Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61073)
Sata Sallamaa iskee tulta, ja koko Amanda räjähtää! Ei uusia lavasteita voi riistä multa, kartano jäljelle jää. Nyt sata parempaa hahmoa saadaan, ja vanhat valmiit on poistumaan. Minä turvaan vien tämän laadun, ja me löydämme Huvilakadun. Minä turvaan vien tämän laadun, vaihdan ulkolavasteen katuun aitoon!
Miten on mahdollista että Beigeä tai kartanoa odotellaan vieläkin? Vanhoissa Salkkareissa ei olisi ollut näin tyhjäkäyntiä.
Purkakaa se mauton kunnallisen sairaalan käytävä!!
Eva poistuu Siuntioon, Kajanderit lähtee Susun luo, Jutta muuttaa Tampereelle, Joanna saa töitä ulkomailta. Siinä muutama poistuminen alkuun.
Salkkareita ei tarvita jos se on näin huono. Parempi sarja tilalle.
Mä istun sitten pitkää kakkua edelleen täällä vankilassa. Jännä, miten se minun poikani pääsi niin helpolla vaikka oli Evan kidnappauksenkin takana.
Sisaret, lavasteet kumoon! Katsokaa että ne purkajat hoitaa hommansa loppuun asti!
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että Beigeä tai kartanoa odotellaan vieläkin? Vanhoissa Salkkareissa ei olisi ollut näin tyhjäkäyntiä.
Itse en ole missään kohtaa edes tosissaan luullut, että niistä tulisi mitään. Axelsson Company on jo. Mitään uutta ja hienoa firmaa ei tule. Se on alusta asti ollut peitefirma. Okei, ehkä Camillan aikaan ei ole. Kerran on vihjaistu Akin suistuneen raiteilta Camillan lähdön jälkeen ja siirtyi niihin hämäräjuttuihin. Pitäähän Akilla olla työpaikka toisen roolin lisäksi ulkokuorta kiilottamassa. Kartano saattaa ehkä joskus näkyi kutsuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole missään kohtaa edes tosissaan luullut, että niistä tulisi mitään. Axelsson Company on jo. Mitään uutta ja hienoa firmaa ei tule. Se on alusta asti ollut peitefirma. Okei, ehkä Camillan aikaan ei ole. Kerran on vihjaistu Akin suistuneen raiteilta Camillan lähdön jälkeen ja siirtyi niihin hämäräjuttuihin. Pitäähän Akilla olla työpaikka toisen roolin lisäksi ulkokuorta kiilottamassa. Kartano saattaa ehkä joskus näkyi kutsuissa.
Mikä idea siinä asiakkaiden siirtymisessä Beigeen oli jos firmaa ei käytännössä ole mukana? Axelsson Companya näkyy sitäkin enää harvemmin. Firmojen tarkoitus on ihan hukassa. Olihan Akilla Vinotar. Rikollisjutussa taas ei ole päätä eikä häntää.
Okei mä etsin uuden yhteistyökumppanin. Nikkinen tai Axelsson ei kumpikaan vakuuta ja Camillakin lähti aikoja sitten ulkomaille.
Olen varma että Aki lähtee pois kun huomasi Mikin JPn luona.Lähettää viestin että ei pääse käymään ja ei tarvitse tehdä muuta rangaistukseksi kuin päättää työsuhde.
Salkkarit tyyliin kuuluu se että salaisuudet ja asiat eivät koskaan paljastu kerralla. Ensin yksi saa tietää ja sitten toinen ja viimeisenä se tärkein henkilö. Näin saadaan pitkitettyä juonen kulkua.
Surkean sarjan on loputtava!! Minä tiedän että se on ainoastaan rahakysymys että tämä roskaviihde saadaan pois näkyviltä.
Tilikauden tulos on laskettu ja luku on selvä. Me emme selviä näistä tappioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea siinä asiakkaiden siirtymisessä Beigeen oli jos firmaa ei käytännössä ole mukana? Axelsson Companya näkyy sitäkin enää harvemmin. Firmojen tarkoitus on ihan hukassa. Olihan Akilla Vinotar. Rikollisjutussa taas ei ole päätä eikä häntää.
Luultavasti vesitettiin siinä kohtaa, kun Aki meinasi jäädä kiinni ja lupasi Noelille puhua Cindylle ettei enää kaappaa yhtään asiakasta. Molemmat kyllä tiesivät että Aki on hommassa mukana.
Mä en tiedä kuka sen seinän on töhrinyt, mutta mun puolesta hän sais purkaa koko rakennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti vesitettiin siinä kohtaa, kun Aki meinasi jäädä kiinni ja lupasi Noelille puhua Cindylle ettei enää kaappaa yhtään asiakasta. Molemmat kyllä tiesivät että Aki on hommassa mukana.
Ihan naurettava käänne. Kaikki vesitetään piloille.
Sihteeri kirjoitti:
Tilikauden tulos on laskettu ja luku on selvä. Me emme selviä näistä tappioista.
Perhanan, perhana!!
Luulen kanssa Akin vaativan Mikille potkuja tai Aki tuppautuu Mikin seuraan ja saa jotenkin Mikin puhumaan peiteoperaatiosta. Aki suostuu ystävänä lainaamaan puuttuvat rahat. Samalla Aki keksii syyn millä saada JP vastuuseen kaikesta. Loppujen lopuksi JP kosahtaa kiinni liigan mukana ja Henrik siinä sivussa joutuu kuulusteluun, mutta pääsee vapaaksi. Akin osuus ei selviä. Voi olla että asia valkenee Mikille myöhemmin, mutta antaa asian olla koska rahoilla sai velkansa maksettua ja kiinni sen mitä halusivat ja viran poliisissa.
Eikö parempaa käsikirjoitusta saada tai parempia näyttelijöitä löydy?
Joitakin kiinnostaa niin kovasti, kun ei ole omaa elämää.