Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Tämä toinenkin Pipsa voisi tehdä paluun.
Laadukkaat ja korvia hivelevät Vesa Mäkisen musiikit. Epidemicin musiikeista saa päänsäryn.
Mä voin tehdä uutta musiikkia, niin ei tarvi sitä paskaa enää käyttää!
Mä en ymmärrä miksi Kalle aina väkisin juo alkoholitonta kuohuvaa. Miksi pitää tunkea joka paikkaan? Eikö voi muuten juhlia. Ymmärrän jos on muuten vaan lopettanut alkoholin, mutta vakavasta ongelmasta kärsivällä hieman eri asia. Muakin kiinnostaisi onko Kallella jotain erityistä juhlanaihetta tulossa. Saako Kalle jonkun korkeamman aseman sairaalassa? Voihan se olla myös joku "jee ollaan oltu puoli vuotta naimisissa".
Ilmeisesti nykyään kuvaukset alkavat aamu seitsemältä? Monikalla ja Vivillä oli maskista molemmilla videota vähän vailla seitsemän. Siellä Timo ja Sampsa kulki täysissä roolivaatteissa valmiina kuvauspäivään.
Kartanon remontti pitää olla pian valmis. Ei ensi vuonna 😡
Espoosta on niin pitkä matka Helsinkiin. Pitäis käydä tapaamassa isää ja Dahliaa.
Kenin kanssa ihanaa lomailua!
Iltakonjakit että kestää kumisevaa majataloa!
"Oo - aitoa pyllynreikää!"- sanoo tohtori-Kalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi Kalle aina väkisin juo alkoholitonta kuohuvaa. Miksi pitää tunkea joka paikkaan? Eikö voi muuten juhlia. Ymmärrän jos on muuten vaan lopettanut alkoholin, mutta vakavasta ongelmasta kärsivällä hieman eri asia. Muakin kiinnostaisi onko Kallella jotain erityistä juhlanaihetta tulossa. Saako Kalle jonkun korkeamman aseman sairaalassa? Voihan se olla myös joku "jee ollaan oltu puoli vuotta naimisissa".
Mitä vikaa on holittomassa kuohuvassa? Se nyt vaan on niin, että kuplat, poreet, hiilihappo lisää juhlantuntua siihen juomaan. En näe siinä mitään ongelmaa. Eihän siinä ole alkoholi. Raikas maku, hieman terveellisempi vaihtoehto.
Monelta se viikon kurkistus tulee? Kiinnostaa cmorelaisena, koska siinä on pätkiä tulevista ennakoista.
On se kumma, jos meiltä viedään nyt jo kuplatkin juomasta!
Soittakaa joku Jorille ja pyytäkää välittömästi takaisin! Niin komea mies perilliseni isänä.
Aina vaan muita kaipaillaan, muttei minua :( Eikö kenelläkään ole ikävä rauhoittavan samettista ääntäni? Voisin ottaa morsiameksi.
Eipä tässäkään kauheasti ole.
https://www.seiska.fi/katso/salkkareiden-juonipaljastukset-mikin-ja-jpn…
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta ollut puoli vuosikymmentä raittiina, ilman alkoholia. Alussa myös itse join alkoholitonta olutta ja viiniä. Sitten ymmärsin että miksi minun pitää mitenkään ikään kuin kuivajuoda mitään minkä pitäisi maultaan yrittää demonstroida alkoholia. Kun muut kilistivät oluella, viinillä tai väkevällä, minulla lasissa Pomackia tai maustettua kivennäisvettä joista tykkään muutenkin. En välttele tilaisuuksia joissa alkoholi näyttelee jotain roolia mutta en tietenkään mene tapahtumiin joissa vedetään nupit kaakkoon. En vain sen alkoholin takia vaan sen, että en enää viihdy moisissa kekkereissä. Raittius muuttaa ihmistä niin monilla muillakin tavoilla kuin sen että hän on vain raitis. Koskaan en ole edellyttänyt, että ystäväni ja läheiseni pitää läsnäollessani juoda vain alkoholitonta siksi, että olen itse alkoholisti. Alkoholismihan on ikuinen sairaus jota voi toki hallita.
Kallen läsnäollessa kaikki juovat alkoholitonta mutta voisivatko he juoda seurassa ihan vain limodadia kuin alkoholin demonstraatiota. Tai sitten ottaa ihan holillista?
Jännä nähdä miten Eetu ja Eva päätyvät viettämään aikaa. Varmaan salkkarityyliin jonku väärinymmärryksen kautta.
Kamaa vai kamasutraa?