Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61131)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa roolipelaajat olla niin vammaisia että alkavat heti matkimaan ihmisiä joilla on enemmän järkeä. Ehkä kannattaa varata terapia-aika.
Sinä se vasta vammainen oletkin kun alat itkemään muiden kommenteista. Ahdistuksestahan tuo kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa roolipelaajat olla niin vammaisia että alkavat heti matkimaan ihmisiä joilla on enemmän järkeä. Ehkä kannattaa varata terapia-aika.
Mielummin matkin älykästä kuin olen valittaja!
Vierailija kirjoitti:
Vai pitäisikö mun sanoa roolipelaaja? Koska niitähän on yksi.
Usko mitä haluat. Me muut nauretaan sulle. Hienoa että luot uraa tämän ketjun valittajana. Säälittävää kun ei muuta elämää ole.
Voitasko vaan lopettaa? Mä vaikla lopetan sen laulamisen jos se on siitä kiinni. Kun kerran menee niin tunteisiin. Parempi niin kuin se että täällä riidellään ja haukutaan toisia.
Älkää välittäkö trollista. Taitaa olla sama joka eilen riehui TTK ketjussa. Ei sitä voi auttaa.
Surkeaan ketjuun käveltiin, vain uhkailuja sain.
Mä hiljaa toivoin niin, että rauhassa oltais vaan, aa-aa, aa-aa, aa!
Inka-Liina kirjoitti:
Surkeaan ketjuun käveltiin, vain uhkailuja sain.
Mä hiljaa toivoin niin, että rauhassa oltais vaan, aa-aa, aa-aa, aa!
Kappas, trollikin ryhtyi roolipelaamaan! Niin sitä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Inka-Liina kirjoitti:
Voitasko vaan lopettaa? Mä vaikla lopetan sen laulamisen jos se on siitä kiinni. Kun kerran menee niin tunteisiin. Parempi niin kuin se että täällä riidellään ja haukutaan toisia.[/quote
Tuliko paha mieli🤣🤣🤣 Kannattaa ehkä hankkia hoitoa.Etköhön sinä kaipaa hoitoa, kun haluat jatkaa ilkeilyä ja riitelyä.
Vierailija kirjoitti:
Inka-Liina kirjoitti:
Voitasko vaan lopettaa? Mä vaikla lopetan sen laulamisen jos se on siitä kiinni. Kun kerran menee niin tunteisiin. Parempi niin kuin se että täällä riidellään ja haukutaan toisia.[/quote
Tuliko paha mieli🤣🤣🤣 Kannattaa ehkä hankkia hoitoa.Tunteeton trolli saa mielihyvää muiden pahasta olosta. Sairas tapaus.
Tämmösekskö minä olen teidät opettanut!? Nyt loppu tämä sanasota!
Joo tota mäkin sanoin tuolla kerran Inkan lauluista. Sitten alkoi yhtäkkinen puolin ja toisin haukkuminen. Jolla ei enää ollut tippaakaan tekemistä og-kirjoittajan kanssa. Ihan kiinnostava ilmiö. Yksi sanoo ja tähän parveilee ilkeetä sanomista ja syytellään toisia, kun se joka mitään sanoi on jo häippäissyt tästä.
Yksin aina oon, mulla rahaa ei oo eikä kavereita. Hyppään huomenna katolta jee
Vierailija kirjoitti:
Älkää välittäkö trollista. Taitaa olla sama joka eilen riehui TTK ketjussa. Ei sitä voi auttaa.
Kärtsärin ketjussa oli kanssa jotain alkukantaista roolipeliä yksi päivä. Jos lukee muitakin ketjuja voi huomata samankaltaisen ilmiön. Vaikka en jaksa niistä välittää mutta antaa vähän perspektiiviä.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Nyt keitetään sopuisat iltateet!
Kiitos Ulla että tuot tähän ketjuun hyvää mieltä kaiken keskellä. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsärin ketjussa oli kanssa jotain alkukantaista roolipeliä yksi päivä. Jos lukee muitakin ketjuja voi huomata samankaltaisen ilmiön. Vaikka en jaksa niistä välittää mutta antaa vähän perspektiiviä.
Tämä ketju on ainakin omaleimanen joo!
Se oli väärä Dahlia. Minä olen se oikea!