Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61033)
Joannan näyttelijä on muuten oikeasti työskennellyt ennen lastensuojelussa. Sama oli Robinin näyttelijällä, mutta kumpikin lähti sieltä suuntaamaan uusille urille. Tanssijoita on kanssa aika paljon sarjassa ollut.
Sairaalan lavasteita ei ole purettu, vielä. Mutta minä en luovuta!
Tässä sarjassa on sellanen pikkiriikkinen vika. Tää on vähän tyhmä!
Luulis teidänkin välittävän jos katsojat haluvat pilata loppuelämänsä roskasarjan parissa!
Toivottavasti sä olet varannut riittävästi juotavaa loppuillaksi, mä en taida kestää muuten!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Luulis teidänkin välittävän jos katsojat haluvat pilata loppuelämänsä roskasarjan parissa!
Miksi pilata? Katson monia ohjelmia ja elokuvia. Salkkarit on vain yksi niistä. Tietysti toivon parempaa laatua ja kuviota mutta ei se minun elämääni pilaa. Kaikesta selviää jos ei ihan liikaa jää roikkumaan tähän sarjaan.
Mä olen valmis ihan mihin tahansa jos on pakko. Vaikka pikku pikku lavasteiden purkuun. Aattele! Täydellistä!
Bravo! Me haluttiin lisää juotavaa! Ja simsalabim! Nyt sitä on!
Silja Siljuska! Sä oot tullut eniten minuun!
Minä en lähde mihinkään ennen kuin tämä sherry on juotu! Mmmm! Mulla on sitten erinomainen maku!
Voi hellanlettas! Kyllä tämä sarja on tyhmä ja älytön suuri saippuooppera!
Kaffia, kyllä tämä kaffia! Mä pystyn lopettamaan kaffin juonnin aivan milloin vaan, ei mitään ongelmaa!
Kaksi päivää? Tossa ovellaks te sen päätitte!
Mä oon aikuinen, sä et voi mua määrätä!
Täältähän se sammuu! Ei ehkä lain kirjaimen, mutta lain hengen!
Aamupieru. Haisunäätä pieru hyi helvetti!! 🤮
Tämäkin on ihan kiva biisi.