Kohta tulee valoisa hellekesä :D
Kommentit (13)
Tuskinpa sentään tuollaisia lukemia, ollaan kuitenkin Suomessa.
Itse toivon sellaista +21 ja yösateita, niin pysyy ilma raikkaana.
Kevät on kiva. Ensin pitää odottaa että menee ohi hullut kevätlinnut ja juhannuksen hyttyskausi.
Hyvä. Voi vaan kuvitella sen vikinän mikä täällä taas alkaa. Koko talvi ollu aikaa reenata ja hommaa tuuletin, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Voi vaan kuvitella sen vikinän mikä täällä taas alkaa. Koko talvi ollu aikaa reenata ja hommaa tuuletin, mutta ei.
Itselläni on jo sekä tuuletin että ilmanviilennin, ja treenannut olen joulukuun alusta asti. Edelleen olen ylipainoinen, ja sitä olen vielä kesälläkin.
Aivan ihanaa ja ihan just on kevät. Ja silloin mä etsin taas puhelimen apilla Kevätlinnunlaulua, ja poimin korvasieniä, ja teen villiyrteistä herkkuja, laitan kasvimaata ja makailen riipumatossa.
Ei millään jaksais odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten köyhät hankkivat mitään ajoissa, jos rahat poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyt alkoivat samantien. Tähän alle voitte listata loputkin, haukottelen enkä edes lue ->
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyt alkoivat samantien. Tähän alle voitte listata loputkin, haukottelen enkä edes lue ->
Ei yllätä ettei parempiosaista kiinnosta.
Ihanaa. Toukokuussa Italiaan ottamaan esimakua lämmöstä. Toivottavasti koko kesä myös Suomessa hellettä.
Toivottavasti vähintään +40 astetta, eikä laske sen alle koko kesänä.
Ihanaa!