Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Tuli noista tupari-, Amanda- ja rappukohtauksista mieleen, että Cindy ja Joonatan sopii paljon paremmin yhteen kuin Linda ja Joonatan ja Cindy ja Aki. Jotenkin luonnollisempi ja samantyylisempi pari. Kemiat kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti Susu palaa lääkärin työhän sitten kun palaa Helsinkiin. Sehän on Pauliinana karussa ja sen takia ei voi tehdä töitäkään omalla nimellä, ettei Noel löydä sitä. Tuulin lapsi meni päiväkotiin vasta syksyllä ja sen takia uskoisin Susun keväällä kuvattujen kuvioiden olevan lähinnä satunnaisia hetkiä Keravan pubista.
Joo. Voi. Itse uskon kun tähän on vedetty tämä baarikuvio niin en ylläty jos työllistyy Mooseen tai jopa Moosen uusi pomo.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti Susu palaa lääkärin työhän sitten kun palaa Helsinkiin. Sehän on Pauliinana karussa ja sen takia ei voi tehdä töitäkään omalla nimellä, ettei Noel löydä sitä. Tuulin lapsi meni päiväkotiin vasta syksyllä ja sen takia uskoisin Susun keväällä kuvattujen kuvioiden olevan lähinnä satunnaisia hetkiä Keravan pubista.
Karavan baari on eri juttu. Täällä puhuttiin noista Moose-vihjailuista. Susun näyttelijän haastattelu on tehty Moose-kulisseissa eli voi olettaa, että Susu tulee pyörimään siellä paljon. On ehdotettu, että Susu ja Rami ostaisivat Moosen.
Itse ajattelin ettei Iltalehden kuvilla ole mitään merkitystä. Kunhan kuvataan hahmot jossakin. Kuten Ainon ja Lindan hahmojen Seiska lehden jutut on molemmat kuvattu Amandan sviitissä. Tuskin sinne muuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mehän arvattiin täällä, että Joanna poistunee piakkoin, koska näyttelijä raskautunee vuoden sisällä häistään. Jännä, että niin monet ihmiset edelleen toimii näin perinteisesti - ensin naimisiin, sitten ehkäisy pois. Mutta onnea!
Pää kii. Nuija onnittelee jotain ö-luokan "näyttelijää" täällä. Noloa.
Mun mielestä toi Elinan kieroilu Nöelin päämenoksi paljastui liian nopeasti verrattuna kauan N. ehti tehdä kaikenlaista ennen paljastumistaan. Tuossa kun sarja menee eteenpäin selviää mitä on tulossa. Toisaalta tuleeko Susu nyt takaisin jossain muodossa, tämän päivän jakso päättyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanjan isot tissit
Kenen vit*n Tanjan?
Jonnet ei muista. Sarjan kuumin milf joka sai Ismolta niittiä.
Sinä se jaksat ihailla naistenhakkaaja Laitelaa. Toivottavasti saat itse joskus niittiä.
En tiennytkään että Alissan, Evan ja Lindan näyttelijät kuuluvat ilma-akrobatia-kerhoon joka kokoontuu ilmeisesti aina kerran viikossa perjantaisin. Tämä tuli ilmi itselleni Johannan Instagram-päivityksestä. Mukavaa että näyttelijät tapaavat toisiaan vapaa-ajalla ja käyvät jopa urheilemassa yhdessä. Alissa ei tosin ole ollut enää muutamaan vuoteen mukana Salkkareissa.
Aika jännää ettei sarjan alkuvuosina ole ollut kauheasti raskauden takia lähteneitä. Minulla tulee itselläni mieleen vain Hannan ja Veeran näyttelijät. Lindan näyttelijän raskautumisen jälkeen 2017 on ollut tasainen tahti. Monika, Tiia, Monika, Tiia, Tuuli, Inna ja nyt Johanna. Saa nähdä onko vuoden päästä Elina palaamassa ja sen myötä seuraava hahmo lähtee oven avauksella. Ihan ei ehdi Joannan lähtöön mennessä tai uskoisin, että Inna pitää Salkkareista ainakin kuvaustaukoa ensi vuoden loppukevääseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Pää kii. Nuija onnittelee jotain ö-luokan "näyttelijää" täällä. Noloa.
No se oli vain sellainen kohtelias kevennys siihen loppuun, kun viestini oli muuten vähän nihkeä ("jee, me arvattiin"). Ei kukaan sentään oleta, että onnittelut tavoittaisi täältä näyttelijöitä.
Susu tulee nyt alussa väliaikaisesti Salkkareihin.
Ei oo nyt pitkässä roolissa . Mut sitäkin merkittävämmässä.
Noel saa ansionsa mukaan.
Kun Susu tuli Salkkareihin, hän oli lähes kleptomaattinen haahuilija.
Tosi veltto ja kuin unissakävelijä.
Toivottavasti on saanut energiaa olemukseensa.
Mut, ei taida nyt tehdä pitkää roolityötä Salkkareissa.
Jospa palaa sit myöhemmin pitemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Elinan kieroilu Nöelin päämenoksi paljastui liian nopeasti verrattuna kauan N. ehti tehdä kaikenlaista ennen paljastumistaan. Tuossa kun sarja menee eteenpäin selviää mitä on tulossa. Toisaalta tuleeko Susu nyt takaisin jossain muodossa, tämän päivän jakso päättyi siihen.
Jep. Niin tyypillistä Salkkareille. Ensin alustetaan kuviota ja valmistellaan katsojaa. Herätellään mielenkiintoa. Sitten se pitkään odotettu loppuratkaisu tulee aina kauhealla vauhdilla ja lässähtää. Tulee kiireellä tekemisen meininki. Miksei malteta viedä kuvioita loppuun huolella ja harkiten? Aina nostetaan odotukset ja sitten pikainen mahalasku.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti Susukaan ei pysty yhtään millään todistamaan, että Noel on ajanut Matiaksen yli ja tehnyt hirveitä tekoja. Tarvitaan jotain konkreettista. Suora tunnustus ja siihenkään ei käy mikään nauhoite. Noelia ei saada kiinni. Enemmän mua kiinnostaa onko Susu kostamassa Noelille, kun Elina sanoi että Susullakin olisi syytä kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähde, tieto?
Eiks nykyään ole myös jotain Brotherus häitä jotka ovat seremonialliset ja virallinen osuus on hoidettu maistraatissa.