellan hahmoa. Uskoisin, että laukeisin fantastisesti ja rajusti. Myös anaali ja oraali kiinostaa. 😛💕🥒💦
Valehteleeko Salla lapsen isyydestä?
Moosen ulkolavasteen oven viereen voi pistää ahtaasti mainostelineen ja siihenkin omat siivekkeet jos seinän leveys ei riitä. Tiilet on tehty muovista nekin 😆
Vierailija kirjoitti:
Valehteleeko Salla lapsen isyydestä?
Ei, tiistain jaksossa Karilla on paperi omassa kädessä ja lukee sitä.
Hyvä jos lapsen isä on Kari eikä Gunnar. Kari todennäköisesti pystyy kauemmin olemaan mukana lapsen elämässä.
Joannalta on koru ollut pitkää kateissa. Kuulostaa siltä kuin olisi etsinyt sitä kauemmin kuin pari viikkoa.
Mä olen 100% varma, että tuo Sanna Heikkinen on Seireeni. Kuvassa oleva nainen on Martina Aitolehti.
Seireeni on todennäköisesti Joannan sisko ja on jättänyt siskolleen muistoksi tuon korun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beige jäi täysin pois kuvioista ja kun tiedämme että myös Cindy poistuu sarjasta, tuskin tähän beigeen enää juurikaan palataan.
Tämä Akin rikosliiga. Ei helvetti. Että on naurattava. Aki ei ole minkään sortin uskottava rikospomo. Akin tapa johtaa liigaansa johtaisi oikeasti ennen tai myöhemmin siihen, että joku jiipeen kaltainen kaappasi koko liigan itselleen ja tekisi Akista selvää.
Tähän saakka Aki on kieltänyt Kokkoa koskemasta Mikiin ja nyt tyyli on vapaa kunhan tulee erotetuksi. Miksi Aki ei järjestä jotain vale tyyppiä esittämää pomoa ja homma olisi siinä. Sen sijaan tyyli on vapaa tarkoittaa jonkun jp:n käsitemaailmassa listimistä.
Henrik halusi lisää tuloja kun Moosesta niin vähän. Beigen palkkalistoille vaikka projektipäälliköksi pyytäminen ei tullut mieleen vaan nimenomaan rikollisjörjestöön.
Tämä Akin liiga taitaa olla yksi pääkuvio vuoden loppuun, ehkä keväälle saakka mutta ainakaan se ei ole Beige.
Surkea rikollisliiga, joka ei ketään kiinnosta. Parempi Beige lakaistiin maton alle.
Nyt on kyllä niin surkeasti toteutettu, käsikirjoitettu ja epäuskottava "rikollisliiga" ettei voi kun nauraa! 🤣
T. Rikollinen oikeassa elämässä
No niin ja ip-osoite selvitykseen.
Rakennettiin Viikatteen Kallen kanssa vähän lavasteita Salkkareihin. Se oli virhe and.
Hemulib kirjoitti:
Mä olen 100% varma, että tuo Sanna Heikkinen on Seireeni. Kuvassa oleva nainen on Martina Aitolehti.
Seireeni on todennäköisesti Joannan sisko ja on jättänyt siskolleen muistoksi tuon korun.
Eihän se mahdotonta ole, vaikka olen sitä mieltä ettei kuvassa oikeasti ole kukaan tuttu. Vaikuttaa sijaisnäyttelijältä nuoruuskuvaan. En saa tuosta myöskään sitä Joannaa mitenkään.
Onko Viikatteen Kaarle pulisonkeineen ollut tekemässä lavasteita??? 😳
Pannaan lavasteet firman piikkiin! Ja voidaan panna vähän muutakin ninnan nunna!
Mitä noi kurkkuviipaleet kuvastaa XD
Minä olen hirrvveen, hirvveen humalassa!
Oh, yes sir, alkaa polttaa, lähemmäksi hiivi vaan!
Suomen katsotuin ja paskin sarja.