Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61131)
Menikö Lasse ja Joanna peräti panemaan?
Muistatteko sen musiikin mikä soi kun Jutta sanoo Iidalle olevansa hänen isä? Samantyylinen musiikki soi siinä kohtauksessa kun Camilla on herännyt onnettomuuden jälkeen. Vesa Mäkinen oli kai tehnyt siitä jonkun oman muokkauksen koska oli vielä silloin virallisesti sarjan säveltäjä. Ainakin jossain Marianna-kohtauksissa oli jotain kitaraa lisätty myös siihen.
Se on jännittävä musiiikki!
Mä pääsin ääninäyttelijäks sellaseen japanilaiseen animaatioon! Se oli jotain hentaita. Mä ootan sitä innolla!
Vierailija kirjoitti:
Kivi kova, kivi kova, kivi kova, kivi kova...
Kivi lola, kivi lola.. :D Kieltämättä aika epäselvä. Biisi löytyy tubesta. Pastis - Give it all up.
Mulla on jotain kivi kovaa täällä boksereiden alla! 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivi kova, kivi kova, kivi kova, kivi kova...
Kivi lola, kivi lola.. :D Kieltämättä aika epäselvä. Biisi löytyy tubesta. Pastis - Give it all up.
Tekis siihen suomenkieliset sanat. Jotain Lola kuoli, Lola kuoli, tai Milo, Lola 🤣
Mä en kyllä mitään tommosta roskaa laula!
Tää show oli vaan tekosyy että voitas vähän panna.
Nyt on kesä ja me pannaan taas!
Mä voin laulaa! Mä on aina halunnu laulajaks barbien ohella! No niin, elikkäs. Lola Milo kivi kova Lola kuoli kivi Lola Milo Lola!
Miten hteissä Nikkinen ja Miki voi olla kaljalla yhdessä! Nikkinenhän painosti sen muuttamaan pois Helsingistä ja kiristi sitä! Vei vaimon myös ja veti turpaan!
Musta ois kiva jos uudessa tunnarissa olisi laulua. Konsta esimerkiksi voisi. Tykkäsin siitä Joren versiosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä Raban tunnarissa lauletaan?
Munaa munaa lisää munaa!!! Nyt sitä munaa kaikille munaa enemmän ja enemmän!!!
Mennään yliopistoon ottamaan munaa komeilta miehiltä!
Vierailija kirjoitti:
Miten hteissä Nikkinen ja Miki voi olla kaljalla yhdessä! Nikkinenhän painosti sen muuttamaan pois Helsingistä ja kiristi sitä! Vei vaimon myös ja veti turpaan!
Noel vei niiden kummankin naisen :D Salkkareissa on aina vihamiehistä ystäviksi tai pariksi.
Vierailija kirjoitti:
Musta ois kiva jos uudessa tunnarissa olisi laulua. Konsta esimerkiksi voisi. Tykkäsin siitä Joren versiosta.
Se Joren versio oli kivasti erilainen niihin alkuperäisiin verrattuna. En ehkä Konstaa kuitenkaan haluais laulamaan uutta tunnaria, mitä käytettäis jaksoissa. Sellainen vois olla kiva missä vaikka eri näyttelijä aina laulaa sen lopputeksteissä.
Ihana hivellä tätä vauvakorua, saa kunnon kiksit!