Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61073)
Random huomio bongattu vanhoja jaksoja katsellessa, että myös Miialla oli loppuvaiheessa sarjassa nenäkoru. Ihan kuin Hanillakin. Molemmat olivat päättäväisiä naisia, vaikka heitä ei muuten voi verratakaan.
Tunteisiin
Huvilakadulle matkustan
Joo ja niin
Ulkolavasteen taakse kurkistan
Tunteisiin
Vaneriseinät käännän kyljelleen
En enää jää paikoilleen
Sarjaa pelastamaan meen
Vierailija kirjoitti:
Random huomio bongattu vanhoja jaksoja katsellessa, että myös Miialla oli loppuvaiheessa sarjassa nenäkoru. Ihan kuin Hanillakin. Molemmat olivat päättäväisiä naisia, vaikka heitä ei muuten voi verratakaan.
Hani on todella eri maasta kuin Miia, ihan käsikirjoituksen laatua myöten. Miiasta ja Sakusta tuli kirjakin, se on osoitus laadusta.
Mä koitan saada tän ulkolavasteen kaadettua. Te muut menkää heti taakse. Juma lauta nyt!
Helena Kuula kirjoitti:
Mä koitan saada tän ulkolavasteen kaadettua. Te muut menkää heti taakse. Juma lauta nyt!
Kyllä mutsi! Vauhtia, vauhtia, vauhtia! Noin, pidetään kiinni!!
Koska tulee Dahlian kartanon remontti, Petunia, Gunilla, limusiini, Pupu, ystävättäret, sisarsarja ja kirja?
Palveluskunta tietysti myös ja Pariisin oikea matka sekä yksityiskone.
Kirjat tulivat kai sen takia, että kyseinen henkilö oli töissä sarjassa. Tuskin kukaan ulkopuolinen tekisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Kirjat tulivat kai sen takia, että kyseinen henkilö oli töissä sarjassa. Tuskin kukaan ulkopuolinen tekisi enää.
Niitähän tekivät useat käsikirjoittajat. Ei pelkästään Katri Manninen tai Tarja Huhtala. Silloin vain panostus oli suurempi. Hanskat heitettiin tiskiin siinä Kentaurin räjähdyksen aikoina.
Nyt se aito laadukas käsikirjoitus tänne tai susta ei jää muuta kuin märkä läntti maahan.
Sebastian Vuorela kirjoitti:
Helena Kuula kirjoitti:
Kyllä mutsi! Vauhtia, vauhtia, vauhtia! Noin, pidetään kiinni!!
Me jäädään sen alle! Me kuollaan!
Piitus Uski ja Susanna Laaksonen tekivät myös sen Salatut keittiö elämät-kirjan.
Ette laita sitä vaneriseinää siihen! EI SAA TA NA!
Mä olen aika hyvä "hik" rikkomaan ja sotkemaan asioita. Näyttääkäs se "hik" ulkolavaste. Eiköhän se yhtä helposti hoidu kuten Hannan "hik" hengityskone. Heh, se jos mikä vasta menikin mäsäks per ke le!
Helena Kuula kirjoitti:
Nyt se aito laadukas käsikirjoitus tänne tai susta ei jää muuta kuin märkä läntti maahan.
Tältä meidän sarjalta meni just pohja, ja arvaa, arvaa mikä mua lohduttaa eniten? Ettei mun tarvi enää näytellä tällästä jonninjoutavaa pas kaa!
Hannan hengityskone oli ainakin oikeassa sairaalassa. Ei missään epäaidossa vanerisairaalassa.
Tsot tykkänään niiden lavasteiden kanssa!
Maaritille pitää saada hikka roolipeluun innoittamana 😂
Rantabaaria osattiin keksiä ja kaapata Beigen asiakkaat mutta sekään ei pidemmälle edennyt. Taalabisse jäi näkymättömäksi ja kartanon remonttikaan ei ole valmistunut 😖